Șanse mari să scăpăm de blocajul de pe Unirii
Veste bună pentru șoferii buzoieni.
Sunt șanse ca aceste imagini, cu blocajul zilnic de pe Bd. Unirii (segment Transilvaniei – Bălcescu) să devină istorie:

Aseară, la Campus TV, primarul Toma i-a răspuns unui telespectator:
„Eu personal sunt de acord cu inversarea sensului de circulație pe strada Mioriței. Dinspre Democrației către Bălcescu. O să supun această propunere în prima ședință a Comisiei de Siguranță Rutieră. Temerea e ca nu cumva să se creeze aglomerație în altă parte”
Două posibilități
1) Inversarea sensului unic pe str. Mioriței

2) Dublu sens pe str. Mioriței!
Această soluție pare încă și mai bună doar că presupune eliminarea parcării pe această stradă.
Vor fi, e drept, dezavantajați 50-100 de oameni care parcau aici, dar vor câștiga câteva mii/zi, buzoienii care vor circula și dinspre Democrației către Bălcescu.
Temere nejustificată

E mai greu de crezut că se va forma blocaj întrucât către Bd. Bălcescu există două posibilități. Varianta din drepta e chiar mai bună întrucât se evită și semaforul de pe Bd. Bălcescu din dreptul Școlii nr. 1.
Undă verde Transilvaniei – Crinului – Narciselor – Mioriței – Bălcescu


Dacă această undă verde va fi creată atunci șoferii dinspre Transilvaniei nu vor mai accesa Bd. Unirii pentru a ajunge pe Bălcescu.

Citește și:
Te ai putea angaja la Sfânta primărie să le dai indicații la toți. Se pare că te pricepi mai bine la dat indicații decât la făcut știri. Vina aglomerației o poartă pe de o parte pista pt autobuzele care circulă goale pe mijlocul carosabilului, iar pe de altă parte faptul că sunt f multe autobuze care se plimba in nr f mare si goale oameni buni. Nu vrea tomy să facă economie? 3 unul după altul spre Sapoca, Aldeni, izvorul dulce depășite de mine. Si goale. De ce nu scrii articole despre asa ceva? Parcă erai corect. Știu, din 2016 susții pe Toma, dar poate deschizi ochii si vezi realitatea ca sa nu tii deschidă vreunul cu vreo rangă sau levier.
Sensuri unice!
Vai! Dar marea sistematizare, cu semaforizare inteligenta, cu (non)sensuri unice, piste dedicate e.t.c., e.t c. are ca efect producerea de blocaje?
Nu cred asa ceva! Justificarea banilor prapaditi spunea cu totul altceva. Sa fi spus cineva minciuni?!
De când scrii aici despre realizările celui mai capabil primar din univers,începi mereu cu titlul veste buna pt buzoieni.Si s-au adunat atâtea vesti bune încât am depășit gradina edenului ca nivel de viață.
Blocajul se va muta la scoala 1 sau la semaforul de la casa alba.
Eu zic sa o lase asa. Abia s-a obișnuit lumea.
Auras, ori cat ar face schimbari de sensuri, problema mare a orasului Buzau sunt masinile. Sunt foarte multe masini/cap de familie. Toma trebuie sa lucreze la un plan de fluidizare a traficului.
Prin accesarea de fonduri pentru decongestionarea traficului ar fi construirea de mici pasaje , cum e in zona Unirii Nord la acel sens, in centru. Ar rezolva mult problema ambuteiajelor.
Largirea strazilor, construirea de sensuri giratorii, pasaje etc NU rezolva probkema traficului, ci doar muta problema din locatia „rezolvata” in urmatorul loc.
Sunt prea multe masini, asta e problema.
Trebuie rarite cu forta.
Interzisa inmatricularea vehiculelor second-hand mai vechi de 5 ani, scapam probabil de jumatatw din cotinetele ambulante de pe strazi.
Conditionata inmatricularea masinii de dovada detinerii unui loc de parcare UNIC.
Nu detii loc, nu inmatriculezi masina.
Cele deja inmatriculate care nu fac dovada locului de parcare, taxa de 1.000 lei/an.
Sa vezi cum gasesc loc pe la vreun cunoscut, pe cam etc.
Asta nu e teorie, am vazut practic unde stau acum, cand i-a umplut Politia Licala de amenzi, brusc toti vaicateti cu „nu am loc, sa imi dea (??) Primaria”, ai gasit brusc loc.
Amenzi mari + blocare pentru masinile parcate aiurea.
Cei cu curti obligati sa tina masinile in curte, nu in fata curtii. Sa nu aiba voie sa participe la licitatii. Au curte, sa isi faca loc.
Dublarea impizitului la a doua masina, triplarea la a treia samd.
Esti sarac, da’ fudul, cu 3 ‘bemvee’ ? Ia de plateste.
Amenzi mari pentru circulatia pe benzile dr autobuz, parcarea in statii etc, pentru a fluidiza traficul.
Transport public GRATUIT pentru toti cetatenii, ca sa nu zica nu sunt alternative, costa bla bla
In 2 ani se elibereaza orasul.
Cred ca e cel mai bun plan creionat vreodata de un buzoian. Daca ar fi sa candidezi pentru o functie in primarie, te-as vota, chiar si ca city manager. De acord cu tine, cam asa ar trebuie sa gandeasca un cetatean al unui oras. E foarte bun planul.
Felicitari!
Incredibil ce debitezi…. 1. Oamenii cand isi cumpara masini isi cumpara pt. ca au nevoie de ele, nu de fala sau mandrie. 2. Cand vei avea nevoie de masina, vei intelege, pana atunci mergi pe jos… ca-ti place. 3. Se incearca sa se dea vina pe cei cu masini, nu se gandeste corect: de ce nu se fac parcari in oras si ar trebui sensuri unice. 4. Se incearca sa se mearga pe parcarile existente de acum 15-25 de ani cu toate ca sunt marea lor lasate in ,,paragina,, (de Ex. Este o groapa pe mijlocul solelei, ei incearca sa atentioneze soferii prin bazile de plastic, IN LOC SA ASFALTEZE GROAPA). Asa este si cu gandirea asta: punem taxe pe masini in loc sa gasim solutii prin: crearea de sensuri unice, facute parcari si…. Etc
Sunt sute de parcări refăcute în oraș, și acum se lucrează la câteva.
NU s-au refăcut toate ? Nici Dumnezeu n-a făcut lumea într-o zi.
Dar, Buzăul arată pe zi ce trece mai bine, sunt investitii non-stop față de acum 20 de ani cand nu se făcea nimic.
Aurase deschide ochii, de Ex. du-te in Dorobanti 1 de 2 ani sunt promisiuni ca se asfalteaza parcarile la blocurile 10 G, 10 F….. In spate la Mândresti….. In Micro III la fel parcarile sunt praf facute… Sunt o groaza de parcari in acest ,,minunat Oras-Comuna,, care asteapta de ani de zile un asfalt mai proaspat…. De facut, da, s-au facut cateva parcari dar nu te lauzi cu 10 parcari facute si 60 lasate ca in anii 1970
Adriane, spune-ne si noua o intrebuintare la cele doua masini pe care le ai in plus, la ce ai nevoie de ele. Sunt foarte curios sa descopar le ce folosesti. Ba da, e de fala, mandrie. Mai ales in cartier la mine, daca ii vezi cum se da din una si se urca in alta, zici ca se da jos dintr-un Lamborghini si se urca intr-un Bugatti. Mie imi spui chestiile astea, nu tin, sa stii. Daca ai doua masini in plus si le folosesti pentru carat marfa, atunci nu au ce sa caute in oras. Acele masini trebuie sa stea intr-un parc, cum este acel parc de pe soseaua Spatarului si unde tiristii parcheaza acolo. Platesti cat este de plata, pentru ca ma gandesc ca ai bani daca detii inca doua masini in plus.
Legat de ultimele tale opinii, intr-adevar, Toma ar trebui sa gandeasca un plan sustenabil sa vina cu parcari supraetajate in mai multe parti ale orasului pentru a rezolva problema masinilor din oras sau alte metode prin care poti sa fluidizezi traficul.
Locuiesc in Bucuresti, este si in Bucuresti traficul naibii, dar ce vad in Buzau cand vin acasa, ma ingrozeste cate masini sunt in acel oras. Problema este ca sunt foarte multe masini/cap de familie. Asta e ideea, trebuie sa se umble cumva si la aceasta. In S4 s-a reusit prin acea taxa. Bine, o sa vii si o sa zici ca Buzaul nu e Bucuresti si ca nu au de unde sa plateasca buzoienii, dar chiar si bucurestenii resimt acea taxa. Trebuie cumva sa se puna stop la cumpararea de masini in judetul Buzau, inmultirea lor va duce la ceva groaznic, se va bloca orasul la propriu si la figurat. Am fost mereu adeptul la chestia asta, ca romanul ar trebui sa aiba o singura masina proprie si poate una cum am zis mai sus, poate are un business si se foloseste de ea pentru a-si creste acel business. Dar deja in Buzau vad un buzoian deja are cate 3 masini. Nici la Bucuresti nu e asa ceva.
Zi buna!
Si eu am 2 masini, una mica hybrid cu care merg in oras si nu numai din cauza job-ului, si un SUV pe care il folosesc sa merg la casa de la tara dintr-o zona greu accesibila, la obiective turistice greu accesibile, etc. Vrei sa vand masina mica si sa umblu cu SUV-ul in oras? Daca preferi sa merg cu un SUV cu motor mare in loc de o masina mica, rationamentul tau nu are sens.
Nu îți bate capul!
Ciprian, asemeni altor 2-3 de pe aici, este foarte alunecos. Deși locuiește ba la București, ba la țară îl iubește nespus pe Toma.
Dacă aș ști că votând Nicușor la președinție reușește un „transfer” la primăria capitalei Toma zău că aș vota în consecință.
Până una alta traficul este dat peste cap. Oriunde, când nu funcționează noile semafoare, se circulă mai bine
Mă amuză comuniștii care nu înțeleg de ce are lumea 2 mașini (da urați-mă, am două mașini, dar asemeni multor oameni care gândesc una este mică, de oraș, și una îmi oferă confort și siguranță, mie și familiei mele, în călătorii). Pentru că își permite. Pentru că au nevoie. Cazurile în care cineva are mașini de care nu are nevoie sunt estem de puține, indiferent că sunt scumpe sau nu.
Multe din parcările „refăcute” permit parcarea a mai puține mașini decât înainte de reasfaltare, că atât s-a făcut.
… E asa greu sa pricepi?!?
Nnu are nimeni nimic cu cei cu 2 masini, pot avea si 9, dar sa nu sufoce orasul cu masinile lor.
Sa isi faca SINGURI locuri de parcare la ei in curte, nu sa planga pe aici.
La fel, pentru ca aglomereaza dublu-triplu orasul, sa plateasca impozit dublu, ca otravesc orasul cu masinile lor.
Nu e niciun comunism, era comunism daca va obliga cineva sa aveti 3 masini.
Daca nu va obliga, e democratie.
Mofturile se platesc. Nu iti trebuie 5 masini.
Una singura e de-ajuns, pentru restul iei autobuz, taxi.
Hai, ca nu e greu.
Daca orice tarlete isi ia 5 masini, ca are „dreptul”, pe unde nai circulati?!? Nu o sa mai circulati deloc…
Asa putintel la minte esti incat crezi ca a avea 2,3, 100 de masini inseamna moft?
Vai de capul tau…o arzi destept dar esti diametral opus situatiei in care ai fi destept.
Eu pricep multe.
Nu știu tu…
Numai voi aveți dreptate. Restul sunt proști.
Și o masă pe zi e de ajuns.
Și 10 litri de carburant pe lună e de ajuns.
Gândiți și în perspectivă! Dacă puteți.
Stai la București dacă îți place aglomerația de acolo. Ce treabă ai tu dacă un cetățean are 1 masina sau 10 mașini? Atata timp cat isi plătește impozitul , rca , rovigneta , itp , cu ce te deranjează pe tine ? Le-a luat din banii lui. Sau te oftici ? Așa și ăla care are 2-3-4 case. Treaba lui
Limităm și numărul de copii de pe casa scării sau din cartier?
Limităm numărul de pensionari ?
Cerem să se dea mai puține produse pe cap de locuitor la Kaufland ca să ajungă la toată lumea? Raționalizăm pâinea pe cartelă?
Nu mai bine limităm numărul angajaților de la stat și facem reorganizare ?
Lăsați cetățenii în pace să facă ce vor atâta timp cat respectă legea.
A fost prea mult timp comunism, nu începeți iar cu bazaconii
Esti un comunist infect cu tarate in cap! Ramai la Bucuresti si nu-ti mai da cu parerea in ceea ce priveste Buzaul ca si-asa avem destui prosti aici, nu e nevoie sa si „importam”.
Nu stiam ca traiesc in Singapore, dar se pare ca m-am inselat. Eu propun ca pe langa interdictia de a inmatricula masini mai vechi de 5 ani (de ce nu 4 ani, ca atat au garantie multe, sau chiar 2, ca asta este regula, sau 8 ani cat este perioada standard pentru utilizarea unui autovehicul?), sa se mai impuna cateva restrictii sau taxe. Avand in vedere faptul ca veniturile singaporezilor autohtoni sunt extrem de mari, propun sa fie taxati la respiratie, iar aia mai grasi care sunt hraniti bine, sa fie interzisi deoarece respira prea greu si polueaza. Sa nu mai iasa pe strada, sa stea la cineva in curte si neaparat sub un copac plantat de ei insisi.
Acum, lasand mistocareala la o parte, aveti partial dreptate. Sunt masini multe. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunte lumea la ele, ci doar ca Buzaul trebuie sa se dezvolte. Tot ce inseamna localitati din jurul Buzaului si terenurile goale dintre, trebuie sa devina parte din oras, unde sa se construiasca locuinte, cu strazi mari, facute inainte de imobile si conectate in asa fel incat sa existe bulevarde generoase intre ele si conectate cu Buzaul „vechi”, care se asemenea trebuie sa faca niste expropieri si sa construiasca niste artere noi care sa uneasca sudul cu nordul si estul cu vestul, plus un inel exterior de autostrada. SF, nu-i asa? Mi-e teama ca asta inseamna dezvoltare, nu sa pui interdictii, in general pe capul alora mai sarmani.
Eu zic sa vă potoliți cu accesarea de fonduri că am văzut unde s-a ajuns!
Cine a creat blocajul?
Recunoașteți, sau nu, benzile de autobuz.
Auras, da-mi voie sa zic de ce cred ca masura desfiintarii parcarii este una proasta (vad ca celalalt comentariu nu a fost aprobat. Acolo se parcheaza masini zilnic, de la locatari la profesori de la scoala 1, iar desfiintarea parcarii ii va face sa se mute pe strada Democratiei, care si acum este gatuita de masini parcate. Momentan putea si acum sa fie Democratiei o alternativa la Balcescu, insa nu este. Hai sa ne mai gandim si la oameni, nu sa aruncam repede idei si sa ignoram ce zice populatia.
Păi la oameni/populație m-am gândit și eu.
Conținutul articolului e elocvent.
Nu poți pentru 50-100 de inși (care parchează acolo) să le produci disconfort câtorva mii.
Strada e pentru circulat nu pentru parcat.
Profesorii să vină la scoala cu autobuzul. Nu le cad tresele.
Iar elevii pe jos.
Pai si asta doar va muta aglomeratia. Masinile se vor muta pe Democratiei, si masura ii va afecta si pe cei din jur. La fel s-a intamplat si pe Unirii, intre blocuri arata ca un joc de tetris.
Nu se va muta nicio aglomeratie.
Masinile trebuie să circule, nu să stea.
Strazile sunt pentru circulat nu pentru parcat.
Să vorbești cu Toma, să trimită miliția prin oraș să vadă și ei cum se parchează prin tot orașul unde nu este voie (Transilvaniei, unde am văzut mașini parcate după bolarzi fara sa mai rămână loc pe trotuar, Marghiloman și câte și mai câte.
Eu nu pot sa inteleg cum de militia nu vede aceste lucruri că de plimbat in Duster-uri, Polo și BMW -uri se plimba la greu.
Elevii nu au voie la autobuz după tine?
Păi atunci nu sunt cam multe autobuze?
Exact la asta ne gandim si noi, oamenii sanatosi la cap, cand vedem 2 benzi blocate pe Unirii pentru niste autobuze care transporta, din cand in cand, cativa speriati care oricum circula in majoritatea lor gratuit. Adica tot pe banii nostri.
Cum sa priceapa unul nascut, crescut si trait ani buni intr-o comuna minora dintr-un judet minor ca orasul exista pentru viata economica, nu pentru loisir si alte bazaconii…
Profesorii de la scoala 1 sa vina si ei cu autobuzul, ca elevii asa vin amaratii. Ba mai mult, sa poarte ei in primul rand uniforma cu care sunt incarcati elevii an de an.
Si dupa aia sa vezi parcari goale si elevi in uniforme. Dar sindromul de bogăție afisata incepe din scoala si este întreținută de profesorii acesteia.
Si de aici vei avea un trafic auto redus si mai putine blocaje. Si o scoala model. De asta ce ziceti, s-ar putea face?
Incercam sa ascundem sub presh elefantii aparuti urmare a maretei sistematizari a Bd.Unirii.
Sistem inteligent de trafic…vax albina, mai eliberam din Unirii ca sa aglomeram Mioritei, Balcescu si zona Scoala 1!
Sa gestioneze mai bine traficul si nu mai este nevoie de artificii din secoulul 18!!
…’ curățenie generală ‘ – votăm!
Daaaa…. si apoi dupa vot, dupa ce o sa realizati in ce rahat ne-ati bagat pe toti, sa nu cumva sa va ia cu dureri de cap. Intelegeti ca doctorii si vaccinurile sunt degeaba. https://youtu.be/TkOnenNZAyA
Guru va spune ca voi sunteti singurii care stiti ce aveti, nu va duceti la doctori. Nu va ganditi ca el se duce. Zice el asa ca s-a dus si i-a spus doctorului ce-l doare, dar in realitate nu se duce 😉 Eu va rog sa va asumati si sa respectati indicatia stapanului vostru!
Pingback:Șanse mari să scăpăm de blocajul de pe Unirii – Buzoienii.ro - Buzău Expres
“Semafoare inteligente” , două benzi pentru autobuze care stau goale și pe unde ar putea circula mașini cu cel puțin 2+1 persoane în interior.
Când publicați știri , puneți poza cu o hartă + săgeți , nu toată lumea înțelege ce vrea Toma.
Văd comentarii de socialiști , să se impoziteze , să se taxeze , să li se ia , să nu aibă dreptul , să se circule cu autobuzul
Mai ușor cu pianul pe scări băieți și fete cochete , cā tot din cauza voastră a câștigat PSD alegerile și tot din cauza voastră apar fel de fel de personaje precum CG , Sos , Aur , Pot ….
Problema nu e sensul de mers, ci moda greșită de a-ți duce copilul la o școală aflată mult prea departe de casă. În fiecare zi, părinții care își lasă copiii la Școala 1 blochează strada și bulevardul Bălcescu, transformând zona într-un haos.
Hai să fim sinceri: dacă lumea ar alege o școală mai aproape de domiciliu, aceste ambuteiaje s-ar reduce semnificativ. De ce să ne complicăm singuri viețile și să contribuim la sufocarea traficului? O soluție simplă – școli mai aproape de casă – ar elibera străzile și ar scurta timpul pierdut în mașină.
E timpul să gândim practic și responsabil: dacă vrem trafic fluid și un oraș respirabil, trebuie să rezolvăm această problemă de la rădăcină. Altfel, inversăm sensurile, dar problemele rămân aceleași.
@Eueue
Poate ar trebui, pentru inceput, să învețe copiii în localitățile unde au domiciliul! Și aici mă refer la ciclul gimnazial.
eu tot astept un articol despre semaforizarea inteligenta. s-au angajat oamenii? De 1 an tot asteptam sa fie functionala. s-au bagat atatia bani si nu se vede nimic.
Cum nu se vede nimic? Ambuteiaje, blocaje, haos! Astea nu se vad?