Se desființează traseele rurale ale Trans-Bus? Mărăcineni, V. Pașii, Smeeni, Gălbinași etc.

Decizie bombă luată ieri de un judecător de la Tribunalul Buzău. Magistratul a dispus anularea a șase licențe pe baza cărora Trans-Bus efectua curse către comunele învecinate Buzăului.

Decizia poate avea consecințe dramatice, întrucât pe unele trasee în afară de Trans-Bus nu mai există și alți operatori.

În plus, călătorii sunt mulțumiți de Trans-Bus întrucât oferă tarife mai mici decât privații, autobuze mai bune și o frecvență mai mare a curselor.

Iată sențința judecătorului:

„Dispune anularea licentelor de traseu eliberate de parata Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Buzau-Maracineni in favoarea Trans Bus SA, seria ADITPL nr. 188, nr. 189, nr. 190, nr. 191, nr. 192 si nr. 193 din data de 14.01.2019. Admite actiunea formulata de reclamanta SC TRANS EXPRES SRL in contradictoriu cu parata Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Buzau-Maracineni”

Proprietarul firmei Trans-Expres a explicat decizia de a da în judecată Trans-Bus și asociația de transport (ADI Buzău-Mărăcineni) care a emis licențele de traseu:

„Nu știu de alte trasee, noi am cerut eliminarea doar a traseului Trans-Bus spre Smeeni și, mai departe, până la Călțuna. În opinia noastră licența care s-a emis pentru Trans-Bus e ilegală pentru că se suprapune cu licența pe care o aveam noi, emisă de Consiliul Județean. Ne-am angajat avocat, am dat în judecată și, iată, am câștigat, e drept, pe fond”, ne-a declarat Leonard Cucu, proprietar al firmei SC Trans Expres SRL Gherăseni.

Deocamdată dinspre Trans-Bus și ADI Buzău-Mărăcineni nu am obținut un punct de vedere.

Decizia judecătorului de la Tribunalul Buzău nu e executivă și va fi atacată cu recurs la Curtea de Apel Ploiești. Însă, dacă se va menține și la apel, atunci ar provoca o adevărată bombă în transportul buzoian, cu consecințe nefaste pentru buzoienii din comunele învecinate capitalei de județ.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

23 de comentarii la „Se desființează traseele rurale ale Trans-Bus? Mărăcineni, V. Pașii, Smeeni, Gălbinași etc.

  • Cel mai bine e sa nu se mai foloseasca serviciile SC.Trans Expres SRL Galbinasi
    Sa vedem atunci ce mai face patronul firmei.
    Să stiti ca practica preturi prea mari pentru cazanele pe care le detine

  • Astfel a murit si capra Transbus,pt ca cea a lui Trans-expres era deja moarta.Oare ce legi a incalcat ADI ? Nu avea dreptul sa emita licente ? Licenta Trans -expres inteleg ca a fost anulata LEGAL de CJ, o victorie era daca obtineau continuarea acestei licente. ADI va intra in legalitate si va emite o noua licenta.

  • Traseul Trans-Bus este benefic pentru toți navetiștii, elevi și angajați. Ieftin, șoferi profesioniști, siguranță.
    Pe ruta 22 este cea mai tare investiție. S-a renunțat la naveta cu mașina personală.
    Cu respect, M. T.

  • Deci…va fi primul caz si vor urma altele!
    Problema eeste ca acest Trans bus faliment trebuie sa isi incheie transportul in rural.

  • DOAMNE, oare cat de mult am greșit noi, românii, de se întâmplă așa?! În țărișoara asta, cum are românul de rand o mica mulțumire/bucurie, hop apare unul care are putere de decizie si i-o anulează. Circulam si noi cei care nu avem masini dotate cu soferi plătiți de stat in conditii civilizate, dar s-a gasit un influent sa ne urce in cotetele numite maxi-taxi sa mergem ca sardelele sa mirosim transpiratia unii celorlalti. Revoltător!!!!

  • Transbuz cu autobuze supraaglomerate, pline de pensionari, nu mai zic ca stai prin stații de întepenesti si sunt ilegale pe trasee de țară. Proștii din oras suporta din impozite si comunele respective. Deci concluzia , sa piardă toate licențele. Apropo afisajele electronice sunt praf. Aviz celor care se tot laudă cu acest transbuz

  • Doamna Elena,respectul meu ca mergeti la munca banuiesc si nu stati cu mana intinsa, dar as avea o intrebare la dumneavoastra: stiti ca acest Trans buz este benefic unora si pagubos altora???acest trans buz trebuia sa isi desfasoare activitatea in urban (oras Buzau) nu in rural.
    Ruralul sa isi faca asociatie proprie.
    Acest autobuze au fost cumparate de noi second hand si polueaza f mult.
    Ideea este ca daca erau electrice personal as fi fost mega fericit.
    Dar cum sunt poluante si extrem de costisitoare,jos cu ele.

  • Chiar daca polueaza sunt de 10 ori mai curate si ca noxe si la interior fata de cele ale privatilor… merg zilnic si stiu cum erau inainte cele private de mureai inauntru de la noxe…

  • Pentru cei care vorbesc ca să nu adoarmă: peste tot în lumea civilizată există transport metropolitan, adică în oraș + localitățile înconjurătoare.
    Așadar Buzăul nu face nimic ilegal, nici nemaipomenit prin traseele așa-zis rurale, deși denumirea lor ar trebui să fie metropolitane.
    Ba chiar, din cauza șatrei politice care a condus Buzăul, Buzăul a fost printre ultimele oeașe mari/reședințe de județ în care au dispărut maxi-taxi și au apărut trasee externe… suntem cu vreo 10 ani în urmă chiar și față de alte orașe din România…
    Dar ce să ceri unora care au fost obișnuiți ani de zile să fie cărați ca niște vite bipede în dube infecte pe post de maxi-taxi?!?
    Cum pot buzoienii cărați ani de zile în sistem “funduleț-în-gemuleț” să se dezvețe de umilință așa repede?!? Păi nu pot! Trag tot la cotețe…
    Cum au făcut Transbus și primarul Toma, pe care îl admir și îl felicit, ceva bun, cum sar ăștia care vor să trăiască tot precum maimuțele să conteste fără să aibă habar… acum tot românul prostit cu otv și latrina1 se crede deștept, deși îi curge scuipatul din gură ….

  • Ba ”independentule” lasa ba vrajeala asta gretoasa, femeia vorbeste din realitate, cu durere, tu esti doar un țuțer portocaliu si se vede ca esti ayns la parnos de aceasta situatie. Cititi ba cu atentie, licenta Transbus va deveni legala, A VOASTRA ESTE MOARTA DEFINITIV,

  • Era destul de evident ca vor fi declarate ilegale in caz de judecata.
    Iata ca o firma si-a facut curaj sa faca o cerere de judecata si s-a produs inevitabilul.
    Puteau sa faca toata treaba legal, dar tupeul si orgoliul lor a fost prea mare, ajungand sa se creada intangibili daca sunt la putere si detin toate autoritatile in grupul lor si ca pot face ce vor ei. Aceasta atitudine o au la toate hotararile, desi le spun si avocatii si juristii ca sunt ilegale si ca vor fi anulate de instante ei tot merg inainte cu deciziile, fara sa le pese de lege, crezand ca legea sunt ei ca sunt la putere.

  • Mai fratilor cum sa desfiintele ruta lui 14 buzau – caltuna care a venit cu 10 plusuri pentru navetisti. Trans expres trece de 4 ori pe zi la distanta de 3 ore si seara ultimul la 7 jumate nu la 9 si 11 ca cei de la transbus pentru ca daca ramai in oras dupa 7 acolo ramai. trebuie sa fii cretin sa scoti linia 14 la cat de multi navetisti sunt…

  • Stati linistiti, mai, oameni buni. Totul este un foc de paie. Probabil ca ‘judecatorul’ asta a facut si el ceea ce fac majoritatea celor din ‘justitie’: o spaguta si a dat sentința cerută. Hotararea lui va fi desfiintata in mod cert de oamenii responsabili care mai sunt in justitie.

  • Niște panarame autobuzele privatilor. Cosciuge, vechi de 40 de ani. La primul accident mais erios va lua foc cu toți călătorii în el. Atunci o sa ajungem sa spunem „Nu trebuia sa scoată Transbus-ul de pe ruta!”. Dar asa suntem noi romanii, pana nu ne ia dracu pe toți, nu ne lăsăm.

  • Exemplu de ,,INDEPENDENTA JUSTITIEI” a lui Iohannis si LCK!Cred ca judecatorul asta a semnat si el listele alea hastagiste!Cand dau sentinte mai si gandesc sau pun numai botul??/

  • sa le dea licenta nu-i problema, dar autobuzele sa ramana si omul se duce unde îi convine. sa-i vedem pe patronii de maxi taxi cu toroapele lor cu pret de limuzina

  • Trans bus să buzau e de nota 10++++++++++++++++++++

  • Daca majoritatea covarsitoare a oamenilor e multumita de TransBus, pai atunci de ce sa scoata, dom’le, TransBus-ul????????!
    Nu ca m-ar afecta pe mine, ca oricum nu circul cu asa ceva, dar imi pasa de buzoienii mei care se chinuie zi de zi sa poata ajunge si ei la BZ, sa castige o paine…. Si mult mai mult imi pasa de copiii din imprejurimi care au nevoie sa vina la scolile din oras, iar cursele regulate si dese ale TransBusului, efectuate in conditii normale si lejere, vin in ajutorul lor!
    Incapatanarea patronilor de firme private de a desfiinta TransBus-sul pe aceste linii e o bataie de joc la adresa acestor oameni!
    Daca nu-si retrag demersul juridic de desfiintare a acelor linii TransBus, atunci lumea sa le boicoteze afacerile nemaipunand nimeni piciorul in microbuzele lor jegoase!

  • Faceti un reportaj: sa ne arate privatii masinile lor, in amanunt !, apoi sa ne puna pe masa impozitele platite la Stat, evaziunea practicata in atatia ani, apoi suntem ok si cu ei ! :)))

  • pentru parvenitul care vrea autobuze noi, electrice… sunt sigur ca detii la randul tau o masina electrica, noua. Nu care cumva ai montat pe ruginitira ta de astra din jermania vreo instalatie gepele, de sarac ce esti. Nuuu. Gandeste inainte sa scrii, prietene.

  • Cu siguranță cei care au scris comentarii împotriva Transbus – ului au legătură cu celelalte firme de transport, și nu cred că merită să le răspundem.
    Bravo Transbus pentru profesionalismul vostru și nu vă lăsați intimidați de firmele concurente care oricum sunt de 2 bani!

  • Unde este economia de puață? Legea concurenței? Să circule și privații dar să aleagă cetățenii cu ce vor să circule!

  • Nenea “electricu”
    Ti-as explica mai multe dar, sunt sigur ca nu intelegi!
    Pt cultura ta generala, a face economie(cum spui tu cu jepele) nu este o raritate!toate tarile vestice folosesc acest timp de carburant!si instalatia aia costa. Un sarac(cum spui tu) nu si-ar permite! Si in plus consumul de gpl polueaza cel mai putin!
    Asa ca stai cu botul pe labe si asteapta sa iti vina autobuzul sa te duca gratis!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.