Se începe în spatele blocurilor. Întâi Unirii Sud, apoi și Unirii Nord

Muncitorii de la Urbis Serv au terminat zilele trecute de asfaltat strada Viitorului (paralelă cu Bd. Unirii Sud) – vezi foto mai jos.

După ce vor fi rezolvate și trotuarele de pe Viitorului (plus câteva parcări) cel puțin o formație va fi distribuită pentru cele două alei/străzi din spatele primului rând de blocuri turn de pe Bd. Unirii Sud.

E vorba de Aleea Arinului (pe partea cu Sanitas) și de Aleea Strejarului (pe partea cu fostul Cuptor de Aur).

Cele două alei au fost doar peticite în cei 40-50 de ani de la construcția blocurilor.

După aleile din spatele blocurilor din Unirii Sud se va ataca și strada similară de pe Bd. Unirii Nord (Str. Căpșunelor – în spatele sediului PSD).

Foto: Str. Căpșunelor. Doar betonată, nicioadată asfaltată

La blocurile de pe cele trei străzi locuiesc zeci de mii de buzoieni (Aleea Arinului, Stejarului și Căpșunelor). Mulți dintre ei au și drept de vot 😀.

loading...

11 comentarii la „Se începe în spatele blocurilor. Întâi Unirii Sud, apoi și Unirii Nord

  • Păi nu mulți ci majoritatea, dacă nu chiar toți, evident exceptându-i pe cei sub 18 ani…
    Vorba cântecului: „Hai la vot, la vot la vot, cacă vrei s-o iei în bot!”, așa cum o tot luăm de 30 de anim încoace. Bine, în ultimii 4 ani, parcă mai puțin, dar numai pe plan local…

  • Asa Tereaca, este mai corect sa afisezi fanionul sub care militezi decat sa te pretinzi deontolog si echidistant….
    :)))

  • Mă tem că dacă aș fi eu echidistant balanța Buzăului se va înclina în 2-3 săptămâni de partea răului (care a domnit vreo 15 ani înainte de 2016 în Buzău). Prefer să fiu considerat „tomist”, dar Buzăul să continue abrupt pe linia modernizării. Abia așteaptă șacalii să-l mursece pe actualul primar ca să-l pună pe Boscodeala 2.

  • ¿Domnule Tereacă, întreb pentru un prieten, despre ce modernizare vorbiți?

  • Ce inseamna “cateva parcari”?

  • Tereacă, de ce crezi că nu există altul mai bun decât Toma? De ce crezi că altul va fi Boscodeala 2? De ce?
    Toma a făcut, dar nu prea multe. Însă când îl compari cu fostul, care nu a făcut nimic, Toma pare zeu. Însă, luat la bani mărunți, dă cu rest…
    Să nu uităm că și unul și altul sunt politicieni, sunt pesedisti, sunt parveniți.
    Bosco a ajuns primar pt ca lumea l-a votat, uneori pe principiul “las’ că a furat destul, iar altul nu-i mai bun”.
    Au trecut peste 30 de ani de la evenimentele din decembrie ’89 și cred că avem dreptul la tot ceea ce este mai bun. Vremea trece, iar noi îmbătrânim, și ne-am săturat sa trăim într-un orășel prăfuit.

  • Nu, mie nu mi se pare deloc ca dl. Toma – luat la băni mărunți dă cu rest. Ba dimpotrivă, mie mi-a depășit asteptările. Desi sunt foarte exigent nu ma asteptam să asfalteze atatea strazi (parcări, curti de scoli, Dragaica, etc.). Bonus, a eliminat maxi-taxi si a adus autobuze bune pt Buzău, aproape că a rezolvat si cu RAM-ul (pe unde se scurgeau in subventii milioane de euro anual). Și mai sunt o multime de alte lucruri mai mici si mai greu de tinut minte (stadion de atletism, centrale termice la scoli si licee, pasaje gara + Unirii, locuri de joacă, platforme îngropate, semafoare cu buton, utilaje pt Urbis si statie noua de asfalt, de Crăciun si de Paste nu mai curge apă murdara la robinet, stadion Concas, hotel pt sportivi + sala de fortă la stadionul Gloria, ghiseu unic la Primărie, sediu nou la Bazar, poduri noi la Marghiloman si Metalurgica etc). Iar investitiile vor continua, mai ales ca urmează si cele cu fonduri europene. Asa că – de ce să dăm vrabia din mână pe cioara de pe gard ?

  • Tereacă, ușurel. Unele “realizări” enumerate de tine nici măcar nu au început sau încă nu au fost finalizate.
    Să nu ne inbatam cu apă rece și să vedem și ceea ce se ascunde în spatele acestor “realizări”.
    Lipsa de transparență în cheltuirea banului public este o mare problemă a lui Toma. De asemenea, omul nu acceptă să fie contrazis, ceea ce nu este normal când ocupi scaunul de primar.
    Foarte bine că nu mai exista acele maxi-taxi, dar să nu uităm că SC TransBus nu este profitabilă, nu se susține singură.
    Avem stație de asfalt, dar străzile sunt pline de gropi. Legat de asfalt, contează calitatea asfaltului, dar și cantitatea și modalitatea de turnare a asfaltului. Una este pe hârtii și alta în realitate. Vom vedea cât de rezistente sunt lucrările făcute în acești ultimi 4 ani.
    Plătim un preț destul de ridicat pt apă plus apa meteorică, în timp ce calitatea apei nu a crescut prea mult, iar doamna directoare are venitul mai mare decât îl avea Tescaru, CAB având în continuare foarte mulți angajați.
    Primăria are circa 500 de gardieni care nu își justifică existența.
    Și mai sunt…
    Eu nu uit și văd…

    P.S. Nu trebuie să ne mai mulțumim cu puțin. Trebuie să ne dorim cât mai mult pentru noi și urmașii nostri.

  • Raspuns pt dnul Radu. A mai fost un domn Bârlă care a zis că asfaltul pus de Urbisul lui Toma pe străzi va face gropi după o iarnă-două. Și uite că au trecut 2,3 și chiar 4 ani și n-a făcut gropi. NU sunt de acord cu dvs. nici în ceea ce privește lipsa de transparență. Pe site e pus bugetul (și toate rectificările), cine e interesat poate căuta și găsește tot. Iar referitor la Trans-Bus e discutabil daca are sau nu profit. E drept, primește subvenție, dar prestează un serviciu (transportă pensionari și elevi gratuit) care e decontat de Primăria Buzău. Cu subvenția primită ei sunt pe zero.

  • Sper că Toma nu este doar un alt primar, sper că nu va deveni în timp un alt Boșcodeală.
    Politicienii actuali sunt “creația” noastră.

    P.S. Un ziarist trebuie să reziste tentațiilor și să prezinte realitatea așa cum este, astfel încât oamenii să decidă în cunoștință de cauză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.