Se mărește rondul dinaintea podului Drăgăicii ?

„Se mărește rondul, se va circula mai greu!”

E o temere a unora dintre șoferi privitoare la modernizarea sensul giratoriu de la piciorul podului Drăgăicii:


Care e adevărul ?

Reporterul buzoienii.ro a măsurat vechiul „oval” din bidoane de plastic:


Axa mare a ovalului, așa cum se poate observa din captura de mai sus, avea 15 metri.

Reporterul buzoienii.ro l-a rugat ieri pe șeful de șantier să-i arate proiectul. În desenul tehnic raza rondului apare de 8 metri. Ceea ce înseamnă că noul rond (din zidărie) va fi aproximativ egal cu cel de dinainte, din bidoane.

Două plusuri

Noul rond din zidărie, plus cele trei insule din vecinătate, cu gazon în mijloc și iluminat nocturn, vor aduce o îmbunătățire evidentă la nivel estetic. Probabil și la nivelul siguranței rutiere.

Al doilea plus al zonei e că pe trotuarul dinspre Bd. 1 Decembrie se amenajează în aceste zile o pistă dublă de biciclete care va asigura conexiunea de pe traseul Bd. Republicii – Gara CFR – Bd. 1 Decembrie cu Bd. Unirii și Calea Eroilor. O pistă de biciclete se va amenaja în curând și pe str. Drăgăicii pentru a se realiza inclusiv conexiunea cu pistele de biciclete de pe Bd. Industriilor.

Citește și:

loading...

4 comentarii la „Se mărește rondul dinaintea podului Drăgăicii ?

  • Întrebare: ce ne facem că pe sensul spre gara vom rămâne, conform proiectului, cu o singura banda, din două, iar pe sensul către stadion cu doua benzi, din trei ?

    Ce ne facem si cu marcajele din proiect despre care cred că suntem de acord cu toții, cei sobri, asupra faptului că sunt alandala ?!

    Exista dubii asupra faptului că traficul si-asa problematic, tradițional, în acea zonă, va deveni și mai problematic ?!

    Răspunde
  • Domnule reporter dacă rondul este mai mic , și mai spre Gară spunem noi, curbele sunt mai strânse deci mașinile mai mari încap singure pe anumite porțiuni. Totul este de logică si puțină geometrie.

    Răspunde
  • Rugații pe meșterii care fac Buzăul frumos să facă ei tot posibilul și sa-ncerce sa copieze vechile configurații atunci când se-apuca să facă ceva, orice, prin orașul ăsta, că dacă-si baga ei nasul sa proiecteze altcumva, fie proiectantul din Buzău sau nu, iese mai prost decât mai înainte, in sensul de mai puțin funcțional. Asta e deja „fact”, vorba neamțului !

    Răspunde
  • Sa vina cel care a scris articolul si sa vada , eventual sa faca poze,cum se incadreaza pe banda , respectand marcajul, un autobuz care coboara de pe pod !
    Astept raspuns.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.