Se pregătește ieșirea de la Stâlpu!

E fotografia zilei la Buzău!


Se pregătește o ieșire temporară de pe autostrada A7 dinspre (București – Ploiești) Mizil spre Buzău.

Imaginea de mai sus a fost surprinsă azi la Stâlpu și prezintă spărtura făcută în parapetul autostrăzii pentru ca traficul să poată fi direcționat spre Buzău.

Parapetul a fost demontat!

Istoric

1) Bulgarii de la Trace (înainte de problemele cu podul de la km 38) amenajaseră această ieșire temporară de pe A7 între Stâlpu și Costești

Se poate observa breteaua către dreapta și sensul giratoriu amenajat pe drumul județean dintre Stâlpu și Costești

2) În iulie când primele teste de la podul de la km 38 ieșiseră bune și se preconiza („vineri!”) deschiderea A7 dinspre Mizil, bulgarii au bătut repede stâlpi în asfalt și au pus parapet, blocând ieșirea spre Stâlpu:


3) ACUM. Bulgarii au scos stâlpii, au demontat lisa și au mutat parapeții de beton de pe mijloc înspre margine. În acest fel, traficul dinspre București – Ploiești – Mizil va fi direcționat pe aici:


Acesta e sensul giratoriu de pe mijlocul drumului județean Stâlpu – Costești, construit exclusiv pentru a prelua traficul de pe autostrada A7

ZVON. Deschidere vineri!

Printre împătimiții de infrastructură circulă zvonul BOMBĂ că vineri ar urma să se deschidă lotul Coni – Trace de la Mizil spre Buzău.

Ieșirea se va face temporar pe la Stâlpu – Costești, iar intrarea pe autostradă încă de la Buzău pe breteaua din nodul Buzău Vest (dinspre rondul de la Hanul lui Țintă):

Aceasta e breteaua pe unde buzoienii vor vira dreapta spre București și Ploiești pe A7

Azi după-amiază o echipă de muncitori monta stâlpii de iluminat pe marginea bretelei


La bretea mai e de lucru serios:

  1. Mai trebuie turnat un strat de asfalt (uzura)
  2. Trebuie bătuți stâlpii și montată lisa (parapet pe ambele margine ale bretelei)
  3. Finalizat sistemul de iluminat

Reporterul buzopienii.ro are dubii că traficul spre București va fi deschi vineri, dar uneori se pot întâmpla și minuni.


SURPRIZĂ:

Pe seară, traficul a fost mutat pe E85 (între Hanul lui Țintă și Spătaru) pe direcția viitorului pod, eliberându-se astfel spațiu de manevră înspre breteaua A7 către București


Deschiderea autostrăzii spre București e așteptată cu mult interes de mulți buzoieni.

Asta deoarece, de-a doua zi, Buzăul va deveni un „cartier al Bucureștiului”, drumul cu autoturismul fâcându-se în mai puțin de-o oră, cu implicații pozitive la nivel economic, cultural, medical etc.


9 comentarii la „Se pregătește ieșirea de la Stâlpu!

  • Trebuie facuta presiune pe CJ Buzau (inclusiv presa) pentru a demara procedurile de licitatie pentru constructia unui nod full (pe toate directiile) permanent la iesirea provizorie de la Stalpu-Costesti, asa cum a facut si CJ Prahova nodul de pe A3 de la Gherghita. Pasajul peste autostrada si giratoriul de pe DJ sunt deja facute, mai trebuiesc cateva bretele.

    Răspunde
    • Teoretic se poarte face, practic, lucrurile costă enorm, nu se știe dacă se justifică o astfel de investiție, mai ales că nici Sărata-Monteoru nu mai este ce a fost. Totuși, nu se știe niciodată…

      Răspunde
  • Pai daca Buzaul devine cartier al Bucureștiului, tomita al nostru devine primar de sector!
    De fapt, ceea ce se va intampla va fi depopularea totala a Buzăului! In orasul asta, batut de doarta si de PSD, lipsit de viziune si de viitor vor ramane doar pensionarii, daca nu vor pleca si ei dupa copii lor.

    Răspunde
    • Să nu fie invers! Adică în urma finalizării A7, să nu apară pe lângă aceasta, în jurul Buzăului cartiere rezidențiale, în care să se mute „capitaliștii”. dacă e să ne gândim puțin, pe autostradă distanța până la București se parcurge cam într-o oră, aerul este încă mai curat decât în capitală și în jurul acesteia. Deci iată câteva motive destul de întemeiate care ar putea determina un mic exod al celor din Capitală spre meleagurile buzoiene. Ploieștiul nu a fost niciodată o opțiune pentru aceștia, având în vedere poluarea destul de ridicată de acolo. Aici ce poluare să mai fie cu industria pusă pe butuci? Vedem ce surprize ne va rezerva viitorul odată cu apariția acestei infrastructuri în peisajul buzoian. Să fie bine, să nu fie rău!

      Răspunde
    • Bomba era acum UN 1 an de zile cand trebuia sa termine autostrada acum doar o basina fasaita lansata de coni si trace.
      SE decide lotul 2 felicitari si atat

      Răspunde
  • …sute de salve și mii de bombe în capul propagandistului acestui site de ‘știri și informații’ că doar banul îi vine de la bizonienii fraieri via pisdeu!….

    Răspunde
  • …sute de salve și mii de bombe în capul propagandistului acestui site de ‘știri și informații’ …că doar banul îi vine de la bizonienii fraieri via pisdeu!….

    Răspunde
  • Acei 4 km ocolire fata de circuitul normal, insemna o ocolire din dreptul inter Merei si ducand pana in Costesti, pana la giratoriul dinspre Spataru si aploi Spataru si Buzau. Este bine sa aveti grija ca in acest moment atat dinspre Bucuresti spre Buzau cat si in sens invers, nu exista nici o benzinarie! ….si doar un spatiu de servicii in dreptul Mizil ( este adevarat ca spatiile chiar daca nici macar cosuri de gunoi nu au, in schimb au pe fiecare sens cate 3 statii de incarcare pt masinile elactrice. Iar daca tronsonul nou dat in folosinta ( Ploiesti-Buzau), este lipsit de benzinarii, ….oare de ce pe tronsonul Bucuresti – Ploiesti , dat in folosinta de mai bine de vreo 6 ani, NU EXISTA SPATII DE SERVICII SI NICI BENZINARII… ???

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.