Șeful de la Buzău: „În iunie scăpați de noi!”

Douăzeci de mii de buzoieni stau zilnic – de mai bine de un an – câteva minute în plus în mașină/trafic la intersecția dintre Bd. Unirii și N. Bălcescu.

Asta pentru că nu s-a găsit nimeni să dea jos cei 3-4 stâlpi inutili din intersecție:

Dacă s-ar fi dat stâlpii jos, operațiune cam de o zi, s-ar fi câștigat pe Unirii câte o bandă pe sens în plus pentru traficul auto. Banda în plus ar fi însemnat, simplu, descongestionarea traficului din intersecție și milioane de minute câștigate de buzoieni

De ce nu s-au dat stâlpii jos ?

Pentru că Swarco, firma care a câștigat proiectul de trafic „inteligent”, n-a fost în stare până acum să pună noile semafoare și să taie stâlpii inutili.

În sfârșit, o veste bună/promisiune

Astăzi, șeful de lucrări al firmei Swarco, întâlnit de reporterul buzoienii.ro în intersecția din Bariera Ploiești, a făcut o promisiune:

„Promit că în maximum o lună, noile semafoare vor fi pe stâlpi, funcționale. A mai rămas puțin, de cablat cam 25% din Bd. Unirii, vineri treaba asta e gata. Săptămâna viitoare mai avem ceva de lucrat pe str. Al. Marghiloman, iar peste două săptămâni punem noile semafoare pe stâlpi pe Bd. Unirii”.

Fotografie de azi de la operațiunea de tragere a cablurilor pentru noile semafoare în intersecția mare din Bariera Ploiești

Să sperăm, așadar, că șeful de lucrări nu ne vinde gogoși, că într-o lună Swarco pune noile semafoare, se taie stâlpii vechi de pe mijloc, iar Strabag va asfalta (în sfârșit) spațiile din jurul stâlpilor.

Atunci se va putea circula de la un capăt la altul al Bd. Unirii și pe benzile din mijloc.

O promisiune avem și din Piața Dacia că de Sf. Petru (29 iunie) lucrarea de acolo va fi și ea gata:

loading...

3 comentarii la „Șeful de la Buzău: „În iunie scăpați de noi!”

  • Și ce, daca șeful de la Swarco ne vinde iar gogoși, cam ce se-ntampla ?!

    Ii ia Toma boii de la bicicleta sau cum ?

    Poate sa-ntarzie fix cat vrea mușchiu’ lui, autoritățile buzoiene au dovedit cu vârf și îndesat că fie sunt incapabile să gestioneze acest fenomen, fie ii doare la moțu’ de la bască !

    Răspunde
  • SPAȚIUL DINTRE SENSURILE DE MERS SĂ FIE DE 30CM NU DE 2 SAU 3 METRI , SE CASTIGA SPATIU DE RULAJ,

    Răspunde
  • Degeaba se grăbeau ăștia cu semafoarele, dacă proiectul revoluționar cu remodelarea străzilor și sensurilor nu este clar și bătut în cuie. Păi refacerea trotuarului în Barierea Ploiești, că nu încap mașinile și în realitatea, din planul 2D de pe hârtie, a cui e vina? Păi circulatul pe mijloc, unde se presupune că va fi bandă unică, este și va fi ilegal, așa cum se întâmplă cu parcarea cu dispensă de la cer. Și mă mai întreb cine l-a oprit pe Toma să angajeze licitația pentru semafoare mai devreme decât marea ctitorie inutilă? Ori de ce Urbisul a asfaltat șanțurile săpate de ăia, lăsate la tasat, abia după ce și primarul, cetățean mai răbdător decât noi se pare, s-a ”enervat”? Cu cap, inteligență, și bune intenții, NICIUNA dintre toate problemele astea nu existau, și atunci nici primarul nu mai avea emoții și nedumeriri că de ce îl vorbește lumea. A, cetățenii stau în plus în traficul local cu miile și cu zecile de minute în plus, nu doar din cauza lucrărilor ci și a ”regândirii” traficului în centru, care nu poate primi și acomoda tot fluxul dinspre Unirii ori Bulevard, că a rămas o singură stradă cu o bandă pe fiecare sens (bine, un sens are două benzi la un moment dat, dar toți le folosesc aproape exclusiv pentru înainte în detrimentul celor care chiar au acest drept, în timp ce din sens invers, deși o bandă, mereu se îngrămădesc mașini pe două rânduri, pentru că unii merg și înainte, pe Independenței, nu doar spre centru). Pe Swarco nu-i înjură oamenii, ci pe dirigintele de șantier plătit de primărie și care, dacă există măcar scriptic, ar trebui să vegheze la respectarea termenelor și a proiectului întocmai, pe cei care au formulat caietul de sarcini, pe cei din Poliție care nu impun respectarea unor reguli obligatorii în alte așezări omenești cu privire la dirijare sau semnalizare, pe cei din primărie care nu ies pe teren și să perieze toate lucrările făcute cu și de mântuială, iar în final, lumea critică personajul din poză, fruntea și ultima semnătură pe acte, girantul tuturor acerstor fapte – prin lipsa de reacție, adică pe nervosul domn primar Toma. Un lider bun cunoaște doar câte ceva din fiecare dar marea lui abilitate este de a se înconjura de oameni pricepuți, care au încredere în el și invers. Noi avem probleme la partea cu ”priceperea”, în rest, suntem în grafic.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.