„Și-au dat seama acum că au greșit proiectul”

Imaginile ne-au fost trimise de un cetățean nemulțumit.

Rigolele sunt demolate. Se întâmplă acum la Săpoca, pe marginea drumului județean, la aproximativ 500 de metri de spital

„După ce au turnat rigolele, acum le fărâmă. Explicația: au greșit proiectul! Bătaia de joc se întâmplă pe DJ 203 K la Săpoca, după spital. În plus, după ce au asfaltat, au tăiat asfaltul să facă traversarile pentru scurgeri. Pe ăștia nu îi trage nimeni la răspundere pentru bătaia de joc cu care lucrează ?”, a reclamat cetățeanul.

Se pare că rigolele au fost proiectate prea mici. Nu făceau față fluxului de apă la o ploaie torențială, iar surplusul ajungea în curțile oamenilor

Lucrarea este executată de SC Oyl Company Holding, firma din Slobozia care a câștigat licitația CJ Buzău de modernizare a DJ 203K (lucrare pe fonduri europene).

Nu știm cum or fi lucrat cei de la „Oyl” prin alte părți, dar în jud. Buzău, în cazul DJ 203K Mărăcineni – Podu Muncii localnicii sunt dezamăgiți. „Încet și prost” e caracterizarea făcută de cetățeni.

În septembrie se vor împlini trei ani de la debutul efectiv al lucrărilor. Inițial, CJ Buzău a atribuit lucrarea francezilor de la Euravia Vinci (în două rânduri), dar firma din Slobozia a făcut contestație și (în cele din urmă) a câștigat licitația.

UPDATE: Și la Izvorul Dulce (comuna Beceni) se procedează similar, rigolele sunt demolate.

Pe de altă parte, întâmplarea poate fi privită și cu indulgență, e bine că firma și-a recunoscut eroarea și că nu lasă lucrurile așa, caută să le remedieze. Numai cine nu muncește nu greșește.

Citește și:

loading...

10 comentarii la „„Și-au dat seama acum că au greșit proiectul”

  • Cine îi trage la răspundere ? Cred că nimeni. Și-au făcut de cap pe banii europenilor. Ar trebui ca cineva de mai sus de consiliul județean să se autosesizeze și să vadă câtă neștiință și risipă de bani au făcut ăștia de la oil holding. Eu cred ca este prima oară în viața lor de firmă de construcție de drumuri, când construiesc un drum. Altfel nu se explică de ce atât de mulți proști care au luat numai decizii proaste. Câte greșeli de infrastructură au făcut ăștia deja se vede. Au păpat banii și așteaptă să le mai dea. Dacă asfaltează peste stratul crăpat mai mult de un an de zile nu le dau garanție. Alooo Uniunea Europeană vă fură ăștia banii.

  • Cine plateste? Sau informatia asta nu e demna de a fi adusa in spatiul public ? De la o vreme tot citesc cum la Buzau (judet) se tot greseste dar n-am auzit si de X ca e vinovat si i se imputa. Exista un proiect? Cine l-a inventat si pe baza caror studii ? Cine a preluat lucrarea finalizata si de ce, daca ea nu corespunde proiectului? Ori proiectul initial a fost gandit prost de catre beneficiar? Cum e pana la urma?

  • Cum să fie!! Întrebări fără răspuns…din partea reporterului!! Știe el de ce!!!

  • De platit o sa platim noi, fraierii din comunitatile ce am acceptat si votat tot felul de incapabili in functiile publice. DE “RECUPERAREA” BANILOR SE VOR OCUPA SMENARII SI “ECONOMISTII” DE PRN PRIMARII,CONSILII JUDETENE, ORASENESTI SI COMUNALE. STATI TOTUSI LINISTITI, FIINDCA OR SA VINA NOI ALEGERI SI SE REZOLVA TOTUL CU NISTE SPAGI, CEVA MICI SI BERE, NISCAIVA PROMISIUNI SI “MULTA LAPTE SI MIERE” CE VA CURGE PE RIGOLELE „FACUTE” DE ASTIA.

  • Aceeasi firma “lucreaza” si spre Vadu Pasii. De mai bine de un an nu au fost in stare sa asfalteze o portiune de 600 de m. Trecand saptamanal pe acolo, vedeam maxim 4-5 muncitori care mai bagau ciment intre borduri. CJ Buzau face ceva cu firma asta ce papa banii europeni ?

  • Interesant ca dl Neagu a anuntat ca ar vrea sa candideze si la urmatoarele alegeri !!

  • … eu nu știu ce vă mirați că azi construiesc șanțuri, mâine le demolează… păi doar suntem la Săpoca, nu ?!?

  • Nu trece nici un diriginte de șantier din partea beneficiarului, nu au planuri de lucrari , rigolele care nu au niciun fel de armatura le-au făcut la nivelul drumului și toată apa va rămâne în curțile oamenilor, asfaltul este de proastă calitate, plin de fisuri și gropi și nu are planeitate, canalele de traversare le fac după asfaltare, la poduri lucrează câțiva muncitori, etc. Cred că proiectările și planurile de lucrări sunt făcute de niște necalificați iar de predare la timp nici nu poate fi vorba. Așa se va întâmpla peste tot unde lucrează Oile Golding.

  • ,,,,ar fi omenește sa se desființeze acele panouri in care se anunță finalizarea lucrărilor din luna Martie !
    ,,,primul panou este chiar la intrarea in Mărăcineni de pod râul Buzău !
    ,,,, lauda de sine nu miroase bine, RUȘINICĂ !!!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.