Șoferii au salutat cu claxoane de… bucurie

Azi la 11.30, cu o lună mai devreme față de termenul inițial, a fost redeschis circulației podul de la Metalurgica (peste calea ferată spre Brăila).

Cei de la Troia Construct (felicitări pentru calitatea lucrării și termenul execuției) i-au invitat la tăierea panglicii pe reprezentanții CFR, Primăriei Buzău și dirigintele de șantier.

Imediat, primele mașini dinspre Brăila au pătruns la pod.

Șoferii, în special cei de camioane, au salutat alaiul prezent cu claxoane de… bucurie.

De astăzi nu vor mai trebui să facă ocol – prin oraș cei de turisme și pe la Țintești – cei cu autovehicule de tonaj.

Redeschiderea podului de la Metalurgica va însemna și reducerea traficul prin orașul Buzău (Horticolei – Republicii – Gară – 1 Decembrie – pod Drăgaică – strada Drăgăicii).

O altă veste bună pentru șoferii din Buzău e că Strabag a început asfaltarea Bd. Unirii. Într-o lună, două maximum, carosabilul de pe Bd. Unirii va fi gata din Bariera Ploiești până la avion.

Deja s-a redeschis circulației, după asfaltare, segmentul dintre Prutului și Transilvaniei (sensul către centru)
loading...

17 comentarii la „Șoferii au salutat cu claxoane de… bucurie

  • Când o să scăpăm de tăiatul pamblicii? O idioțenie.

  • Porțiunea cuprinsă între fostul Ductil și podul Drăgaica când că fi asfaltată?

  • E un proiect acolo al Companiei de Apă (fonduri europene), trebuie schimbate țevile. Până în septembrie se va anunța executantul.

  • Sper că nu l-au reabilitat ca pe cel de la Piatra Neamț…

  • Mulțumesc primarului și firmei Troia pentru deschiderea podului înainte de termen. Chiar mă ajută!
    Am o singură dilemă! Cine sunt domnii cu cămașă albă? Bărbați adevărați!

  • Sunt poduri și poduri. Podul din Neamț era un pod hobanat principial constructiv cu cel de la Agigea. Comparații cu alte tipuri de poduri nu își au rostul.

  • Ca-n vom scăpa de tăieri de pamblica?
    Sa înțelegem ca urmează inaugurare WC-ului public din Piata Daciei, a străzii Teilor, Iazul Morilor?!…
    Nu înțeleg totuși de ce roata morii lui Vanatoru este actionata de energie electrica, la fel și jetul de apa ce cade pe roata este adus tot cu ajutorul energie electrice. Din câte știam practic acea roata trebuia sa producă ea energie. De ce roata nu a fost coborâtă în canalul Iazul Morilor și sa fie actionata de apa ce curge prin canal. De asemenea beltile primaruli, sunt umplute cu apa de rețeaua orașului și nu cu apa filtrata din canalul Iazul Morilor.
    Poate ne lamureste mințile luminate ce au gândit acest proiect.

  • Domnule Tereacă, azi am trecut și eu pe acolo și am claxonat!! Dar….nu de bucurie!!! Nu aș dori să exprim aici de ce am claxonat, pentru că atunci va trebui să mă cenzurați!

  • Apucaturi pcr … ce merit are Toma ? A adus bani de la Romet ?

  • Aceleași bubițe ca și la cel de la Vadu Pasii.
    Oare când au turnat asfaltul, chiar nu o puteau face astfel încât sa existe continuitate intre planurile de Rulare??

  • Am fost si eu acolo sa vad marea realizare, bulevardul Industriei si podul.
    Cam dezamagit de calitatea lucrarii la bulevard per total, dar oricum nu se mai poate face nimic, banii s-au luat, asta este.
    Dar altceva am observat, pe marele bulevard ce se vrea a fi renovat proaspat la standarde UE e plin de balarii, sunt balarii pe marginea dumului mai mari decat omul… iar putinii copaci ce au ramas in picioare in zona pietonala au fost betonati, parca cu scopul de a ii omora.
    Ba mai mult printre balariile alea am identificat chiar celebra buruiana numita AMBROZIE, si care conform legii primaria ar trebui sa se ocupe sa o elimine, fiind chiar declarata o planta daunatoare omului, periculoasa pentru sanatatea omului.
    Ba mai mult, politia locala care patrula in zona trebuia sa amendeze primaria pentru ca primaria creste ambrozie pe terenul primariei. Dar bineinteles ca politia locala nu a facut asta, s-a facut ca nu vede ca doar nu o sa isi faca datoria si sa isi amendeze seful… mai bine se prefac ca muncesc legitimand aiurea niste pusti ce stau in fata propriilor porti sau caminelor din zona si care nu deranjeaza pe nimeni. Macar de ii legitimau si sanctionau pe aia care dau manelele la maxim din curte de rasuna in tot cartierul sau care arunca gunoaie si zoi cu galeata pe strada in dreptul gurii de evacuare apa pluviala, dar si pe astia ii ignora desi trec pe langa ei cand fac faptele.

  • Deci dacă face nu e bine dacă nu face nu e bine ,deci toți cei care îl mâncați de dorsal pe Primar ganditi-va ce faceți voi ptr oraș, ca dacă va dați numele real cred ca nu ați plătit nici impozitul pe 2022 dar asta e boala tuturor acelora care nu fac nimic niște neica nimeni ,dar la critica primii.

  • Zica, marș la coteț!
    Deci, să ne mulțumim cu orice, cu puțin…

  • Nene Jan, Toma nu a adus bani de la firma lui. A fost mai bine cu celălalt primar? Boscodeala nu a făcut nimic în oraș. Toma trebuie să repare și prostiile vagabondul.

  • @Zica, alte comparatii mai aveti? De asta orasul arata asa cum arata, ca ne comparam doar cu perioada Boscodeala, nu e ca si cum ne putem uita la alte orase.

  • „Oare când au turnat asfaltul, chiar nu o puteau face astfel încât sa existe continuitate intre planurile de Rulare??”

    La ce faci referire? La rosturile de dilatare! Dacă da, atunci este bine că este așa, ar avea și rolul de „milițian mort”, să reducă și „bizonul” viteza măcar pe pod!

  • Balustradele de protectie de pe marginea rampei de acces dinspre Industriilor, tot asa au ramas, la nivelul solului. Daca derapeaza vre-un autovehicul ajuge cu siguranta dincolo de carosabil…. 🙁

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.