Șoferii vin și cu o propunere: „Să se desființeze scuarul!”
E un subiect intens discutat printre șoferii din Buzău.
„Cum se vor descurca șoferii autobuzului 5 în perioadele cu trafic intens ? Autobuzul va veni pe banda specială, dar aproape de rond trebuie să traverseze strada în diagonală pentru a ajunge pe Frăsinet. Există riscul ca toate minutele câștigate pe banda specială să se piardă aici, dacă șoferii de autoturisme nu vor lăsa autobuzul să treacă”
Unii șoferi au venit și cu o propunere:
„Proiectantul, dacă nu e prea târziu, ar face bine să ia în calcul și această variantă. Desființarea scuarului astfel încât autobuzele să intre în rond direct de pe banda specială. Autobuzul 5 va face rondul și astfel va ajunge mai facil pe strada Frăsinet”
Pentru că proiectantul modernizării Bd. Unirii nu este din Buzău mai multe aspecte au fost neglijate și au necesitat corecție pe parcursul lucrării. Mulți șoferi consideră nefericită și alegerea proiectantului ca banda specială să se înființeze pe mijlocul bulevardului.
Citește și:
Face rondul si intra pe Frasinet , care e problema ?
Păi proiectantul nu e din Buzău, bine bine, înțeleg asta, dar beneficiarii de unde sunt? Beneficiarii, respectiv reprezentanții primăriei ei ce au păzit? Cei de la Strabag au venit așa de capul lor?
Buna ziua,
Un singur raspuns semafor inainte de iesirea autobuzului care blocheza masinile sida prioritate autobuzului,
Asa ceva s-a intamplat si in Birmingham UK a45 autobuzele circula pe mijloc si primesc prioritate la sfarsitul benzii speciale.
https://www.birminghambeheard.org.uk/economy/sprint/
Multumesc
nu trebuie sa fii din buzau ca sa-ti dai seama de greselile unei proaste proiectari, trebuie doar sa ai experienta si viziune ceea ce lipseste.
Soferii aia care cer idiotenia aia oare chiar nu au minima inteligenta sa observe ca sensul giratoriu are 2 benzi, iar actual sunt 3 benzi care intra in giratoriul de 2 benzi… si vin ei cu solutia lor inteligenta ca ar fi idee buna sa se faca 4 benzi care intra intr-un giratoriu cu 2 benzi si autobuzele sa se si invarta in giratoriu ca titirezul. Sigur se va fluidiza traficul la maxim.
Au facut numai mizerii cu giratoarele astea, peste tot au improvizat giratoriu, pe Transilvaniei, tot proiect de rahat UE, au trantit doua giratorii care intrerup benzile, din doua benzi de circulatie in linie dreapta, au trantit un giratoriu improvizat care n-are decat o banda. Unul e la intersectia Transilvaniei-Titulescu, celalalt e la intersectia Transilvaniei-Bazalt, iar mai nou s-a facut unul si la intersectia Transilvaniei-Crinului.
Daca nu esti din oras sau faci prima data drumul pe acolo ai toate sansele sa te busesti cu cineva, si din punct de vedere legal politistul va da cu banul sa stabileasca vinovatul, ca tehnic nici un sofer de acolo nu incalca vreo regula de circulatie, ci giratoriul facut de primarie incalca legea.
Aceeasi prostie si la giratoriul de la Frasinet-Chiristigii, din doua benzi, in giratoriu dispare una.
Aceeasi prostie si la giratoriul Kaufland, cand vii dinspre Mesteacanului si faci dreapta spre parcarea centrelor comerciale pe asfalt sunt si marcaje duble, unul iti zice ca e sensul tau de mers, celalalt spune ca e contrasens… pe care sa il respecti?
Cea mai buna soluție, care sa nu încurce circulația, este ca autobuzul sa facă sensul giratoriu la avion și sa se întoarcă pe str. Frasinet și atunci nu mai trebuie desființat nimic.
Simplu și practic.
Sa speram ca specialiștii de la palat vor găsi cea mai buna soluție, astfel încât sa nu strice ce au făcut pana acum și sa de-a de lucru la alții.
„Pentru că proiectantul modernizării Bd. Unirii nu este din Buzău mai multe aspecte au fost neglijate și au necesitat corecție pe parcursul lucrării. Mulți șoferi consideră nefericită și alegerea proiectantului ca banda specială să se înființeze pe mijlocul bulevardului.”
Așa se întâmplă dacă proiectul se face din biroul proiectantului din altă localitate, fără să vină pe teren, și fără implicarea celor din primărie.
PENIBIL!
Nu din cauza ca nu este de aici, ci din cauza ca este cineva care ia banii de pomana si isi bate joc de noi, cum se intampla mereu cu banii publici la noi.
Daca nu e din Buzău proiectantul și, din cate se observă nici măcar n-a vizitat Buzăul decât, eventual, la semnarea contractului, de ce naiba a fost acceptat pentru aceasta extrem de importanta sarcina ?!
Dar, știm prea bine cu toții cum se atribuie contractele de stat în Romania și care-i unicul considerent de care ține cont atribuitorul, vezi madam Enescu…
Tovarășe Toma, atenție, mare atenție, ca-ncepi sa ne calci pe nervi și peste 2 ani s-ar putea sa lăcrimezi, de data asta sincer și nicidecum de bucurie.
Da, știu asta se taie la „montaj”, daca nu se taie tot mesajul…
Sa se-nvarta autobuzul ca la nebuni, eventual venit de pe a 4-a banda, prin dispariția scuarului, cu toate că în rond sunt doar doua benzi, din cauza unor handicapați mintali care au vrut banda de autobuze pe mijlocul celui mai circulat bulevard din oras, creand oamenilor 7 mii de neajunsuri….
Pai sunt 3 benzi, prima are obligatoriu la dreapta pe frasinet, a doua pe directia inainte sau la dreapta cu conditia ca la dreapta sa iasa obligatoriu pe frasinet pe banda 2 si a 3a in sensul giratoriu obligat pe directia inainte sau urmatoarele la dreapta dupa ce face sensul.
Deci sunt 2 benzi care intra in sensul giratoriu, nu 3.
as face un desen dar nu stiu cum sa il pun aici.
Domnul Toma e inginer de formatie. Nu a vazut neajunsurile in plan ? Ca nu se mai fac proiectelor ca pe timpuri , acum 30 de ani , pe hirtie de calc. Se fac in AutoCad si chiar cu proiecte 3D .
Eu , acum 15 ani , am facut cu un architect un proiect si era prezentat inclusiv omul ( constructie residential ) in diferite ipostaze in diferite pozitii , sa sa se inteleaga functionalitatea. Inclusiv pe scara , in bucatarie , sufragerie , chiar si la baie in fata oglinzii sau stind pe wc. Acum 15 ani ! Nu era 3D , era in plan ….. Dar am inteles pe deplin ideea.
Acest ” proiect ” a tinut cont de vehicule ( autobuze si turisme ) sau doar de vrajeala cum ca ce frumos arata Unirii ?
Gata, am găsit vinovatul pentru rampe, stâlpișori din plastic, care vor rezista până la primii nervi ai cuiva, trafic dat peste cap, etc. – PROIECTANTUL, care nu este din Buzău și chiar și așa, nici nu știm cine este!! Dar, no problem!! Rezolvăm cu câte un mic protest și schimbăm proiectul pe ici pe colo, după pofta inimii fiecăruia!! Și ne întrebam de ce Strabag nu ne bagă în Schengen!
Punctual, la aceasta stire n-am ce comenta, decat poate cel mult „era de asteptat”. Urmatoarele dileme vor fi legate de intersectiile pe trei directii de mers (stg, inainte, dr) si doar doua benzi pe sens, cu prioritate pentru benzile din mijloc. E, atunci va fi circ mare la Buzau. Sublim e insa faptul ca, aproape de sau la final, cei mai uimiti sunt tot cei din primarie, suparati foc cand li se fac sugestii, se pun intrebari sau se prezinta contraargumente serioase, care iata, se dovedesc absolut reale ulterior.
Vindeti tot, cat mai puteti si nu va scade pretul la apartamente la nivel de Nehoiu! Cred ca ritmul „modernizarii” e prea vioi pentru capacitatea noastra de absorbtie sociala. Oamenii aia, cei care au cerut, UE care a aprobat si a dat cascavalul, proiectantul, executantii n-or fi mai nepriceputi decat noi, beneficiarii.
I-as sugera dlui primar Toma un proiect pe fonduri pentru educarea noastra, sa invatam cum dracului sa functionam si sa vietuim prin si cu toate aceste noutati basculate asupra noastra!
Trist e ca specia a depasit 8 mld de exemplare iar la Buzau tot ne imputinam, si nu ca nu s-ar mai imperechea cetatenii…
In scurt timp acest oras va necesita solutii la propriile problemele create gratuit, nu solutii la nevoile civice. Nu e de mirare, in special ca suntem beneficiarii unui „discipol” al dlui Bolojan, cel care viziteaza cimitirul unei localitati* pentru a-si da seama de potentialul si nevoile celor vii (pe scurt).
*interviu din ian 2022, Libertatea
Zic mai degrabă să înlăturați toate semnele de circulație și toate desenele alandala de pe tot Unirii și să ne lăsați să ne descurcăm singuri.
Uite, de când au început lucrările și, de niste luni bune de cand semafoarele funcționează când doresc ele, pe tot Unirii n-a fost nici un accident (cu excepția tipului cu BMW dar ala nu se pune). Deci ne descurcăm mai bine de capul nostru decât de capul unor genii prealuminate de mai „sus” !
Macar așa nu ne mai enervam ci ne resemnam și ne asumăm soarta de buzoian al secolului 21.
Domnule Toma, va rugam mult, mult, mult, mult de tot, plecați într-o vacanță undeva unde vă simțiți dvs bine pe durata întregului mandat, chiar daca trebuie sa ne mariti din nou taxele ca să aveți bani suficienti, numai nu ne mai îngreunați viața prin acest orășel, suntem ok, ne descurcăm singuri !!!
Va rugam mult de tot !!!
Pe acel proiectant nu l-a tăiat capul că de pe banda aia s-ar putea sa existe autobuze care sa vireze la dreapta ?!
Da’ pe tot alaiul de dinaintea dar și de după el ?!
Nu, nici pe ei ?!
Au dat și ei drumu’ la treaba, sa fie bine, să se facă frumos dar, cel mai important, sa curgă sacul cu bani că la sfârșit s-o descurca el, autobuzu’, cumva, și noi dimpreună cu el.
Puneți niste elevi de gimnaziu de-acu’, sa vă deseneze planul de renovare al orașului, nu mai lăsați tot felul insi facă chestii importante că pe aia nu-i duce capu’, ei sunt acolo, pe niște posturi, probabilpe linie de partid nu fiindcă ar merita.
Eu zic sa interzica autoturismele si sa circule doar autobuzele…ca se pare ca orasul a fost proiectat pt autobuze
Pe masura ce pseudo-modernizarea b-dului Unirii se apropie de sfarsit, ne dam seama de aberatiile realizate : in loc de fluidizare, vom avea numai blocaje, plus disparitia locurilor de parcare ce existau in trecut.
Benzi „speciale” pentru autobuze ce vor circula odata la 30 min, calatori inghesuiti pe refugii subdimensionate, obligati sa traverseze doua benzi de circulatie atat la urcare, cat si la coborare , „spatii verzi ” inutile realizate in mijlocul asfaltului, ce se vor topi vara la peste 50-60 grade intre borduri si betoane, ce ar mai fi de spus ?
Pana la anu` cand ar trebui data in functiune, se renunta la ea :))) calm .. Tomita a facut parcari sub acoperire pe mijloc, ura ura.
nu mai bine facem zona pietonala ? scapam in felul asta de problema traficului – cine unde face stanga si de ce … zic si eu ….