Spre deosebire de primul, acesta are un alibi

Motiv de amuzament pentru buzoieni în această seară.

Încă un șofer neatent a urcat cu mașina în noul rondul de pe strada Frăsinet. Deși zona este suficient iluminată, șoferul n-a văzut sensul giratoriu.

Spre deosebire de incidentul din urmă cu două săptămâni, de această dată șoferul are un alibi. Nu era din Buzău, autoturismul Opel Astra fiind înmatriculat în Vaslui.

Primul accident din rond a avut loc pe 6 decembrie dimineața. Atunci un tânăr șofer care cumpărase mașina cu doar câteva ore înainte a urcat-o pe rond, cel mai probabil pe fondul consumului de alcool.

Citește și:

loading...

23 de comentarii la „Spre deosebire de primul, acesta are un alibi

  • Nu este vopsit, nu este vizibil, nu este decat un mormant in mijlocul drumului. Vor urma si alte incidente, cu o frecventa mare, parerea mea.

    Răspunde
  • Zona nu e luminată deloc. Rondul, de culoare cenușie, se confundă cu mediul, fiind foarte greu de observat, mai ales când se întunecă sau este nor. Cred că o locomotivă cocoțată pe el l-ar face mai vizibil. Sau un submarin, dacă locomotivele s-au terminat…

    Răspunde
  • … păi vă mai aduceți aminte articolul de acum câteva zile când ne întrebam ce să punem în sensul ăla giratoriu? Că avion avem, locomotivă avem…

    … păi uite aici idee de afaceri: Urbis Serv poate face un ban cinstit, să amplaseze o platformă de ridicat mașini direct acolo, în rond: când vine bizonul, pac! În loc să urce ca bouleanul „doar” pe rond, se suie direct pe platforma Urbis-ului. Din dispecerat operatorul vede și anunță șoferul platformei: Hai, că ai client… 😉 😉

    Răspunde
  • Rondul este poziționat greșit. Trebuia situat cu vreun 1 metru și jumatate mai aproape de trotuarul din partea dreaptă a străzii Frasinet, în direcția către strada Chiristigii, pentru a se creea mai mult spațiu pe celălalt sens de mers.
    Pe timpul nopții nu este chiar atât de iluminat sensul giratoriu.
    De asemenea asfaltul este denivelat.

    Răspunde
  • Ideea de rond este buna acolo, dar finalizarea este romaneasca, ca de obicei 🙁

    Idem si pentru „proiectul” Iazul Morilor, care este pus pe pauza deja, pentru….reproiectare…

    Răspunde
  • Ca sa inteleg mai bine, plavanul are alibi ca nu e din Buzau, sau are alibi pentru ca e din Vaslui? A 2-a varianta, probabil, nu?

    Răspunde
  • Rondul este construit greșit . Dimensiunea lui este prea mare . Cum iei virajul la stânga spre mall când se termină doua benzi de mers pe același sens . Cine are prioritate cel din stânga sau cel din dreapta . Nu am văzut vreodată să ocolească rondul două mașini în același timp . Trebuia făcută preselecție pentru Kaufland pe banda din dreapta și cei din banda de stânga să ocolească rondul . Așa toată lumea se înghesuie buluc să ocolească rondul. Nu mai zic de execuția foarte slabă a lucrărilor . Orice sens giratoriu trebuie luminat cu cel puțin 100 de metri înainte de a ajunge la el și semnalizat corespunzător cu semne de circulație repetitive astfel că dacă nu ai văzut unul o să-l vezi pe al doilea . Încă o dată spun , pasajele subterane sunt de mare folos . Păcat că la Buzău nu le ia nimeni în seamă . Ar rezolva pentru totdeauna problema ambuteiajelor .

    Răspunde
  • rondul nu este iluminat deloc
    dar, binenteles, nu facem decat ode conducatorilor!

    Răspunde
  • Era si de asteptat sa se intample asa ceva. Rondul nu este iluminat si nici macar vopsit cu var, nu mai zic de vopsea reflectorizanta. Il mai orbeste pe sofer si vreo masina din fatza, cu farurile dereglate si adios muchachos.
    Halal modernizare!……[Leo]

    Răspunde
  • Orașul merge destul de bine (comparativ cu era Boșco), asfaltări, modernizări…reabilitări. În patru ani s-au făcut lucruri cât în toți anii de la lovitura de stat dată de tovarășii lui Leo Tz în ’89.
    Vina, în opinia mea, aparține exclusiv șoferului. Dacă nu depășești limita legală de viteză rondul este ușor de abordat…indiferent de sens de circulație ori condiții meteo…
    Tov Leo Tz vrea să spună că așa ceva nu s-ar fi întâmplat niciodată în Epoca de Aur. Surprinzător dar…sunt de acord cu el. Atunci carburantul era raționalizat drastic (ca mai toate cele de altfel) numai șobolani nomenclaturiști precum tov Leo Tz beneficiind de acces nelimitat la rezervele partidului (cote triplate, magazine dedicate, etc). Doar tovarășii trebuiau să fie relaxați să poată lucra pentru îndeplinirea planului cincinal în trei ani…
    Nu-i de mirare deci că un astfel de bolșevic își permite acum să critice orice tentativă de îmbunătățire a vieții comunității… Pt el are logică doar raționalizarea drastică a energiei și alimentelor ( evident doar pt plebei, nu și pt….) și internarea în instituții specializate a oponenților politici. Totul sub atenta coordonare a Moscovei.
    Cam târziu tataie! Am mai fost acolo și nu ne-a plăcut deloc. Mergi matale…și i-ați și familia capitalistă… Noi continuăm spre Vest!

    Răspunde
  • Laurentiu si ceilalti care au comentat in aceeasi nota au dreptate. Rondul e prea mare, nu permite traversarea lui concomitenta a doua masini. Era necesara banda dedicata celor ce intra in parcarea supermarket-urilor. Vizibilitatea este foarte slaba, iluminat insuficient, lipsa vopsea reflectorizanta, alte marcaje specifice. Un lucru necesar, facut de slaba calitate.

    Răspunde
  • Toate halucinatiile de mai sus ale tov. Kakawaxaki sunt cauzate de traumele suferite din perioada indelungata in care il batea nevasta-sa in cap cu facaletul.
    Ptr ca l-am atentionat ca el nu scrie decat mizerii in afara subiectului a pus in sfarsit 5 randuri legate de subiectul articolului.
    Felicitari, este un inceput promitator! …[Leo]

    Răspunde
  • Laurentiu, si rondul de la gara e facut tot de cineva care probabil daduse iama prin depozitul de droguri confiscate inainte sa-l proiecteze. E la fel si aici, la mica intelegere, dupa instinct, dupa obiceiul locului, dupa cum ai norocul…

    Răspunde
  • A nu se intelege ca daca rondul si modul de incadrare, ca si ala de la gara, e facut la betie, soferul are vreo scuza, te poti incurca cu altii in trafic, poti ezita, se poate incurca traficul, astea sunt rezultate la soferii normali. Asta ori a manat ca plavanul si a ajuns cu 50-60kmph la cativa metri de rond, incat nu i-a mai ramas decat sa se urce pe el, ca n-a mai putut incetini, ori poate avea doar 30kmph, dar se uita la dracu sa-l ia in loc de in fata si cand s-a uitat in fata deja era la 2 metri de rond.

    Si daca e rondul foarte mic e complicat, ca e greu de zis care are prioritate cand 2-3 masini sunt toate la aceeasi distanta de o galeata asezata in mijlocul strazii, va fi un joc de „cine are tupeu mai mare”, ca la alte ronduri foarte mici.

    Răspunde
  • Bolșevicule, „mănânci rahat fără chitanță” ( străvechi proverb geto-dac) ! Eu, un chiabur, te trimit în călduroasa Siberie, mai exact la origini !

    Răspunde
  • Daca este vorba sa ne trimitem cum este datina din troaca ta, atunci si eu te trimit d-le aurolac la originea originii tale. Dar nu in Siberia la frig, ci la cald.
    Sa mai zici ca sunt baiat rau!
    (Ma indoiesc ca ai observat ca eu sunt intotdeauna cel care raspunde, nu cel care ataca primul marlaneste. Tu grohai, eu iti dau peste rat).

    Răspunde
  • Dpmdv nu inteleg sub nicio forma de ce acel rond s-a facut asa de inalt cu o bordura de cca 60-70 cm ?! Apoi umplut cu pamant, de zici ca e un cavou colectiv.
    Toate celelalte ronduri, inclusiv cel de la avion, sunt facute normal, cu bordura standard.
    Nu vreau sa jignesc proiectantul, dar asta de la Kaufland este o URATENIE care va sta mereu ciobit de soferii neatenti. Sa urmarim ritmul accidentelor urmatoare.
    Va fi interesant !

    Răspunde
  • Nuuu, groh-groh face seful. Samurache face schiaf-schiaf ca sa-si sustina seful.
    De, a la guere comme a la guere! Trebuie sa existe si un strigat de lupta ptr fiecare specie……[Leo]

    Răspunde
  • Bravo Samurache! Daca mai stai si sluj, meriti o tableta de lecitina din partea sefului.

    Răspunde
  • Lecitina n-are tataia, ca ti-ar da. Nu traim in comunism ca sa-i dam fiecaruia dupa nevoi….[Leo]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.