Știți cât costă un abonament la Trans Bus pe o lună, pe toate liniile ?

Închiderea circulației prin centru, deschiderea șantierului de la podul Metalurgica, lucrările de pe Unirii, toate acestea duc, fie și temporar, la ambuteiaje și la creșterea timpului petrecut în autoturismele personale de buzoieni.

Mai mult timp la volan, înseamnă și mai mulți bani dați pe benzină, în condițiile în care litrul se apropie de 8 lei.

În aceste condiții, folosirea transportului în comun merită a fi luată (cel puțin) în discuție.

Un abonament nelimitat pe o lună PE TOATE TRASEELE din orașul Buzău costă doar 70 de lei!

Asta înseamnă doar 2,3 lei/zi, în condițiile în care beneficiarul abonamentului poate face câte curse dorește, pe toate trasele din oraș.

Trans Bus are autobuze din ce în ce mai bune, cu o frecvență îmbunătățită
În curând vor fi trimise pe traseu și cele 13 autobuze nou-nouțe, electrice

Vezi mai jos tarifele practicate de Trans Bus în orașul Buzău, tarife nemodificate (încă) în ciuda scumpirii prețului carburanților (litrul de benzină se apropie de 8 lei!).

Mersul cu autobuzul mai are, pe lângă preț, și un alt avantaj. Proprietarul de autoturism care ia autobuzul poate beneficia în mod util de timpul pierdut în trafic, folosind telefonul mobil pentru obținerea unor diverse informații/documentare/socializare/divertisment etc.

Citește și:

loading...

3 comentarii la „Știți cât costă un abonament la Trans Bus pe o lună, pe toate liniile ?

  • Dar timpul? Cat timp pierzi asteptand autobuzul, apoi in autobuz pana ajunge, apoi de la autobuz unde ai de mers cu adevarat? Iar daca problemele tale cuprind 2-3 deplasari, dupa cum arata orasul de nesistematizat, cam te ia ameteala tot schimband autobuze. De 70 de lei mergi cu masina o luna, in oras, de colo-colo. Pronosticul meu e ca autobuzul este folosit de catre elevi (ca nu au permis), pensionari (ca plimbarea le place plus ca probabil mai au facilitati) si muncitorii din zona industriala, in principal. Turisti nu, angajati la camasa nu (statiile sunt alandala fata de zonele de interes imediat).

  • Problema nu este pretul, ci programul si traseele gandite prost. Ai ore la care vin doar autobuze goale, si ore la care nu mai ai loc in ele. Orasul nu este sistematizat cum trebuie, ar trebui regandit de la zero transportul in comun, nu se rezolva totul cu autobuzele SH.

  • Corect, timpul pierdut în stație te omoară. Îl plus autobuzul nu merge în unele zone ale orașului, nu toți pot beneficia de el.
    Și dacă s-ar ocupa cineva să curețe geamurile alea jegoase , să dea cu mopul din când în când, să curețe scaunele alea….ce bine ar fi !
    Mai e mult până departe…..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.