Știți câte treceri de pietoni sunt pe Bd. Spiru Haret ? Ar mai trebui eliminate din ele ?

Un șofer din Buzău îi cere primarului reducerea numărului de treceri de pietoni de pe Spiru Haret.

Acest bulevard are de la un capăt la altul fix 900 de metri. Pe această lungime pot fi numărate nu mai puțin de OPT treceri de pietoni (vezi mai jos pozele tuturor).

Ceea ce înseamnă o zebră la fiecare 112 metri.

1 – intersecție Bd. Mareșal Averescu

2 – stație de autobuz (centrală RAM)

3 – Școala nr. 15

4 – CSȘ (intersecție cu Ciochinescu)

5 – Liceul Pedagogic

6 – Romantic Caffe

7 – Parc Prefectură (Pizzeria La Curtea Veche)

8 – intersecție cu Bd. Nicolae Bălcescu

Citește și articolul: Citește și articolul: Cum a umilit doamna director de la Școala nr. 1 un ziarist

„Domnule Primar, în calitate de șofer al acestui oraș, am rugămintea să analizați puțin Bd. Spiru Haret, care are nu mai puțin de 8 treceri de pietoni! Mi se par cam multe, ținând cont de lungimea acestei străzi, chiar dacă sunt 2 școli acolo. Totuși, 8 treceri de pietoni? Poate se gasește o soluție să le mai împuținați. Cred că astfel s-ar mai fluidiza și traficul pentru că acolo mai mult stai pe loc cu mașina, decât circuli”.

Șoferul buzoian consideră și că multitudinea de treceri de pietoni nu oferă mai multă siguranță pietonilor, ci dimpotrivă.

„Vom discuta saptamana viitoare in Comisia de Securitate Rutiera aceasta sesizare. Totusi, in afara de soferi in oras mai avem si pietoni. Vom vedea!”, a răspuns primarul C-tin Toma.

O trecere de pietoni care s-ar putea anula e fie cea de la Romantic Caffe, fie cea de la Pizzeria La Curtea Veche.

Citește și articolul: Kaufland se poate apuca de treabă. Primăria Buzău i-a dat undă verde

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

6 comentarii la „Știți câte treceri de pietoni sunt pe Bd. Spiru Haret ? Ar mai trebui eliminate din ele ?

  • Domnule sofer, locuiti pe Spiru Haret ca sa vedeti cum se circula pe ea chiar daca viteza maxima este 40, stii cate accidente s-au petrecut pana acum pe Spiru Haret din cauza vitezei. Sunt destule treceri de pietoni si tot se merge cu viteza mare. In primul rand pe Spiru Haret dupa cum ati spus sunt scoli si o sala de sport, daca nu ar fi treceri de pietoni copii pe unde ar trece, eu zic mergeti dumneavoastra regulamentar si totul este in regula, nu va mai grabiti.

  • Sunt şoferi dar sunt şi pietoni mulți, o singură trecere se poate elimina, de la curtea veche sau cafe romantic că sunt una lângă cealaltă.

  • Pingback:

  • Poate disparea si trecerea de pietoni din poarta Liceului Pedagogic intrarea profesorilor, dar si une din cele 2 din capatul dinspre bl. Stadionului. E de analizat.

  • Este adevarat ca sunt scoli..totusi..treceri de pietoni la 120m e un pic,cam exagerat..

  • Șoferii pot fi la un moment dat și pietoni. Atunci cum vor proceda, când situația se va inversa? Mai mult ca sigur că a fost studiată destul de minuțios amplasarea acestor treceri, dar cine să se mai gândească și la acest aspect. Am putea spune, fără să greșim prea mult, că vinovate pe de-o parte sunt autoritățile de ”stat și de partid”, prin retragerea taxelor cât de cât restrictive și pe de altă parte dorința românilor, fie ei rupți în cur sau mai răsăriți de a avea cu orice preț un vehicul pentru deplasări, nu contează în ce stare, cazan sau limuzină, dar mai mult cazan. că-i mai ieftin, patru roți și volan să aibă și neapărat ”dotări”. Asta-i realitatea! Dorința de a avea o mașină și de a o folosi permanent, în detrimentul mersului pe jos, mult mai sănătos, principalul factor ce duce la aglomerări în trafic, nervi, scandal, etc… Spune-le cocalarilor cu BMW la a șaptea mână, că înaintea mașinii s-a inventat bicicleta, ce este folosită intens în țări mult mai dezvoltate și vă vor râde în nas. Dealtfel, mersul pe bicicletă, în plin trafic, pe străzile urbei, devine din ce în ce mai mult, sport extrem…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.