„Super tare că se poate și la noi în Buzău”. Iată câte sunt – buzoienii.ro

„Am văzut ca au apărut primele taxi „de lux” hibride ! Toyota C-HR – mașini de peste 25.000€. Am circulat astăzi cu una, au același tarif, băiatul chiar este amabil și drăguț. Super tare că se poate și la noi în Buzău să se meargă pe curent, să mai ocrotim mediul. Vă rugăm să scrieți și despre asta!”, e mesajul trimis de un cititor către redacția buzoienii.ro

„În mun. Buzău circulă în prezent 11 taxi hibrid. În decembrie muncipalitatea a anunțat acordarea a zece noi licențe exclusiv pentru astfel de turisme. Am avut opt cereri, toate s-au aprobat. În afara acestor opt, alți trei taximetriști din Buzău, care aveau deja licență, și-au achiziționat mașini care pot circula cu curent”, ne-a declarat Garofița Iordache, șefa Serviciului Transporturi din cadrul Primăriei Buzău.

După sărbătorile pascale, municipalitatea va anunța organizarea unei licitații pentru acordarea celor două licențe rămase neatribuite.

Se pregătesc autobuzele electrice

În toamnă sunt așteptate la Buzău și primele nouă autobuze electrice. Primarul C-tin Toma a anunțat că acestea vor fi direcționate pe linia 10, care va deveni prima – eco – din oraș. Ulterior, tot pe fonduri europene, la Buzău vor mai ajunge încă zece „electrice”.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

4 comentarii la „„Super tare că se poate și la noi în Buzău”. Iată câte sunt – buzoienii.ro

  • Domnule Tereaca mai studiaza ce este Hibrid ,si nu electric

  • La ce strazi avem , merg niste autobuze electrice. Ce face cu strazile Transilvaniei , Bălcescu ,Unirii,Frasinet , Hotticolei, si aproape tot orasul?De cate mandate are nevoie ? Probabil vreo 15 , 20 de ani , cat a stat si Boscodeala.Asta ar trebui sa fie prioritatea nr 1 ;asfaltat strazi si trotuare.

  • Hybrid nu înseamnă mare lucru. Sistemul este bazat, de regula, pe un motor pe benzina și unul electric, cu posibilitatea de deplasare în mod electric pe o distanta scurta, de pana în 50 km, în condiții ideale. Aceste mașini poluează, dar mai puțin. Prețul de achiziție este mai mare în comparație cu modelele cu motoare clasice, la fel și întreținerea lor.
    În ceea ce privește modelul din imagini, folosit ca Taxi, acesta nu este indicat pentru aceasta activitate. Spațiul pentru locurile din spate este foarte limitat, doar doi copii putând călători în condiții optime. Cat despre portbagaj, ce sa mai vorbim. Este o mașină care plătește tribut designului, în dauna spațiului interior.

  • Eu stiu ce este hibridul. Este doar o forma de pacalire a taxelor locale. De fapt e la fel ca un motor clasic, doar ca mai puternic. Cat despre environment friendly, va invit sa faceti un exercitiu de imaginatie in care toate masinile sunt electrice si bateriile au in medie durata de viata de 10 ani. ce facem cu milioanele de baterii peste 10 ani? Probabil o sa platim taxe de depozitare la ele. Ca deh, iubim natura.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.