Toma a redirecționat 120 de miliarde de lei vechi: „E mai important să facem asta”
În urma solicitărilor buzoienilor, dar și a unei informații primite de la Serviciul Fonduri Europene, C-tin Toma a decis inversarea priorităților a două investiții.
Astfel, proiectul de modernizare a intrării dinspre Bariera Ploiești, pentru care se prevăzuseră în buget 120 de miliarde de lei vechi a fost trecut în stand-by, iar în schimb se vor asfalta între 10 și 15 străzi din centru.
„Am aflat că pentru modernizarea intrării dinspre Ploiești putem folosi fonduri europene. De fapt, nu vom face doar zona Bariera Ploiești, ci întreg Bd. Unirii de la un capăt la altul, până la ieșirea spre Mărăcineni. În schimb, cele 120 de miliarde de lei vechi puse deoparte pentru investiții vor fi folosite pentru asfaltarea a peste 10 străzi din centru. Pot și cinsprezece, săptămâna viitoare mi se vor aduce devizele de lucrări. Străzile vor fi asfaltate de Urbis Serv, dar voi da din ele și la Prestcom. În condițiile în care există un atât de mare fond de lucru, am decis să întăresc echipa de asfaltare de la Urbis Serv. Vom mai aduce oameni, dar și utilaje pentru a se lucra mai repede și mai de calitate”.
Iată lista (nedefinitivă) cu străzile ce urmează a fi asfaltate:
Războieni, Sculpturii, Armoniei, Aurorei, Speranţei, Aleea Speranţei, Arieşului, Ion Băieşu, Sava Gotul, Ana Ipătescu, Tudor Vladimirescu, Nicolae Bălcescu (Primărie – Intersecție Bd. Unirii), Bistriței.
Primarul a anunțat că rămâne în vigoare și proiectul de asfaltare a celor 43 de străzi de pământ:
„Avem banii puși deoparte, se vor face cu siguranță. Din câte am înțeles în jur de 20 de firme au cerut caietul de sarcini. La începutul lunii august vor fi anunțați câștigătorii. Singura mea temere e să nu existe contestații. În acest caz, se mai pierde o lună și există riscul ca lucrările să se prelungească și pentru anul viitor”.
Iată și lista celor 43 de străzi de pământ/balast:
Artarului
Aleea Ceferistilor
Flacara
Granitului
Aleea Gradinelor
Iancu Demetriade
Iazului
Luminisului
Morilor
Salcamilor
Saturn Linie
Purcherea Laurentiu
Targului
Vadu Pasii
Lujerului
Primaverii (tronson Garlasi – Bebarom)
Salciilor
Calarasi
Coloniilor
Calnau
Calmatui
Toamnei
Tiglari
Simila
Gogu Vicatus
Uzinei
Berzei
Haiducului
Caramidari
Aleea Florilor
Aleea Livezilor
Cerbului
Cercului
Pescarus
Foisor
Liliacului
Aleea Cimbrului
Islazului
Siriului
Satierului (tronson)
Veteranilor
Hangarului
Hipodrom
Citește și articolul: Revin chinezii! Iată unde vrea să-i ducă Neagu să investească
De notat că alte 7 străzi de pământ/balast vor fi rezolvate de firma de asfaltări a primăriei. Urbis Serrv le-a primit prin încredințare directă.
IN micro 14 chiar nu se face nimic doar promisiuni .La liceul sportiv si sc 12 trotuarele sunt praf sa nu mai zic ca str de unde pleaca maxi taxi nu poti merge pe trotuar din cauza masinilor parcate pe ambele trotuare.Va rog sa mai tineti cont ca si aici platim taxe si impozite la stat
str Al. Marghiloman pe cand ???
În legătură cu modernizarea Bdului Unirii ,care este coloana vertebrală a orașului de la Sud , la Nord .Trebuie avut în vedere că fiind o arteră așa de importantă a orașului, așa șosea ,pentru că pentru noi de bine de rău este singura șosea din Buzău ,trebuie să fie pregătită să primească un volum imens de mașini ,inclusiv autobuzele acelea cu burduf,pentru care am atras eu atenția și am spus că în afara Bdului Unirii ,nu au pe unde circula pentru simplul motiv că nu au loc .Pe N,Bălcescu (un exemplu ) sunt spaima celorlalți participanți la trafic .Pe când dacă cumpăram microbuze ,aveam mai multe mijloace de transport ,care nu încărcau circulația ,și puteau veni și la intervale de timp mai mici .Profita și primăria și pasagerii ,care puteau călători chiar mai comod .În momentul în care copii mergeau la școală sau părinții lor la servici ,ar putea veni și câte 4 , 5 ,microbuze ,care ar circula și pe profit .(Mă gândesc la Maxi taxi ) care au pasageri toată ziua .Dar ce vorbesc eu .