Toma, ANUNȚ. „O facem și p-asta”

E una din cele mai lungi și importante artere din mun. Buzău – strada Transilvaniei.

Primăria a împărțit-o în două. O bucată între Bd. Unirii și fabrica de bere și a doua, de la bere până la ieșirea spre Vernești.

Prima bucată, cea de la pod spre centru, va fi făcută „giugiuc” pe fonduri europene. De luna viitoare, muncitorii de la Strabag, ar urma să înceapă lucrările (mai ales că proiectul e deja gata).

Toma: „O să facem anul ăsta și a doua bucată”

Primarul a anunțat zilele trecute că se va interveni și pe sectorul dintre fabrica de bere – ieșire spre Vernești.

„Vom face și aici trotuarele, vom băga toate cablurile pe sub pământ, vom amenaja spații verzi, vom planta copaci de o parte și de alta a străzii. Cele două segmente ale străzii Transilvaniei trebuie să arate la fel”, a anunțat Toma.

Carosabilul de la fabrica de bere spre Vernești a fost deja asfaltat în urmă cu doi ani. Acum se va lucra doar pe margini

Pentru modernizarea/înfrumusețarea sectorului dintre fabrica de bere și ieșirea spre Vernești, Primăria Buzău va apela la un împrumut de aproximativ 2,7 mil. €. (13,2 mil. lei).

Ce spun criticii primarului

Dacă până acum, Toma era beștelit zilnic că „strada Transilvaniei e o rușine, plină de gropi în care îți rupi mașina”, recent au apărut alte voci critice, cu un alt mesaj.

„Tot la țiganii ăia le face frumos. În loc să asfalteze pe aici prin oraș, prin cartiere, Toma băgă banii tot la ăia care nu muncesc și nu plătesc taxe”.

Pe lângă strada Transilvaniei, în proiectul de 18,5 mil. € pe fonduri europene vor fi modernizate și Bd. Unirii și Aleea Industriilor.

Citește și:

loading...

17 comentarii la „Toma, ANUNȚ. „O facem și p-asta”

  • Era normal ca tronsonul de dincolo de Fabrica de Bere ( trotuare ) sa fie facut impreuna cu restul strazii; greu de crezut ca se va face in acest an-parca ar fi trebuit facut in 2020 , daca totul se face pe imprumuturi iar costurile par umflate la orice proiect

    Răspunde
  • deci ca sa intelegem, in 2019 a cheltuit pe asfaltarea carosabilului pe tronsonul Bere-Vernesti (care e facut prost si plin de valuri dar asta e alta discutie), iar acum ne imprumutam ca sa refacem trotuarele si bordurile. Borduri care odata scoase strica si carosabilul…..
    Imi scapa mie ceva?

    Răspunde
  • Bai ce nebunie ,pai partea din Transilvaniei fabrica de bere – vernesti a fost reparata acum vreo 2 ani ,iar o facem ??? ceva nu e in regula ,deci banii cheltuiiti atunci se duc naibi , ceva nu este in regula la Primaria Buzau.

    Răspunde
  • Dar de-abia au asfaltat acum doi ani partea de șosea de la bere până la ieșirea spre Vernesti. Ce vor face, o vor strica ? Dar banii investiți.? Cine plătește pagubele dacă o vor strica.? Poate s-a înțeles greșit.?!!!.

    Răspunde
  • Iar asfaltam de la fabrica de bere pana la iesire?
    pai anul trecut n-ati asfaltat zona asta?
    Daca nu punem beton acoperit cu asfalt o sa avem de asfaltat vesnic!!!
    Puneti utilitatile in canal dedicat!!! Asa nu blocati proiecte adica alimentari cu apa gaze , etc 5 ani cat este termenul de garantie!!!

    Răspunde
  • La carosabil nu se va mai interveni (s-a asfaltat deja). Acum se va lucra pe margini

    Răspunde
  • Practic este o intrare in oras… si implicit o carte de vizita a buzoienilor!
    Este ok sa se faca … si sa se mentina frumos!

    Răspunde
  • Urbisul a facut dovada incapacitatii calitative a lucrarilor intreprinse: strazi neplane, capace de canal prea sus sau prea jos fata de nivel. Insa sa asfaltezi si ulterior sa intervii la trotuare si borduri, este caizan in forma pura, dar ce mai conteaza niste bani aruncati/pierduti daca-s de imprumut sau mocangeala, sa iasa si lucrarile tot din saracie, sa simta buzoianul ca nu e bogat. Comuna Buzau, atare primar. P.S. Podul dres de Troia (ce cuvant frumos e asta in lb. italiana!!!) de la Marghiloman, cu balustrada contorsionata si tot ce se presupune a fi drept, stramb si valurit, l-a luat cineva in primire, asa de „organic” era in proiect prevazut???
    Toma sa prioritizeze si sa puna accent pe calitate, sa mai lase rahaturile de floricele, masinute, mori si sa proiecteze infrastructura rutiera si pietonala asa cum trebuie, sa dea un aspect lumesc blocurilor, prin avelopare, sa faca locuinte sociale (deasupra teraselor blocurilor existente), sa ofere facilitati universitatilor si sa apara odata si la Buzau o populatie intinerita (nu sa arunce cu bani pe concerte simfonice in sali de sport) si nu in ultimul rand sa atraga investitori. Problema e ca, dupa 6 ani ca primar, atatia ani ca si industrias, parlamentar, sa te imbraci ca si cum ai vandut la un pret bunicel porumbul in obor, nu e deloc atractiv intr-o lume in care ce faci si gandesti se vede pe tine.

    Răspunde
  • …”sa faca locuinte sociale (deasupra teraselor blocurilor existente)”…

    Ce sa faca ????!!!!

    Răspunde
  • Si la asfaltarile vechi s-a mers pe metoda carpeala pas cu pas.
    Intai au facut santier pentru a pune asfaltat pe strada lasand trotuarele si bordurile varza, apoi dupa 1 an a facut iar santier pentru a pune asfalt pe trotuarele, probabil dupa inca un an s3 va face santier sa se puna borduri, iar dupa inca un an se face santier sa se amenajeze spatiile verzi, sau care in teorie ar trebui sa fie verzi ca in realitate pe ele exista doar namol, pietris si resturi de la santierele facute, si nelipsitul si traditionalul rahat de caine.
    Si intradevar lucrarile au fost efectuate prost, fara cap, desi le-a fost atrasa atentia ca la ploaie in anumite zone ale carosabilului vechi de pe vremea lui Ceausescu se aduna apa si trebuie avut in vedere asfaltarea corespunzatoare pentru ca in viitor sa nu se mai adune deloc apa pe carosabil, acestia au facut o lucrare atat de proasta incat dupa asfaltare se aduna apa pe carosabil mai rau decat inainte, daca treci cu masina dupa ploaie stropesti pietonii de pe trotuare cu apa statuta de pe carosabil.

    Răspunde
  • 2,7 milioane de euro pentru un km de trotuare? Trotuarele vor fi poleite cu aur?

    Răspunde
  • Pe strada Transilvaniei sunt foarte multe proprietati care nu au loc de parcare in curte. Daca se va face banda dedicata autobuz elor si banda de biciclete, masinile celor care nu su loc in curte unde vor fi parcare? Bine ar fi sa intrebati sau sa annuntati daca mai sunt cetateni care vor sa se lege ka utilitatile orasului, daca au autorizat ii care n-au fost eliberate (msi nou emiterea unei autorizat ii de bransamen dureaza cam 3 luni) pentru ca 5 ani nu se poate strica asfaltul!!!!!! D-aia zic sa fie puse utilitatile in canal cu dale deasupra, scot daleke si le pun ls loc…asta inseamna gandire desteapta ca in toata europa

    Răspunde
  • Că întreba cineva mai sus dacă trotoarele vor fi poleite cu aur… Răspunsul corect este haur… 😉

    Răspunde
  • @Catalin Locuinte sociale. Adica apartamente mai ieftine (noi si care schimba orizontul orasului) decat mizeriile din Orizont pe care cere Gagu preturi astronomice, pe niste suprafete insalubre, unele inca cu probleme de infiltratii, si la dispozitie cu utilitati cu tot imediat. Orasul poate face biznis iar cu banii intorsi sa faca dezvoltare a serviciilor publice mult mai rapid. Am vazut si eu in Austria, Italia, Germania, SUA. Adevarat, nu stiu la Oradea…

    Răspunde
  • si masinile celor care vin la lucru la bere si sunt parcate sub pod (pot fi amendati oricand conform legislatiei care interzice parcare pe pod sau sub pod) ….
    si amenajarea zonei de pe langa podul de la bere …..ca arata jalnic – tot o intrare in oras este…

    Răspunde
  • Vali, oricum jumate de oras parcheaza ilegal, ca primarul vrea piste de hipism in loc sa faca parcari, a facut parcari cat sa nu aiba toti loc, sa se bata in licitatii, sa faca el bani. Conduce primaria ca un patron de srl cu 4 clase, iar oamenii aplauda. Sa va parcati masinile in grajdurile de cai si in salile de spectacole astia care l-ati votat.

    Răspunde
  • @OM, adica locuinte sociale pe blocuri, ok, gata, m-ai convins, ai unele idei bune dar din cand ai si febra, poate merge un Nurofen.

    Adica, tu spui asa:
    1. Sa se faca locuinte sociale, pe structura actuala a blocurilor, adica supraincarcare pe niste cladiri care nu au fost proiectate sa suporte asa ceva.
    2. Sa se faca o zona de tiganie totala, pe fiecare bloc civilizat din Buzau, asta ca sa fiu delicat in exprimare (stim cu totii obiceiurile asistatilor social). Chiar, hai sa incepem cu blocul unde stai tu ! :)))

    Si mai lasa cartierul lui Gagu. Nu este perfect, dar nici ghetou, cum fals indus il descrii tu. Mai pune niste zahar pe struguri si o sa vezi lucrurile altfel.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.