Toma, promisiune de campanie: „E o idee excelentă! Vreau să-l fac!”

Invitat aseară la Campus TV, într-o ermisiune electorală, primarul Toma a spus că a primit de Constantin și Elena numeroase cadouri.


„Dar cel mai bun cadou a fost o idee. Sper să nu se supere prietenii pe mine. Ideea mi-a dat-o un inginer. Al treilea pod spre Zona Industrială! Pod care să plece din Bd. Republicii, aproape de gară, peste calea ferată către cartierul Mihai Viteazu și str. Aurel Vlaicu”


C-tin Toma, primar: „Ideea e excelentă, cu multiple avantaje. Ar scurta mult drumul către Zona Industrială, unde lucrează cei ami mulți buzoieni. Podul i-ar ajuta mult și pe cei din cartierele Mihai Viteazul și Poștă. Ar ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului la orele de vârf pe Podul Drăgăicii și podul de la Metalurgica. Proiectul îmi place mult, mi se pare fezabil, voi începe demersurile necesare construirii podului pentru a-l realiza în viitorul mandat”.


Despre acest proiect a scris, pentru prima dată în presa locală, în aprilie 2017 (vezi AICI) reporterul buzoienii.ro:


Într-adevăr, în 2017, când străzile din tot orașul erau praf (vreo 70 chiar la propriu, n-aveau asfalt), podul nr. 3 nu era o prioritate.

Acum în 2024, când Buzăul, prin administrația Toma, și-a rezolvat în mare parte această problemă conducătorii orașului se pot gândi și la proiecte de infrastructură mai ample, majore, de dezvoltare a orașului. Podul nr. 3 poate fi unul dintre ele.


Comandat de: Partidul Social Democrat Buzău
Realizat de: SC Tereaca Media
Cod AEP: 21240002

Citește și:

20 de comentarii la „Toma, promisiune de campanie: „E o idee excelentă! Vreau să-l fac!”

  • Podul Dragaicii se blocheaza pe sensul de intrare in oras, niciodata pe cel de iesire. Motivul e rondul impropriu care, in mintea unora, ar trebui sa acomodeze 3 benzi intr-una si jumatate. El e singurul element in plus fata de cand traficul era normal. Podul Metalurgica niciodata nu este congestionat, nu are motive, desi Al Industriilor este harcea parcea, peticita, in hopuri, mizerabila, asa modernizata cum e.
    Sa faca pod! Dar dupa piata legumicola de engros de la iesire spre Braila, dupa aeroportul de la Boboc, pista de drifturi, portul la Siret si inca o moara macar pe iazul Iazul Morilor.
    De asemenea, ar fi pacat sa nu se ocupe Troia, care stie sa faca poduri frumoase, organice, strambe si crapate. 23 August, Independentei, Posta, M Viteazul si restul pana la 3/4 din strazile din oras, cand le asfalteaza carmaciul? 8 ani!

    Răspunde
    • Ba dar cum de le știi pe toate! Nu candidezi la prezidențiale? Ce ne-am face fără tine!

      Răspunde
    • infependentei nu vor sa mai vina taxiurile sa mă ia de aici gropi cratere

      Răspunde
    • Cel mai bun și ieftin ar fi un pod care sa traverseze peste calea ferata pe strada Hangar.In plus cei care merg către gara dinspre bd unirii sa nu mai intre în giratoriu de la pod Dragaica.,ci sa ocolească pe sub pod și sa iasă în Bd 1 Decembrie.

      Răspunde
  • Pai, in loc sa renoveze pasajul subteran de la gara,eventual sa se amenajeze si o pista de biciclete,mai simplu e sa se faca un pod…No comment!

    Răspunde
    • Mergi la școală să termini 8 clase Costeluș ! Pasajul de la Gară aparține Ministerului Transporturilor! Ai nota doi !

      Răspunde
      • Si calea ferata a cui e, premiantule? Unde infigi picioarele de sustinere? Sau va fi vorba de un pod care leviteaza, din fata garii pana in prima casa din M Viteazu? Pasarelele pietonale sunt in proprietatea si administrarea CFR SA, ca si pasajele, ca si peronul, ca si terasamentul si spatile dintre linii. Toma nu a fost capabil sa combine primaria cu CFR pentru pasajul subteran, va fi apt pentru un pod peste
        Sunt 18 linii si o deschidere (doar peste ele) de 140 m. Voi, dupa ce ca sunteti tolomaci, mai si semnalizati cu bome atomice. Ieși afară, ai nota 1, ai copiat după dictarea lui Toma, amândoi susțineți numai prostii!

        Răspunde
        • Bă flacaneata tu chiar ești premiant la Greabanu! Calea ferată nu e a primăriei Buzău! Taxele locale nu pot fi folosite pentru modernizarea căii ferate sau a gării! Tu mai bine ai grijă de casa ta, da cu mătura, zugrăvește fațada care arată ca în Congo! Pune flori, gazon! Măcar atât să faci pentru comunitatea în care pretinzi ca trăiești!

          Răspunde
      • Al cui este Ministerul Transporturilor? Cine-l conduce? Stai jos Bengalezule,du-te si lipeste afisele rosii! Of,am uitat ca esti in campanie electorala…

        Răspunde
  • Sa speram ca pe d-l Primar nu l-a luat, citez, „Gura pe dinainte”, asa cum a afirmat tot dansul a declarat intr-o sedinta de Consiliu Local cand a promis Parcari Supraterane/Subterane pe Unirii SUD.

    Răspunde
    • Scuze, graba.
      Sa speram ca pe d-l Primar nu l-a luat, citez, „Gura pe dinainte”, asa cum a afirmat tot dansul intr-o sedinta de Consiliu Local referitor la promisiunea facuta de a construi Parcari Supraterane/Subterane pe Unirii SUD.

      Răspunde
  • LASATI CA ARE SI DOMN PRIMAR O VIRSTA LA CARE PROMITE SI UITA CUM A FOST CU PARCARI NETERMINATE PROIECTE CARA PE DESEN ARATA ITR UN FEL IAR IN REALITATE E VARZA ASA CA EU ZIC SA L TRIMITEM LA PENSIE

    Răspunde
  • Ar fi frumos să facă un pod suspendat exact peste gară, când sunt rafale puternice de vânt să fugă ceferiștii mai ceva ca Vasile Roaită!

    Răspunde
  • De ce pod când mai fezabil ar fi un pasaj subteran cu două sensuri ?
    Chiar s-ar putea face 2 pentru a conecta Poșta și M Viteazu
    Aaahhhh, da. Un pod costă mai mult …. blink blink

    Răspunde
      • Nu sunt specialist în domeniu dar AI spune că greșești…

        Răspunde
  • Nu prea inteleg unde anume ar incapea podul langa gara.

    Cred ca singura zona unde ar merge in mod viabil un pod peste calea ferata este pana in spitalul CFR, la trecerea de pietoni de la coltul cu str Agriculturii, loc unde este deja un drum catre calea ferata pe langa magazinul proaspat renovat de langa spitalul CFR.
    In rest peste tot sunt cladiri si domenii private.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.