Toma a publicat prima hartă a Buzăului Mare. Care sunt AVANTAJELE

Cu câteva minute în urmă primarul C-tin Toma a publicat prima hartă a Buzăului Mare – rezultat după unirea orașului cu comuna Țintești.

Toma a anunțat că săptămâna viitoare, atât la Buzău, cât și la Țintești, se vor da hotărâri pentru organizarea referendumului de unire.

Referendumul va avea loc pe 27 septembrie. Ca să treacă e nevoie de prezența la urne a minimum 30% din locuitorii cu drept de vot din Buzău și Țintești.

„Dragi buzoieni,Iată că după acest rezultat incredibil, câștigarea titlului de ,,Cel mai bun brand de oraș din Europa”, acordat de prestigioasa publicație londoneză Transform Magazine, vin în fața dumneavoastră cu cel mai important proiect al Buzăului din ultimii 31 de ani, dublarea suprafeței orașului prin unirea cu comuna Țintești! Săptămâna viitoare, miercuri 14 iulie 2021, ora 10:00, atât la Buzău cât și la Țintești vor fi supuse aprobării în cele două Consilii Locale proiectele de hotărâri privind unirea celor două Unități Administrativ Teritoriale.

În municipiul Buzău lucrează peste 60% din toți salariații din județul Buzău și tot aici, la noi, se realizează peste 70% din Produsul Intern Brut al județului nostru. Practic municipiul Buzăul, în acest moment, nu mai are capacitatea de dezvoltare, din lipsă de teren, pentru proiecte de investiții majore, atât publice (de exemplu un spital municipal), cât și private.

Vă atașez o hartă a Buzăului Mare, rezultat din unirea celor două U.A.T. -uri! Este remarcabil că cele 4 investiții istorice ce vor veni: autostrada A7 Ploiești – Buzău – Pașcani – Siret, Drumul Expres Buzău – Brăila, transformarea unei părți a aeroportului militar de la Boboc în aeroport civil și modernizarea magistralei 500 a Căilor Ferate Române ce trece prin Buzău, București, Vișcani, pot fi puse cel mai bine în valoare de contopirea Buzăului cu Țintești.

Avem o viziune de dezvoltare a acestui oraș, ,,Buzăul, oraș magnet până în 2030″, adică Buzăul să obțină atât de multă atractivitate și competitivitate pentru locuitorii săi, pentru investitori și pentru vizitatori, astfel încât să devină unul din cele mai importante orașe din România! Pentru asta avem de îndeplinit peste 70 de obiective în domeniile economic, educațional, social și cultural, dar dublarea suprafeței orașului este cea mai importantă!

Dragi buzoieni, niciodată nu o să vă pot mulțumi suficient pentru onoarea unică ce mi-ați acordat-o la alegerile locale din septembrie anul trecut, când m-ați votat primar de municipiu cu cel mai mare procent din România, 78,06%. M-ați motivat astfel să muncesc și mai mult și cu mai multă determinare pentru a schimba viața dumneavoastră în mai bine, dar mai ales pentru a asigura un viitor mult mai bun copiilor, nepoților și strănepoților noștri.

Iar un viitor mai bun înseamnă prezența la vot, pe 26 septembrie 2021, pentru a spune ,,DA”, la Referendumul ce poate asigura unirea Buzăului cu Ținteștiul.Hai să facem Buzăul mare!

Citește și:

loading...

26 de comentarii la „Toma a publicat prima hartă a Buzăului Mare. Care sunt AVANTAJELE

  • Ar trebui sa se ocupe si primarul de lucrurile importante; creeaza mereu subiecte stupide gen unire cu Tintesti, brand, colectare apa de ploaie etc

    Răspunde
  • Cuza cu unirea lui, a fost mic copil pe lângă Toma!

    Răspunde
  • Dezavantajele nu le prezintă nimeni? Ce fel de jurnalism e ăsta?

    Răspunde
    • Pt Cici Balamuc. Nu e niciun dezavantaj, de-asta nu scrie nimeni despre asta.

      Răspunde
  • Conform grilei notarilor terenul arabil extravilan este in Tinteti intre 0,1-0,5 euro/mp iar in Buzau intre 0,4-2,0 euro/mp.Sa nu mai vorbim de cel intravilan (arabil) care este minim 10 euro/mp si poate ajunge la periferie la 35 euro/mp.Daca as avea teren la Tintesti dupa alipire mi-ar creste valoarea lui de cel putin patru ori.Intrebarea ar fi, cat teren detine primaria Tinteti si unde este situat acest teren ca sa vedem daca Primaria Buzau ar fi in avantaj daca s-ar uni cu Primaria Tintesti.

    Răspunde
  • Dar, avantajele care sunt Auraș? Avantajele pentru noi, cei de rând? Lucruri palpabile, realizabile, nu fantezii.
    De ce nu se unește municipiul Buzău și cu alte comune din jur? De ce cu Țintești, care este cea mai slab dezvoltată comună din jurul municipiului Buzău?

    P.S. Văd că Toma insistă cu aeroportul de la Boboc… Altă fantezie.

    Răspunde
  • …sau, domnule Tereacă, jurnaliștii serioși preferă să nu intre în polemică pe un subiect stupid ca acesta!!! Și pe vremea lui Ceaușescu existau jurnaliști, gen CTP de exemplu, pe care știu că îl apreciezi, și care nu vedeau vreun dezavantaj în unele dintre ideile stupide ale tovarășului!! După, s-a observat că mulți au început în a se întrece în a vedea dezavantajele!! Chiar și tu, cunoscandu-te oarecum, nu te-am observat vreodată așa vocal la adresa lui Boscodeala, de exemplu, deși subiecte de tratat erau destule!! Așa că…vei vedea dezavantajele…la un moment dat…poate le vei și trata…așa, deontologic !!!!

    Răspunde
  • Oamenii din Țintești vor plăti mai mult pentru:
    – impozit, apa, gunoi, apa pluviala (cele 3 din urma sper sa fie „contorizate” la sânge ca și în orașul actual).
    Dacă nu, și li se vor aplica tarife „preferentiale”, atunci actualilor buzoieni li se vor mari facturile ptr acoperirea celor din Țintești.

    La o prima analiza. Nu mai încerc pe economie.

    Răspunde
    • Raspuns pt buzoianca. Oamenii de acolo, săracii, isi tot doresc si ei de vreo zece ani si mai bine să plateasca pt apa, pt canal, dar deocamdataă nu pot pentru că nu e rețea. Deci, nu vor plăti mai mult, pt ca deocamdata nu platesc. Iar cand va fi să plătească vor fi bucurosi că ajunge si la ei civilizatia.

      Răspunde
  • Rămâne un proiect personal explicat foarte vag. Primarul nu depune nici un efort sa prezinte real și tehnic oportunitatea. Eu de ce aș depune efort sa onorez invitația pentru ceva insuficient explicat? Deja a prezentat explicații contradictorii. Pe unde trece autostrada? Explicațiile anterioare arătau că trece prin comună, harta de acum arată altceva. Vorbe. Planul e surpriză. Studiul e confidențial. Surprizele neplăcute și ficțiunile primăriei sunt deja supărătoare. Mulțumim! Ne mai gândim.

    Răspunde
  • Tocmai ce am bătut Parisul cu brandul. Îi batem pe toți cu următorul brand. Sigur sigur. Habar nu au ce surpriză li se pregătește. Nici noi nu prea știm, dar avem încredere….

    Răspunde
  • Raspunsul meu pt dl Toma nu este un vot negativ (pentru ca orice vot il ajuta prin asigurarea numarului minim de participanti la referendum), ci boicot!…
    Un analist cu adevarat independent ar accentua acest aspect: orice vot ajuta organizatorul, doar boicotul distruge ideea asta trasnita. Aduceti-va aminte de alta idee similara – referendumul lui Boscodeala pentru alipirea statiunii Monteoru la Buzau! A cazut prin lipsa de participare…

    Răspunde
  • În privința colectării gunoiului la Țintești, se plătește unei societăți agreate de primarul din Țintești, prietenul lui Toma, care a distribuit și tomberoane fraierilor care le-au luat! Ca să nu spun ca s-au distribuit după ureche! Iar gunoiul nu se plătește per nr.persoane, cum este normal. Bineînțeles că băieții deștepți nu au luat nici un tomberon și duc gunoiul unde apucă, fără să dea vreo explicație, dacă știe pe cine trebuie din primărie!

    Răspunde
  • Buzaul nu se poate dezvolta din lipsa de teren?!!!!Nu terenul este problema, ci viziunile personale ,fara o fundamentare realista……care au falimentat si un grup de firme din Bariera Brailei.Apropo de aceasta pepiniera de cadre de nadejde,dupa Ram ,Compania de apa,Urbiserv….se pune de o noua sefa la Piete si targuri…….aviz pentru care mai cred in criminalitatea organizata sau doar sunt platiti pentru combaterea acesteia.

    Răspunde
  • „Municipiul Galați se extinde. Va îngloba comuna Brăila
    Municipiul Galaţi, a 2-a cea mai importantă metropolă de pe Dunăre după Viena, ar putea deveni anul acesta de două ori mai mare! Primăria Galaţi ia în calcul să-şi dubleze teritoriul înglobând o comună subdezvoltată, cu populaţie şi cultură nesemnificative, din vecinătate, cunoscută ca „Brăila”.

    „Din vechime se ştie că ăsta e destinul Cetăţii noastre Eterne: să se extindă, să cucerească, să civilizeze. Sătenii din această ‘Brăila’ vor avea de ales între a accepta hegemonia noastră şi a beneficia de minunile vieţii moderne gălăţene sau a opune rezistenţă şi a fi aruncaţi în Dunăre”, a declarat primarul Galaţiului, arhiducele Carol Augustus Ludovic al IV-lea de Galaţi.

    „Sincer, sper să nu se împotrivească. Praştiile şi cuţitele lor neolitice nu au nicio şansă în faţa torpilelor fotonice şi a fazerelor transdimensionale de care dispun forţele noastre”, a comentat prefectul de Galaţi, Executorul Tassadar.”

    Răspunde
  • Proiectul nu este rău doar că nu se poate realiza din următorul motiv, zona industrială, aceasta daca se realizează proiectul va fi fix în mijlocul orașului după cum arată acum harta, normele europene nu permit extinderea zonelor locuibile decât cu respectarea unor criterii. Așadar vă dau scris aici și dacă domnul reporter este de acord sa îmi publice comentariul că acest proiect este mort din fașă, nu se va finaliza cu succes. Nu știu cu cine se consulta domnul primar, daca se consulta cu cineva dar îi aduc aminte că aceleași greșeli le-a făcut și în business. Se aruncă cu capul înainte și acest lucru îl va costa. Toată stima.

    Răspunde
  • Domnului Toma i-au facut onoarea de-al vota cam 28% dintre cetatenii cu drept de vot, dintr-un total de putin peste prezenta. Vom vedea in septembrie care-i realitatea. Iar bietii tarani sa-si ia primarul de gat ca nu e capabil sa puna de proiecte europene, nu sa primeasca din banii unui municipiu aproape comuna de judet. Zice Toma de autostrada aia de parca-i la zeci de km distanta, nu vreo 2-3 de ieșirea dinspre Brăila. Cu aeroportul tot n-a uitat, sunt curios cum vor zbura civilii pe langa scoala de aviatie in loc sa ”ia” avionul din Bucuresti (ca doar nu spera si la transoceanice la aterizare la Cochirleanca…). Idei are, semn ca gandeste (astea și faptul că clipește din când în când), pacat ca-s proaste toate.

    Răspunde
  • Mică temă de studiu pentru marii vizionari. Extinderea asta presupune și căutarea altor surse de apă pentru viitorii concetățeni? A studiat „cineva” câtă apă se consuma în localități rurale pe gospodărie, în ce intervale de timp debitul este zero și de ce este așa? Indiciu:in mediul actual rural, acolo unde este rețea de apă, în intervalul de timp 06:00 – 08:30 nu este debit pentru că cetățenii irigă grădinile iar acesta este intervalul în care unii din oraș își fac toaleta pentru serviciu. Să-i văd cu ce vor face asta. Seara este fix la fel. Este debitul bun în timpul zilei dar din păcate este disponibil pentru cine poate amâna activitatea. Ăsta e doar un exemplu. A analizat cineva ce se aruncă în canalizare în mediu rural și cum ar suporta rețeaua orasului asta? Sunt rețelele de alimentare cu energie dimensionate pentru „explozia” de proiecte care se va revărsa aici? Sau câțiva ani vom sta în căldură, frig, întuneric și mai știu eu cum până ne mai salvează vreunul cu idei mărețe? Analizați si Planificati corect! Gândiți înainte! Măsurați bine înainte să tăiați sau să lipiți. Succes! Ar fi util să fie prezentate toate astea. Să știe omu’ dacă pleacă la hora unirii să facă Buzăul Mare sau face niște sacrificii încă nebănuite.

    Răspunde
  • E un proiect bun. Buzaul este foarte bine pozitionat dar nu este bine conectat, e mic si lipsit de oportunitati. Daca ar fi mai mare si ar avea autostrazi care duc inspre el, are avea potential de atras investitii, adica ar creste oportunitatile de angajare, am putea atrage turism avand in vedere cat de unic este judetul si ce minunatii are si asta ar duce la un oras de marime medie, stabil si chiar prosper pe termen mediu si lung. Fondurile europene ar fi mai usor de atras si nu s-ar atarna doar la guvern si asa mai departe. Poate un pic mai bine explicate oportunitatile pe termen scurt, mediu si lung pentru cetateanul de rand ar duce la mai putine suspiciuni cu privire la referendum. Bafta!

    Răspunde
  • Vreun sondaj s-o fi făcut, dacă buzoienii vor unirea asta? Sau vedem din comentarii…. 17 la 0,împotriva unirii. Miroase doar a risipă de bani tot referendumul. Să lăsăm oamenii liniștiți. Asa doar se abate discuția de la sărăcia ce ne cuprinde.

    Răspunde
  • Sunt uimit, rău dacă se face, rău dacă nu se face.

    Extinderea Buzăului este absolut necesară dacă dorim să devenim un oraș „mare”, și la figurat, dar, mai ales, la propriu.

    Dacă dorim dezvoltare, asta nu se poate face fără un spațiu adecvat.

    Chiar și un spital poate fi construit mai ușor pe un teren „liber”, decât pe unul strâmt, înconjurat de alte blocuri și clădiri.

    Un exemplu e Maternitatea, e bine că s-a făcut, dar vedeți în ce hal se circulă în zonă, cum e cu locurile de parcare șamd.

    Dacă Maternitatea era amplasată pe un teren mai generos, poate avea și locuri de parcare, și drumuri de acces corespunzătoate etc.

    Una peste alta, referendumul ăsta pentru extinderea Buzăului e o ocazie rară și ar trebui profitat, ca să nu ne pară rău mai târziu.

    Sigur că nu e totul lapte și miere, că sunt multe lucruri de îndreptat, dar îmi place la domnul Toma că vrea să facă ceva pentru Buzău și asta contează foarte mult pentru mine după epoca boșcobârlistă de tristă amintire.

    Haideți să ne implicăm, dacă doar stăm și comentăm ca babele pe șanț, nu progresăm.

    Răspunde
  • Ia scrie domnule reporter AVANTAJELE reale, pentru cetateni
    NU de imagine si de megalomanie.

    Răspunde
  • Venind de la Bucuresti ieri si vazand multele constructii catre Spataru ,stateam Auras si ma gandeam oare care e directia de dezvoltare a orasului ,spre Spataru ,spre Capitala sau o schimbam spre Tintesti ,spre Dunare ,catre Galati Braila?Intreb si eu,nu dau cu parul?!
    Ps Ca ne trebuie spatiu sunt de acord!

    Răspunde
  • Am avut răbdare și am citit toate comentariile. în loc de comentariu, am să vă spun un banc: Un român și un evreu, mor și ajung pe lumea cealaltă. După un timp, se întâlnesc. Salut, salut, ce mai faci, ș.a.m.d. Românul, slab, pricăjit, cădeau hainele de pe el, în schimb evreul, grăsuț, bine mersi. Văzând cum arată românul, evreul îl întreabă cum de a ajuns așa de rău. Acesta îi răspunde că Necuratul, l-a dotat cu o bâtă și l-a pus să păzească un cazan mare în care erau puși la fiert evrei. Misiunea mea este să alerg în jurul cazanului și să le dau cu bâta în cap, celor care vor să iasă. Și uita așa, alerg tot timpul și-i pocnesc pe cei curajoși. Dar tu, ce faci, văd că arăți bine? Evreul îi răspunde. Eu am aceeași slujbă, exact ca tine. Numai că, eu sunt la un cazan cu români și doar privesc la ei. Cum așa, întreabă românul contrariat? Păi este simplu, cum încearcă unul să iasă, ceilalți, îl trag de picioare la loc în cazan iar eu stau liniștit și mă amuz. Concluzia o poate trage fiecare.
    P.S. Sunt de acord doar cu faptul că această speță, trebuie prezentată mai în amănunt, nu doar la modul general.

    Răspunde
  • Liviu. Aici e valabil și bancul cu constructorii de poduri. Unuia i-a ieșit un pod peste râu, altuia i-a ieșit o casa pe malul râului. La fel, trage fiecare concluziile. De ce credeți dumneavoastră că nu se explică nimic în afară de „Buzăul Mare”, „Mari Avantaje!”, „Lipsă Dezavantaje!” „Mari Oportunități”… Ca să nu ceară nimeni explicații logice și să se piardă subiectul în telenovela salvării orașului de dușmanul imaginar. Abureală! Intrigă ieftină. Cam ăsta e planul. Poate i-o fi spus domnului Bolojan că el știe mai bine ce e la Buzău decât ăștia de pe aici. Să meargă la vot cine a înțeles bine explicațiile primarului și aplicabilitatea lor. Eu nu am înțeles decât că așa crede domnia sa. De ce? Nu știu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.