Tot podul are acum placă de beton!

„Până joi terminăm!”, i-au spus – luni – reporterului buzoienii.ro muncitorii lui Umbrărescu.

S-au ținut de promisiune! Astăzi, joi, muncitorii lui Umbrărescu au finalizat turnarea plăcii de beton și pe al doilea fir (comuna V. Pașii – orașul Buzău) al marelui pod peste râul Buzău (1360 metri).
În acest moment, tot podul are placa turnată
Beton mai trebuie turnat sus pe pod doar la fixarea bordurilor
După ce vor fi prinse și bordurile, UMB poate începe demontarea stației de beton de la Buzău. Stația de asfalt de la Rm. Sărat a fost deja mutată mai sus pe A7, la Adjud
A început și montajul parapetului pe ambele fire ale podului
Au început și lucrările de conectare a podului, la ambele capete, cu corpul autostrăzii

Concluzie:

Finalizarea marelui pod A7 peste râul Buzău a intrat de acum în linie dreaptă.

În luna mai atât podul, cât și întreg lotul 1 al autostrăzii Buzău – Focșani vor fi inaugurate.

Din păcate, conexiunea A7 cu Șoseaua Buzău – Brăila (DN2B) va mai întârzia, întrucât subcontractorii Nurol nu lucrează la bretelele de legătură, concentrarea fiind dincolo la conexiunea A7 cu E85.

Doar șase muncitori din India lucrau azi pe una din bretele la șanțurile de preluare a a apei pluviale

Citește:

5 comentarii la „Tot podul are acum placă de beton!

  • multumim buzoienii. a iesit si filmuletul…si multumiri „Construim Romania” https://forum.construim-romania.ro/topic/5/a7-ploie%C8%99ti-bac%C4%83u-suceava/835

    personal nu mi fac probleme ca nu termina turcii sau subcontractorii. e treaba de o saptamana la ronduri, daca se incordeaza si au terenul liber, fara probleme. podul cred ca mai dureaza vreo luna la ritmul actual…au rosturi…hidro..lise..parapete. le-a luat ceva si la Ramnic anul trecut cand s-au incordat… si acolo era cata frunza cata iarba, nu ca aici acum. dar se poate si mai repede..ca nu stii nciodata cum se schimba UMB

    Răspunde
  • Vedeti ca au inceput deja sa se pocnească pe autostradă, cred ca va fi mai mult blocata decat deschisa.
    Ce spun eu, daca va uitati la noi parapetii autostrăzilor sunt luati la țintă constant, toti sunt loviti si indoiti de catre șoferii autohtoni.
    Decat sa faci prostilor autostrada mai bine ii lasi sa se dea pe asazisele doua benzi pe sens de pe E85. Finalitatea e aceeași.

    Răspunde
  • Turcii momentan sunt in grafic, de ce nu zici ca podul este intarziat luni bune? De ce nu zici ca trebuia predat in august 2024?

    Răspunde
    • A fost o înțelegere convenabilă tuturor ca UMB să deschidă în avans loturile dinspre Focșani, care sunt folosite, și să lase mai în urmă podul peste Buzău care ar fi fost oricum muzeu.
      Dvs puneți problema într-un mod incorect/răutăcios/userist/anarhist.
      Da, Nurol are termen contractual octombrie 2025 și a existat această rugăminte – încă de la semnarea contractului – de a da capetele lotului în avans (îndeosebi cel de lângă râul Buzău).
      Dacă nu face asta e o bilă neagră.
      Umbrărescu a dat loturi de 25-30 km în avans cu șase luni, nu cioturi de 1-2 km.
      Până și chinezii de la CCECC au repectat rugamintea CNAIR de a da în avans în trafic legatura dintre A0 și E85 la Afumați.

      Răspunde
    • si pe mine ma deranjeaza tipul asta de articol. turcii sunt in grafic, podul e mult intarziat.
      am inteles, a fost decizie strategica dar tot intarziat ramane!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.