Trans-Bus se apropie de munte! Două noi comune interesate

Cu două zile în urmă buzoienii.ro publica un articol în care anunța intenția comunelor Costești și Gherăseni de beneficia de autobuzele Trans-Bus.

Cel mai important pas s-a făcut azi dimineață la Costești când Consiliul Local a emis hotărârea de intrare în ADI (Gherăseni e deja membru).

Un cititor – căruia îi mulțumim – ne-a atras atenția sâmbătă că și comuna Beceni e interesată.

Lucru confirmat azi de primarul Laurențiu Dumitru.

„Nu doar că suntem interesați. Am aprobat în Consiliul Local Beceni intrarea în ADI. Mâine-poimâine vin la Buzău să discut cu primarul Toma și cei de la ADI și Trans-Bus detaliile. Mai exact cu ce sumă ar trebui să contribuim noi pentru ca autobuzele Trans-Bus să treacă de Cernătești și să ajungă până la Dogari. Am primit solicitări în acest sens, avem muncitori și elevi care vin zilnic către Buzău. O surpriză e că și domnul primar Coman de la Vintilă Vodă e  interesat. M-a rugat când vin la Buzău să vorbesc să-l iau și pe el” – Laurențiu Dumitru, primar Beceni


„Am înțeles că limita ar fi la 50 de km de orașul Buzău. Ne-am încadra și noi, cred că și Mânzăleștiul. Mă gândesc că dacă dacă tot se prelungește traseul, măcar să se facă până la capăt” – Ion Coman – primar Vintilă Vodă

„Nebunia” Trans-Bus i-a cuprins și pe cei din Poșta Câlnău și Berca, existând cereri și de aici.

Totuși, primele comune care vor beneficia (după Smeeni și Țintești la începutul anului) sunt Stâlpu, Merei și Cernătești pentru care licitația achiziției a încă 15 autobuze e pe final.

Vom reveni.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Și-a luat „țeapă” de la stat. I s-a oferit prețul unei perechi de pantofi CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

29 de comentarii la „Trans-Bus se apropie de munte! Două noi comune interesate

  • Daca ajung pana la Manzalesti o sa fie cel mai profitabil traseu al Transbuz.

  • Dar ruta Buzau- Rusetu, ar fi de ajutor celor ce fac naveta

  • Ruta Buzau- Rusetu

  • Amintiti-le d-lor primari sa pregateasca solutii pt a nu inchide scolile din comunele pe care le pastoresc. Sa nu auzim peste 1-2 ani ca trebuie inchise scoli. O parte dintre parinti isi vor duce copiii la scolile din oras. Oricum numarul elevilor este la minimum necesar de functionare in multe scoli din judet. Parca anul trecut s-au comasat niste scoli din lipsa de elevi. Licee gen Beceni, Smeeni, le puteti considera inchise (daca mai sunt functionale).

  • Și pe traseul Buzău-cilibia-rusetu ar fii profitabil sunt foarte mulți navetiști!

  • Cînd vine si la Berca?

  • Bună ziua. .nu se poate si la Faurei? Suntem foarte mulți navetiști care mergem la Buzău la muncă si cum nu me încadrăm la orarul de la cfr ar fi bine si aici pus aitobuz ca să nu mai stăm prin gară ore intregi să ajungem acasă. ..Vă multumim.

  • Sărulești ???

  • Sper că nu se va opri la Merei, să continue cu traseul până în Sărata Monteoru, este totuși o Stațiune BalneoClimaterică.

  • Avem nevoie și la
    Movila . Banului. Sâmbătă și duminică ultimul autobuz este la ora 4 . Noi plătim degeaba abonament .
    La ora 12 noaptea ne lasă la . Cioranca și mergem prin vifor 3 km . . Cunoaște domnul primar că plătim degeaba abonament? Dar se cunoaște că dimineața autobuzul pleacă din . Buzău la ora 7 fara un sfert iar noi ieșim la 7?

  • Spre comuna Vernesti sunt sanse sa se prelungeasca traseul Transbus?

  • Tras-Bus are sansa colosala de a demonstra ca o societate de stat se poate transforma, dintr-una aproape falimentara, intr-una extrem de profitabila si, mai ales, utila cetatenilor.
    Dincolo de unele carcoteli ale celor cu interese in transportul privat de persoane marea masa a cetatenilor sunt incantati de eliminarea microbuzelor din oras si prelungirea traseelor in comunele limitrofe.
    Foarte bine ! Sa se atinga cat mai curand acea limita de 50 de km !
    Iar privatii nu au decat sa respecte conditiile asumate in caietul de sarcini la castigarea licitatiilor. Calatori numai pe scaune, orar respectat, masini sigure si curate, soferi politicosi, preturi decente…etc. Si atunci vor deveni o concurenta pentru Trans-Bus. Greu de crezut insa…
    Siguranta si confortul calatorului primeaza. Nu amortizarea investitiei inca din primul an…

  • SI LA SAGEATA VREM

  • Spre comuna Săgeata sunt șanse să se prelungească traseul Transbus?

  • Vedeți voi ce vă face TOMA peste câteva luni să vedeți prețuri

  • Să vedeți prețuri peste 1 lună

  • E jale cu voi. Vreti la oras, nebunilor ?

  • Așa e cel mai bine în felul ăsta va câștiga toată lumea(șoferi, cetățeni și statul)

  • Si la Berca cu trecere prin Valea Nucului -Plescoi sunt o grămadă de navetiști ..

  • La Berca cu trecere prin Valea nucului-Plescoi suntem o grămadă de navetiști …

  • Mierea, Grajdana, Tisau

  • Cioranca ,Limpezis ,Florica ,Mihăilești, vă rugăm țineți cont și de noi,nu avem suficiente legături cu Buzăul!!

  • Si la Unguriu ar fi mult mai bine asa dar nah se iau in considerare numa comunele care sunt la o aruncătură de băț

  • Si la Boboc ar fi nevoie de autobuzele Trans Bus .

  • Buna lucrare! Au facut bani destui cei de acum in conditii cum toti le stiu si prin nerespectarea traseului (Campulungeanca)! Sa nu uitam cand treceau aroganti cu microbuzele pline ochi si nu opreau in statie ca nu mai aveau locuri! Afara cu hotii ca ne-am saturat de ei, grasi, burtosi si aroganti!

  • Sa zicem ca se aproba si ajunge pana la vintila voda… locuitorii din Bisoca,Lopatari ce o sa faca? companiile de transport actuale nu o sa mai faca cursa fiind neprofitabila… si asa o sa se ajunga ca localnicii din comunele cu 50+km distanta de Buzau sa nu mai poate ajunge la oras decat cu masina personala… ce facem in situatia asta?
    Sau punem alta situatie. ce facem peste 2 ani cand trans-buz o sa traga majoritatea autobuzelor care le au acum pe dreapta,iar pretul celor noi trebuie sa fie acoperite de clienti, si o sa platiti bilet de 3-4 lei poate chiar 5 lei in oras?si 10 lei la vintila voda….
    Sau ce faceti daca de maine se da o lege ca autobuzele din zona urbana sa nu mai poata efectua curse mai lungi de 10km in afara orasului… atunci vin iarasi cei actuali si o sa isi faca pretul cat vor ei,astfel incat sa acopere paguba de acum…
    Eu unul nu am vazut cu ochi buni niciodata “infectie” trans-buz… as fi vrut ca mai intai sa aiba prioritate locuitorii orasului… sa aiba lumea cu ce face naveta in oras… apoi sa se gandeasca ce facem cu cei din afara orasului… eu ca sa ajung la munca dau 4 lei dus 4 intors=8 lei… la banii astia fac naveta cu masina…
    dar noi cei din zona urbana suntem pe locul 2 in acest proiect trans-buz

  • Poate se trezesc si cei din consiliul local Vernesti pentru prelungirea traseului Trans-Bus. Nu inteleg nepasarea.

  • Domnilor va rugam bun suflet nu se poate găsi o soluție să ajungă autobuzele și la zoresti

  • Poate se ajunge și la ca rosetti ca sunt mulți navetisti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.