Când se face. Acoperit sau descoperit la capete ?
„Anul ăsta îl facem. Avem documentația pregătită, să iasă bugetul și vom depune actele pentru obținerea autorizației de construcție. A durat ceva mai mult pentru că pasajul a fost împărțit la cadastru în mai multe bucăți. Mulți oameni nu știu, dar a trebuit să parcurgem toți pașii necesari pentru a uni toate aceste segmente. Nu mă întrebați cine și cu ce scop l-a împărțit”, a anunțat primarul C-tin Toma.
O altă noutate e că s-a optat pentru varianta, mai ușor de întreținut, ca pasajul să fie acoperit la cele două capete.
„Va fi aerisit, îngrijit și foarte bine iluminat. Nu știu dacă vor fi și magazine în interior, asta se va hotărî după ce va fi redeschis circulației”, a precizat și viceprimarul Ionuț Apostu.
Pasajul a fost realizat în anii 80, când a și funcționat câțiva ani, după care s-a închis.
Proiectul a fost repus pe tapet la începutul anilor 2000 când s-au și început lucrările de reamenajare.
Ulterior, lucrarea a fost oprită, construcțiile de la cele două capete demolate, iar gurile pasajului acoperite.
Unul dintre capete (de pe partea opusă bisericii) a fost spart anul trecut, pentru a permite proiectantului să evalueze din interior starea pasajului.
Întrucât nu e nevoie de lucrări pretențioase de consolidare, există posibilitatea ca lucrarea să fie dată firmei de casă a primăriei – Urbis Serv.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: A venit special din America să-și vadă rudele. CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Dă, mai jos, CLICK pe „Îmi place” pentru a primi zilnic știrile buzoienii.ro pe facebook.
De ce să nu vă întrebăm domnul primar cine și cu ce scop a împărțit pasajul în mai multe segmente? Nu puteți să ne răspundeți pentru că nu știți sau știți răspunsul dar nu vreți să deranjați? In cel de-al doilea caz aveți și dumneavoastră o mare problemă atunci !
Daca o sa fie îngrijit precum cel de la gara o sa fie nasol!
Pasajul va fi cam inutil, oamenii tot pe la suprafata vor traversa in zona aia.
Pana si politistii locali care vin si se duc la sediul Politiei Locale traverseaza pe deasupra pasajului ilegal si sarind gardul in loc sa se duca pana la trecerea de pietoni de la intersectia Unirii cu Transilvaniei.
Si cred ca va atrage si cheltuieli inutile acel pasaj pe langa cele de constructie, ca va trebui sa fie igienizat, supravegheat… adica alti bani platiti lunar. Cu acei bani se puteau face lucruri mai utile pentru cetateni, cum ar fi amenajari mai bune de treceri de pietoni (marcare, iluminare si supraveghere in caz de accidente sa fie clar vinovatul si sa nu mai fie scapat pe pile si declaratii false), statii autobuze civilizate, nu mizeriile care sunt acum, acele gunoaie ale Triumf pline de gunoaie.
BANI ARUNCATI
Foarte util ! Ne mai civilizam si noi. Era pacat sa ramana nefolosit si lasat de izbeliste.. Ps.Bine ca se face! Aprecieri pentru toti cei care gandesc pozitiv pentru un oras mai frumos!
Daca ai pasaj elimini trecerile de la suprafata! Astfel de pasaje pot fi necesare in toate portiunile aglomerate, pt ca masinile sa nu mai opreasca….
Pasajul a fost finalizat după 1995 și a fost folosit foarte puțin.
Cum sa elimini trecerile de la suprafata? Chiar nu gandesc unii.
Si pentru ce, e circuit de Formula1 prin centrul orasului si necesita pista libera?
Tocmai acele opriri la semafoare fluidizeaza traficul, ca daca nu ar fi acele opriri la semafoare ar fi un haos traficul si ar creste numarul de accidente.
Deja isi imagineaza cum unii din Micro3 o sa vina pana la Pasaj ca sa traverseze strada, adica vor merge kilometri sa ocoleasca ca sa traverseze o strada de 20m latime.
Dragos si daca mergi prin pasaj kilometri sa ocolesti,ce se intampla,slabesti? Sunteti prea comozi unii dintre voi,putina miscare in plus nu strica !
1. O lucrare deja realizată trebuie finalizată și redată destinației pentru care a fost proiectată. 2. Marea problemă o reprezintă dificultatea tehnică de dotare a pasajului cu toalete publice fără de care foarte repede va deveni promiscuu, inundat cu excremente și urină de către trecătorii nocturni și din această cauză ocolit de pietonii diurni. 3. Toaleta publică este strict necesară în zonă și nu poate fi construită decât la suprafață din cauza canalizării care trebuie să preia apele uzate.4. Amenajarea unor spații comerciale pretabile ar favoriza păstrarea curățeniei. Cârcotașii ignoranți trebuie ignorați. Ei și edilii lor au arătat până acum cât și la ce i-a dus tărtăcuța.
Eu zic sa se elimine circulatia masinilor, ca doar nu slabesc soferii, sunt prea comozi, putina miscare nu strica, sa vedem cat de bine se tin ei pe picioare dupa ce ocolesc kilometri ca sa traverseze strada.
Deja pasajul e locuit acum de boschetari!Sa se astupe !
o idee f buna!
iluminat adecvat cu camere web sa nu se transforme in hazna, cu gardieni care sa patruleze si magazine chiar si in interior si la capete….poate fi frumos!
felicitari!