Un lucru pe care Toma ar fi trebuit să-l explice ACUM

Cu trei ani în urmă, la Buzău, era să se producă o nenorocire.

O parte din podul de la Marghiloman s-a prăbușit la patru-cinci secunde după ce un autovehicul trecuse, iar un altul urma să ajungă acolo.

Primarul Toma a fost acuzat atunci că n-a acționat la timp, deși au existat semnale că podul are probleme. De s-ar fi întâmplat o nenorocire, „prietenii” primarului i-ar fi aplicat cu drag eticheta de „criminal”, iar cariera sa politico-administrativă s-ar fi putut încheia. Probabil s-ar fi ales și cu un dosar penal.

Ing. Viorel Constantinescu, specialist rezistență construcții (în 2019): „Podul feroviar de la Metalurgica e mai șubred decât cel de la Marghiloman. Ăla chiar are structura de rezistență afectată!”

După ce inginerul Constantinescu, cel mai (re)cunoscut specialist în rezistența construcțiilor din Buzău a inspectat podul de la Metalurgica, Primăria Buzău a decis de a doua zi interzicerea traficului greu pe pod.

Luni au început lucrările de reparații la pod după aproape trei ani de întârzieri birocratice (CFR s-a opus multă vreme). Slavă Domnului, podul a ținut și nu s-a produs vreo nenorocire.

Consecință

Traficul dinspre și către Brăila s-a mutat prin oraș aglomerându-se zona de la Drăgaică, cât și ruta Bd. 1 Decembrie – Bd. Republicii – Șoseaua Brăilei (vezi foto mai jos).

Înjurături pentru Toma, dar și vina lui

Fără să cunoască problema descrisă mai sus – cu podul feroviar de la Metalurgica – mulți șoferi buzoieni prinși în trafic în cele două zone aglomerate s-au pus să-l înjure pe Toma: „E din cauza lui”.

Dacă Toma are aici o vină asta e că n-a ieșit în presă, pe facebook, la TV etc. în care să le spună oamenilor, majoritatea neinformați, de ce se face aglomerație în cele două zone.

Toma a obținut bani de la Guvern pentru repararea podului, fără a fi afectat bugetul local, podul va fi reparat în 3 luni, dar tot primarul e înjurat în aceste zile

Ghinionul lui Toma e și că venirea muncitorilor la podul de la Metalurgica a coincis cu închiderea circulației în centrul orașului pentru lucrările de modernizare. Mulți n-au făcut diferența, iar Toma a fost și este înjurat la grămadă.

Citește și:

loading...

10 comentarii la „Un lucru pe care Toma ar fi trebuit să-l explice ACUM

  • Presa ar trebui să critice puterea, nu s-o apere.

    Răspunde
    • Mai importantă decât critica e prezentarea adevărului. Sau măcar a tuturor aspectelor în speța respectivă, astfel încât lumea să-și facă o idee mai bună despre subiect. Apoi să decidă dacă (mai) e de criticat sau nu. La noi, la Buzău, a devenit o modă să criticăm, fără a-l lăsa pe cel criticat să zică și el două vorbe în apărarea lui. Cine știe, poate are și el dreptatea lui. În drept se cheamă audiatur altera pars.

      Răspunde
  • Cine il injura pentru pod nu are motiv, insa cine il injura pentru ambuteiajele din centru are motiv. Asa de greu este in anul 2022 sa avem semafoare sincronizate? Asta cauzeaza ambuteiaje in zona hotel Pietroasele-Strada Ostrovului, desi strazile abia au fost refacute.

    Răspunde
  • Asa-i ca nu s-a gandit nimeni sa sincronizeze lucrarile de la podul rutier cu cel feroviar, cand oricum traficul a fost intrerupt pe o directie si circulatia deja se facea cu ocolire?! Birocratia de la CFR. Am inteles! Atunci hai sa facem podul rutier cand e gata birocratia. Nici asa n-a iesit. Acum, dupa luni de lucrari pe Al Ind, cand e gata, se opreste circulatia. Situatia devine din tragica, si comica. Toma sa explice de ce le face fara cap si coada, fara legatura intre nevoi si ~sa fie frumos!~, ori, dupa cum se observa la partea de asfaltare, in doru lelii. N-om fi chiar toti dobitoci si idioti sa nu stim de unde sa ne informam. Sa nu uitam ca multe ~previziuni~ facute aici s-au adeverit.

    Răspunde
  • Un articol de 2 lei.
    Nu era normal să se lucreze la pod atunci când s-a lucrat și la Aleea Industriei?

    Răspunde
  • Cred ca putea sa astepte linistit acordul CFR ca oricum nu s-au spetit cu munca la Aleea Industriilor. Un an pentru 2.7Km de sosea si cine stie cat o mai dura pana se finalizeaza (trotuare, piste de bicileta, parcari, spatii verzi, cabluri ingropate, etc).
    Cu determinare si constructorii potriviti cred ca ar fi fost posibil sa fie terminate ambele obiective in cele 3 luni, asta daca vor fi doar 3 luni [-O<

    Răspunde
  • Cfr a dat acordul demult… nu mai dezinformati

    Răspunde
  • Trebuia sa amenajeze putin drumul din spatele de la Green ,si atunci nu m ai stateam o ora jumate pe podul Dragaicii.

    Răspunde
  • Astia care faceti figuri sa vorbiti cu Boscodeala sa candideze iar la primarie

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.