Una caldă, una rece de pe A7 Buzău – Ploiești – București

Două vești, una bună și una rea, de pe autostrada Buzău – Ploiești – București.

Vestea bună

Cresc șansele de a se deschide în 2024 lotul de la Stâlpu la Mizil.

Azi se termină sudura la ultima grindă a podului peste Sărata, iar mâine e programată urcarea pe poziție:

În mijlocul imaginii de mai sus e ultima grindă a podului
Trei sudori sârbi lucrează la ea, înainte de a fi suită pe piloni

După ce ultima grindă va fi sus, muncitorii angajați de bulgarii de la Trace vor tăbărî cu predalele și armătura. Se dorește turnarea plăcii de suprabetonare pe al doilea fir al podului înainte de mijlocul lunii.


Sunt șanse ca în decembrie, dacă vremea va continua să fie bună, ca întreg podul să fie gata (vezi VIDEO mai jos, filmare Construim România), iar lotul Stâlpu – Mizil să fie inaugurat.


Vestea rea

Din păcate, șansele ca lotul Mizil – Dumbrava să fie inaugurat, de asemenea, în acest an au scăzut sensibil după tragedia de sâmbătă cu sudorul decedat.


Din cauza anchetei lucrările la jumătatea de pod peste râul Cricovul Sărat au fost sistate.

Fără acest pod, măcar jumătate din el, nu se va putea circula de la Focșani la București pe A7. Păcat de eforturile muncitorilor de de la UMB care vor termina în acest an Focșani – Rm. Sărat – Buzău.


UPDATE: Așa cum au anunțat, cei de la Trace au urcat azi pe piloni și ultima grindă a podului A7 peste Sărata:

Dacă muncitorii reușesc să toarne placa până pe 15 noiembrie, atunci ar fi timp să termine podul până la sfârșitul anului

Citește și:

loading...

9 comentarii la „Una caldă, una rece de pe A7 Buzău – Ploiești – București

  • Usr astia….numai probleme… ei l.au pus pe ala sa sudeze vopseaua…..

    Răspunde
    • Și cum rămâne cu podurile de pe drumurile comunale și județene care traversează A7? Alea sunt mult în urmă. Vi se pare ok să deschidem autostrada dacă întrerupe legăturile între localitățile județului?

      Răspunde
  • dar dacă e război şi moare un soldat, ce face procuratura, opreşte războiul să ancheteze cauzele, locul de unde s-a tras? Deci opreşte viaţa economică a unei ţări să ancheteze, şi după cum le e obiceiul, ancheta lor durează luni.

    Răspunde
  • In ce context „Fără acest pod, măcar jumătate din el, nu se va putea circula de la Focșani la București”? Te referi la autostrada? Restul de segmente sunt, sau vor fi gata pana la 31.12.2024?

    Răspunde
    • Da, pe autostradă. Podul de la Cricovul Sărat e cel mai în urmă element de pe tronsonul Focșani – Dumbrava (exceptând lotul Nurol bineînțeles care a început cu un an mai tarziu).

      Răspunde
    • A găsit Grindeanu un motiv ! In stilul lui de mincinos .

      Răspunde
  • Considerand lotul Nurol , nu se va putea circula cap coada de la Bucuresti la Focsani si viceversa!

    Răspunde
  • Si ajungi la București intr-un giratoriu pe o centura aproape blocata. Cat despre Coni, Trace, Pizarotti, Retter mai vedem prin mai.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.