Urmează cea mai mare investiție pentru orașul Buzău

E cea mai mare investiție pentru orașul Buzău: 1 miliard de lei noi (fără TVA).

Peste opt zile dacă nu vor exista contestații se va semna contractul.

E vorba de lotul 3 al autostrăzii Ploiești – Buzău, bucata cea mai dificilă (de la Stâlpu la Vadu Pașii) cu 8 poduri și un pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1260 m.

CNAIR a atribuit contractul după mai bine de un an de contestații, procese și evaluări unei asocieri de două firme turcești:

NUROL INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (LIDER DE ASOCIERE) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (preț 1.093.470.823,76 Lei fara TVA)

Dacă nu vor exista din nou contestații peste opt zile se va semna contractul – cu termen de finalizare în 20 de luni (de la începerea lucrărilor).

Celelalte două tronsoane ale autostrăzii, de la Dumbrava la Mizil și de la Mizil până la Stâlpu/Spătaru, sunt deja în execuție.

Citește și:

loading...

6 comentarii la „Urmează cea mai mare investiție pentru orașul Buzău

  • Curios de ce nu s-or fi asociat Troia și cu Urbis, ar fi câștigat detașat și nici n-am fi riscat, cumva, s-adormim pe tronsonul acela de autostradă fiindca ne-ar fi clănțănit dinții în gură suficient de tare încât să prevină pericolul amintit.

    Răspunde
  • Acum se vede nivelul mediului privat romanesc. Patronasi ciordaci cu BMW si Mercedes, dar care nu investesc nimic in firma, in utilaje, in califcarea personalului. In toata tara nu s-a gasit macar o firma sa fie in stare sa se ocupe de o asemenea lucrare, incat sa ajunga banii la niste ingineri romani si profitul sa ajunga la o firma romaneasca. Ei se baga numai la carpeli private prin care tepuiesc oamenii sau lucrari publice unde stiu ca lucrarea e verificata tot de prietenii lor din partide. La autostrada e greu, cand n-ai investit in calificare si utilaje, ci in X5-uri si spagi. Nu mai poti umfla costurile, ca la praduiala de partid, si risti si sa verifice cineva daca a iesit ce trebuie. Asa ca ramanem la ciuguleala…

    Răspunde
  • Investitia nu prea e pentru orasul Buzau, ba din contra.
    Daca se face autostrada asta cei ce vor tranzita nu vor mai trece prin oras, ci prin camp, si din ce inteleg mare parte din campul ala pe care trece autostrada pe langa Buzau nici nu tine de UAT Buzau, deci ce afaceri vor aparea pentru cei ce tranziteaza (care nu vor mai face popas la Mc sau Mall Buzau ci la vreo benzinarie pe marginea autostrazii), banii (din taxe si impozite aplicate pe cumnparaturile facute de cei aflati in tranzit) se vor duce la alte UAT-uri, ca acele popasuri vor fi facute pe terenul ce apartine de alte UAT-uri, nu de UAT Buzau.

    Răspunde
  • O sa dispara mizerii de magazine si restaurante ca cele de la Merei, Spataru, Maracineni.
    Incepe curatenia…. este greu de suportat evolutia pt unii…

    Răspunde
  • Daca ne ocoleste cu autostrada nu inseamna ca vom pierde. Da, vor pierde afaceristii speculanti de cateva sute de lei. Brasov, Sibiu, Cluj, Poiesti sau alte cateva noduri de autostrada sunt orase care se dezvolta cu afaceri adevarate, nu cu dube ale vanzatorilor de second hand sau a celor care cumpara legume de la supermarket si le vand la piata.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.