Vagoane deraiate, doi mecanici și trei călători. Elicopter trimis la fața locului

Două trenuri, unul de călători (Interregio Buzău – București Nord) și unul de marfă s-au ciocnit în jurul orei 16.00 în stația Ploiești Triaj.

Trenul de călători venea de la Buzău și se îndrepta spre București.

E vorba de un tren Interregio, am înțeles că două vagoane au deraiat. Din primele informații am înțeles că arfi răniți cei doi mecani și trei călători, dar nu grav”,a spus Raed Arafat la Antena 3.

50 de călători se aflau în trenul Buzău – București Nord

Șeful Ambulanței Prahova a anunțat că 20 de ambulanțe au fost trimise la fața locului.

După primele informații vina ar fi a mecanicului mărfarului sau a sistemului care ar fi trebuit să nu permită mărfarului intrarea pe acea linie.

Traficul feroviar din zona Ploieștiului a fost întrerupt.

UPDATE: Numărul răniților ar fi ajuns la zece.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

6 comentarii la „Vagoane deraiate, doi mecanici și trei călători. Elicopter trimis la fața locului

  • Pe ruta buzău nehoiasu sa mergi sa vezi cum trenurile merg goale cu un singur călător sau chiar cu niciunul …să filmezi sa vada toata tara cum se fura banii in tara noastra si nimeni nu zice nimic …acest tren merge cu subvenție si are fff multe curse

  • Jalnic in 2019 sa trimiti 20 de ambulante pt 10 pasageri. Se stie ca o ambulanta nu poate prelua decat o singura persoana.
    Raed asta Arafat nu stie ce sa faca ca sa isi pastreze scaunul.huooo

  • La momentul anunțării la 112 nu știau câte victime sunt, mai bine că nu au fost mai multe victime…
    Și da, domnule Auraș, merită investigat dacă firmele private gen cea de pe Buzău-Nehoiașu primesc subvenție funcție de kilometrii parcurși, adică să plimbe trenurile aiurea ca să ia mai mulți bani, în timp ce CFR Călători primea subvenție funcție de nr. de călători transportați, nu de km parcurși, deci primea … ioc. Normal că linia era nerentabilă pt. CFR, dar profitabilă pentru privați… se judecă cu 2 măsuri?!?

  • Confirm că privatii primesc subvenții la numărul de locuri, teoretic el poate sa meargă fara călători pentru ca practic primește bani de la stat.

  • Multi critica condițiile de la cfr călători dar nu vad ca multe rame de tren de la privat sunt vechi și in tarile din care provin esti arestat daca le mai pui in circulatie. Am dori sa vedem procuratura, DNA-ul ca verifica aceste firme abonate la banul Statului si sa ia la intrebari pe acei directori de la stat care atribuie aceste contracte. Sa fie verificata si calitatea lucrarilor prestate de aceste firme cat si cei care semnează recepția.

  • Ce verificari vreti cand smecherii ce detin firmele ce au preluat rutele CFR sunt agenti ai Securitatii ce manageriaza operatiunile financiare ale Securitatii si au imunitate.
    In cazul in care intra in atentia publica, sinucid agentul manager si muta operatiunea pe alta firma a altui agent. Cum s-a intamplat cu HexiPharma, firma securitatii ce preluasera partea de igienizare a spitalelor, sau mai exact de incasare a zecilor de milioane de euro, ca de igienizat nu mai igienizau, vindeau apa de la robinet pe post de dezinfectant de sute de euro litrul.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.