Veste bună din trafic. „Undă verde” fără semafoare!

Veste excelentă din traficul buzoian.

La comanda primăriei, Urbis Serv a turnat marți și miercuri primul strat de asfalt pe strada Crinului:



De la 1 iunie, alternativă la Bd. Unirii

De la 1 iunie, strada Crinului nu va mai fi doar de importanță locală pentru cei din cartier.

Strada va fi o alternativă convenabilă, fără semafoare, la Bd. Unirii (între Transilvaniei și Bălcescu).

De la magazinele sătești de pe Transilvaniei (vezi traseul roșu) se poate ajunge folosind strada Crinului și strada Mioriței (sens unic inversat de la 1 iunie) pe Bd. N. Bălcescu la Școala nr. 1

Noul traseu fără semafoare va ajuta la defluirea traficului de pe Bd. Unirii:

Bd. Unirii va rămâne în principal pentru mersul înainte. Cei care doresc să ajungă pe Bălcescu vor folosi noul traseu. Fie direct pe Crinului din Transilvaniei, fie de pe Bd. Unirii: viraj dreapta pe Democrației + viraj stânga pe Mioriței

De la 1 iunie e posibil ca Bd. Unirii să rămână și fără 10% din traficul actual.

E vorba de traficul de tranzit Moldova – București (și invers) ce va fi preluat de noua rută generată de A7 și deschiderea noului pod peste râul Buzău (detalii în știrea de mai jos):

9 comentarii la „Veste bună din trafic. „Undă verde” fără semafoare!

  • …cum, nu e la comanda lu’ tomy boy, patronul primăriei?….

    Răspunde
  • Tereacă, fă un drum până la mănăstirea Ciolanu să vezi ce gard de neam prost și-au tras călugării și cum au futut peisagistic toată zona aia mișto!

    Răspunde
    • Gardul de neam prost vine în urma comportamentului omului prost care era în stare să între cu mașina în Mănăstire și est tot vina omului prost care făcea grătare și asculta manele la maximum în fața Mănăstirii.

      Răspunde
      • Da, că acum nu mai sună dealul de manele! Ăla este un gard de neamuri proaste cu bani și complexe de superioritate! Zici că e pușcărie acolo. Dar na, de la popi nu am pretenții, mă întreb ce tâmpiți sau șpăguiți or fi eliberat autorizațiile pentru Zidul Ciolanului…

        Răspunde
      • Nu intra nimeni cu mașina în mănăstire, parcau unde vor parca și acum! Doar că acum un spațiu public, parcarea aceea mare din față, a fost inclusă în curtea mănăstirii, pe modelul japcă de la proști.
        De asemenea, am auzit că toți banii luați de la cei care campează pe toată valea aceea de la Haleș la McPietroasa se duc acum la mănăstire! Că au ei alea mai mari!

        Răspunde
        • Exact, e vorba de bani.
          Pe toata valea Halesului pe ambele parti ale DJ203G si a paraului Hales e teren retrocedat catre BOR si concesionat in acte ani de zile pentru a taxa intrarea pe terenul de picnic catre La Toporas SRL (despre care se spunea ca ar fi controlata in fapt de familia unui fost presedinte de CJ condamnat) si mai nou, din 2025 catre Asociatia Crescatorilor de Bovine Comuna Brebu Prahova care pare a fi doar o schimbare de firma in acte, ca oamenii din teren ce se ocupa de teren si incaseaza banii sunt tot aia.

          Răspunde
      • Nu intra nimeni cu masina in Manastire, parca in parcarea publica din fata Manastirii, care mai nou a devenit ingradita si cu bariera.
        Banul e ochiul dracului, au pus zid ca de cetate si bariera ca sa inceapa Manastirea sa taxeze intrarea in parcare cum taxeaza si taxa de picnic pe toata valea Halesului pe ambele parti de-a lungul DJ203G si a paraului Hales. Nu ii mai satura D de bani… au o singura credinta, in bani.

        Răspunde
  • Nu chiar unda verde, ca la intersectia cu Democratiei este STOP si vizibilitate scazuta indiferent de ce fel de sens ar fi avut Crinului si Mioritei.
    Parca era vorba ca face si Democratiei tot sens unic in loc sa elibereze strada de masinile parcate. S-a anulat planul si vor elibera strada de masinile parcate?

    Nu cred ca va avea mare efect cu privire la blocajul de pe Unirii, pare ca e doar inca o schimbare facuta dupa ureche cum s-au facut multe altele. Cine venea din zona Transilvaniei si dorea sa ajunga pe Balcescu avea multiple alternative.
    Blocajul de pe Unirii e mai degraba provocat de proiectul de „modernizare europeana” unde s-a pierdut 33% din latimea strazii pentru a improviza statii de autobuz pe centrul bulevardului. Nu e din cauza ca nu exista rute alternative pentru cei ce vin din zona Transilvaniei, ba chiar zona aia e plina de rute alternative.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.