Veste bună pentru mii de buzoieni. Iată foto de azi
După zeci de ani de așteptări, azi s-a întâmplat minunea.
S-a început în sfârșit asfaltarea străzii Focșănei (comuna Mărăcineni), drum de importanță locală.
Pornește din capătul podului de la Mărăcineni și ajunge la Gura Câlnăului, sat al comunei Vadu Pașii.
Strada are în jur de 600 de metri și face conexiunea în dreptul podului de tuburi de peste Câlnău cu drumul asfaltat tot în acest an dinspre Gura Câlnăului.
Prin asfaltarea străzii Focșănei se va elibera din traficul local de pe E85, locuitorii din Gura Câlnăului, Focșănei și probabil mulți alții dinspre V. Pașii și Săgeata urmând să evite drumul pe la Autorolla.
Strada Focșănei, alături de alte 17 străzi din comună (7,3 km în total), s-a asfaltat grație unui proiect cu fonduri europene (PNDR) atras de Primăria Mărăcineni.
De notat că la Mărăcineni s-a demarat de curând un al doilea program de asfaltare din acest an în cadrul căruia sunt cuprinse 27 de străzi (7,1 km).
„Se vor turna în total 14,5 kilometri de asfalt la Mărăcineni în acest an. Terminăm astfel cu străzile mai importante. Dar nu ne oprim aici. Depunem noi proiecte pentru a reuși asfaltarea și a ultimelor străzi din comună. O altă veste bună e că s-au început lucrările și pe DJ203 K”, anunțat Constantin Dumitru, city-manager la Mărăcineni.
Iată mai jos lista completă cu străzile asfaltate în primul proiect (PNDR), cât și în al doilea proiect PNDL 2 (format PDF)
Maracineni
DS 5 – (Str. Depozitului) -400.00 m;
DS 7 – (Str. Malaiesti) – 550.00 m;
DS 8 – (Str. Focsanei) – 600.00 m;
Capatinesti
DC 139 – (Str. Islaz) – L=977 m.
DS 47 – (Str. Prelungirea Dascal) – L=64 m.;
DS 24 – (Str, Fundătură Bornaci) – L=125 m.;
DS 21 -(Str. Scolii) — L=235 m.;
DS 35 – (Str. Băltii) – L=200 m
DS 46 – (Str. Prelungirea Balastierei) – L=250 m.;
DS 28 – (Str. Balastierei) – L=600 m.;
Potoceni:
DS 44 – (Str. Fermei) — L= 1125 m.;
DS 55 – (Str. Morii)-L=200m.;
DS 1 2 – (Str. Bisericii) – L=442 m.; 4.
DS 39 – (Str. Mijlocie) – L=261 m.;
DS 50 – (Str. Tudorie Petrus) – L= 135 m.;
DS 47 – (Str. Ion Bogdan) – L=90 m.;
DS 43 – (Str. Căminului) – L=350 m.; –
DS 48 – (Str. Legumiculturii) – L=425 m.;
pndl 2 maracineni-compressed
Văd că de ieri au început râcâiala de asfalt și pe șoseaua principală de la Mărăcineni dar nu înțeleg de ce nu au luat-o de la podul Mărăcineni din bordură în bordură. Adică s au pus borduri și pavele degeaba?. Nu s-a dorit lățirea șoselei? Altă muncă fără sens?. Poate greșesc eu să mai așteptăm. Oricum toată șoseaua este un continuu șantier din cauza balastierelor care se cam înmulțesc, de, se zice, să scoți bani din piatră seacă!!!. Da dar nu crea disconfort celorlalți conducători auto pe șosea. Au umplut șoseaua de praf și noroi când plouă. Pentru ce să-ți mai speli mașina, e deajuns un drum până la Sapoca și ești ca înainte de spălarea mașinii. Nu înțeleg de ce primăriile nu le-au pus la dispoziție un drum pe lângă apa Buzăului pe care să care tot prundul cu mașinile lor și să iasă la podul Mărăcineni fără a afecta infrastructura șoselei și disconfortul participanților la trafic. Poate ne lămurește aici vreun primar să înțelegem și noi de e suferim atât.
Bună ziua, vă rog frumos să-mi dați un tip și mie la o întrebare.D-l primar a promis că nu pleacă utilajele din Dorobanți 2 până nu se adaptează toate străzile de pământ,dar nu s-a intâmplat s-au dat denumiri noi iar str Cătinei și altele au rămas cum au fost.