Veste proastă pentru câteva sute de familii din Buzau

A fost ultimul autobuz cu muncitori!

La ora 15.10 minute a ieșit pe poarta Yazaki, fosta fabrică (de azi!) de cablaje auto din Buzău:



În autobuzul Yazaki de Pietroasele au fost ultimii muncitori care au părăsit incinta.

În total, 381 de buzoieni, majoritatea din rural, au rămas de azi fără loc de muncă.

Situația lor nu-i (deocamdată) gravă, întrucât angajatorul japonez a acceptat să le plătească nu mai puțin de 7 salarii compensatorii! Asta în schimbul completării cererii de demisie (doar 5 angajați din cei 381 n-au agreat demisia și vor intra în șomaj – cu doar trei salarii compensatorii).


Conducerea companiei de cablaje auto a explicat că a fost nevoită să închidă fabrica de la Buzău întrucât Ford a renunțat la producția modelului termic (ale cărui cablaje se făceau la Buzău) pentru a trece la producția unui autoturism electric.

Zilele următoare vor fi date jos și literele volumetrice Yazaki de pe clădirea din Șos. Spătarului. Imobilul nu era proprietatea Yazaki, fabrica de cablaje plătea chirie.

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Veste proastă pentru câteva sute de familii din Buzau

  • Unde sunt parcurile industriale promise de Toma în campania electorală? Unde sunt investitorii atrași la Buzău?
    A închis firmele de maxi-taxi care erau profitabile și își plăteau taxele și impozitele la zi, dar a extins aria de operare a operatorului economic TransBus care nu este profitabil, nu se susține singur din punct de vedere economic, trăiești din subvențiile acordate de primării, pentru ce? Pentru a aduce angajați la muncă în municipiul Buzău??? Unde? La ce firme?
    Camarila PSD ține captiv județul Buzău și nu permite nicio investiție care nu este și în interesul ei. Camarila PSD ține județul Buzău la un nivel de dezvoltare redus, ne vrea proști, săraci, plini de nevoi, iar, dacă nu ne convine, să plecăm în alte județe sau în alte țări. Păi, nu mai bine pleacă ei, de preferat la… „brutărie”?

    P.S. Sper să se posteze acest comentariu. Mulțumesc!

    Răspunde
  • Ce-i aia ???? Maxi-taxi isi plateau taxele la zi ????

    Asta e gluma zilei !!! Mishto !

    Răspunde
    • Nu vorbi dacă nu cunoști! Spre știința ta, licențele de traseu erau condiționate de plata taxelor și impozitelor.
      Nu că regret dispariția acelor firme, ci doar dădeam un exemplu de „bună administrație” a lui Toma.
      Și, apropo, vezi dacă firma primăriei este la zi cu plata taxelor și impozitelor.

      P.S. Eram sigur că, parvenitul Catalin, nu locuință în mega-ultra-incredibilul „carter rezidențial” Orizont va avea ceva de spus despre maxi-taxi, nu despre subiectul acestui articol. Mare om…

      Răspunde
    • Catalin, nu stii ce spui! Sunt date publice, se pot verifica. Firmele alea erau cu taxele la zi, ca altfel nu putea iesi pe traseu. Unele dintre ele exista si azi si dau oamenilor de munca.

      Răspunde
  • Bravo…na bucur maxim pentru Aba arahat murat

    Răspunde
  • Unde se mută Yazaki? Pe unde au fost au făcut aceeași mișcare la doi ani.

    Răspunde
    • Se pare că vor reloca în Egipt sau alt stat vecin Egiptului pentru că se acorda ajutoare de stat, iar nivelul de salarizare este foarte redus în comparație cu România.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.