Vești bune pentru cetățenii din cart. Dorobanți, dar și pentru cei din Vadu Pașii și Mărăcineni
Cu începere de mâine (luni 29.01.2018) traseul autobuzului 1 se modifică în favoarea locuitorilor din cartierele Dorobanți (în principal) și Micro V, dar și a celor care vor să ajungă aici.
Autobuzele de pe ruta 1 vor face o buclă de pe strada Horticolei în interiorul cartierului Dorobanți (pe strada Dorobanți), iar de aici prin Micro V și str. Alexandru Marghiloman vor reveni pe Horticolei în dreptul intrării în parcul Marghiloman.
Traseul se va continua pe Bd. Republicii, gară, liceul Hasdeu, McDonalds, Bd. Unirii și până la patinoar (noul Kaufland).
Se va îmbunătăți și frecvența astfel că distanța dintre două autobuze într-o stație va fi de 17 minute.
În schimb, autobuzele de pe acest traseu nu vor mai avea capăt de linie la piciorul podului de la Vadu Pașii, unde va mai ajunge doar autobuzul 5.
De la 1 februarie va circula „11”-le
În schimb, pentru cei din Vadu Pașii – de la 1 februarie – urmează să intre în funcțiune noua ruta de autobuz cu numărul 11. Avantajați vor fi și cei din Mărăcineni, Gura Câlnăului, dar și aceia care lucrează de-a lungul DN2E85.
Aceasta va pleca de la gara CFR, centru, Bd. Unirii, Carrefour, Pod Mărăcineni, Autorolla, V. Pașii, Scurtești și Stăncești.
Dacă ți-a plăcut acest articol te rugăm ca la final să apeși butonul DISTRIBUIE (Share this post).
De notat că de la Podul Mărăcineni înspre Vadu Pașii prețul biletului va fi de 2,5 lei. Mai scump față de cel practicat în oraș, dar mai ieftin față de transportatorul județean.
Citește și articolul: „Dacă zice că e nevinovat, de ce a venit cu 10 milioane la fata mea să-și retragă plângerea la poliție ?”. Declarații bombă ale tatălui fetei
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
E binevenita modificarea, nu avea nici un sens traseul vechi.
Da pe rutele Pogonele Tinerești Maxenu Smeeni tot hoti rămân
Mai degraba vesti proaste pentru locuitorii din zona Horticolei, elevii de la scolile speciale si liceul cfr, care vor ocoli, si lucratorii de la rer si compania de apa.
O idee nefericita, in dorobanti erau deja traseele 2, 5, 8 si 10.
2 si 8 nu trec prin Dorobanti, ci prin Brosteni.
Doar 5 si 10 trec prin Dorobanti.
Distanta dintre casele de pe Horticolei si cea mai aproape statie e mai mica decat distanta dintre Dorobanti si Brosteni, si in Dorobanti locuiesc de cel putin 50 de ori mai multi oameni, fiind zona de blocuri, nu case.
Traseul 1 pe autobuz l-au lasat pe zona aia ca sa fie monopol pentru maxitaxi pe traseul mai bun, adica traseul ce e acum si la autobuz.