Vezi AICI cât costă biletul
De ieri, 1 martie 2025, Trans Bus a majorat tarifele și abonamentele atât de pe cursele orășenești, cât și de pe cele rurale.

Astfel, tariful unei călătorii în orașul Buzău s-a majorat de la 3 la 3,5 lei.
Un abonament pe o lună, pe toate liniile orășenești, a devenit 112 lei.
S-au majorat și tarifele de pe rutele rurale.
Astfel, o călătorie până la Mărăcineni a devenit 5 lei (de la 4 lei):
Șase lei va costa o călătorie până la Vernești, Merei, Săpoca și Săgeata:
Toate tarifele (bilete și abonamente), de pe toate traseele, pot fi consultate din pdf-ul de mai jos:
tarifeCitește și:

Deci asta este încurajarea de a folosi mai puțin mașina personală și mai mult mijloacele de transport în comun?
Cum să folosesti transportul in comun când au scos cursele? De ex sunt scoase duminica toate cursele pana la 17 si 40 de la strezeni, spune tu cum se ajunge in zonă la 18 30 cand autobuzul ajunge in centru la 18 40? cu masina personală (intrebati primar Tisau)
Au scumpit dar au scos si curse ex strezeni, cum sa ajungi in zonă daca pleaca autobuzul la 17 40 si esti in centru la 18 45? CUm faci să fi la schimbare la 18 30 la brutarie ,spital ,pază, cu masină personală si aglomerarea orasului
S.a scumpit călătoria și s.au scos din curse.Asta da încurajare pentru a folosi transportul in comun.
Nastratin, tu folosesti masina personala? Cred ca nu, pentru ca daca ai folosi-o, ai sti cu siguranta ca aceste preturi practicate de Transbus sunt extrem de convenabile, fata de utilizarea unui autovehicul. Eu folosesc zi de zi masina, si ma costa de ma ustura buzunarul. Momentan, nu am incotro, dar imediat ce voi avea posibilitatea, o sa trec la transportul in comun, iar cu banii aia care imi raman, pot pleca bonus intr-o vacanta undeva, cu masina personala.
In ceea ce priveste reducerea unor trasee, nu am cum sa nu fiu de acord cu aceasta masura. Sunt extrem de multi buzoieni care critica subventiile acordate de primarie acestei companii, astfel incat sa se poata oferi transport in comun la preturi rezonabile si pentru cat mai multi clienti. Intotdeauna am fost de alta parere, in sensul ca trebuie sa avem acest sistem de transport in comun care sa deserveasca chiar si gratuit batranii si copiii buzoieni. Totusi, am observat cu stupoare ca pe un anumit traseu (nu am idee despre altele, poate e la fel sau diferit) seara, autobuzul mergea in gol. Pe la Joseni – Scortoasa, m-as fi asteptat sa vad autobuzul plin, insa de multe ori este gol. Oamenii s-au reorientat in timp, insa nu sunt uniti ca sa se grupeze cu cineva care are masina si astfel unii care nu au masina personala, raman de dinafara. Momentan ei sunt deserviti, insa nu este rentabil pentru nimeni ca acel autobuz sa transporte doar cativa pasageri din cand in cand.
Pff, un abonament mai scump decât un abonament lunar Metrorex (metroul bucureștean). Abonamentul la metroul bucureștean costa 100 de lei după majorarea din decembrie cu 20 de lei, de la 80 lei.
Totuși, e Buzău. E clar o lipsă de bani a primăriei și caută cumva să tragă din toate părțile că să obțină acel buget. In primul rand cred că ar trebui sa înceapă cu demiterea a o parte din polițiștii locali plus funcționarii din primării. Așa faci un buget și faci economie.
Știți bine că justiția nu permite concedierea nimănui care lucrează la stat.
Mai ales când e vorba despre o concediere colectivă.
De două ori a încercat Toma dar a fost dat înapoi de justiție.
Pentru ca Toma NU STIE SA FACA MANAGEMENT!
E interzisa CONCEDIEREA dar nu REORGANIZAREA!
Ca primar poti reorganiza toate compartimentele dupa bunul plac, maxim ai nevoie de acordul consiliului. Ceea ce, la Buzau, e ca si rezolvat.
Asadar daca Toma ar incerca pe 20 decembrie sa desfiinteze politia locala pe care sa o reinfiinteze pe 1 ianuarie cu alta denumire si cu 10-15% din actualul personal (prin concurs, evident) ar avea sanse maxime de reusita.
Dar de unde atata cunoastere, de unde?!
Din gură mulți viteji se arată.
Dacă era legal nu era dat înapoi de nimeni. Poate găsește o cale legală să nu mai piardă procese care să afecteze buzunarele buzoienilor.
Și tu, ăla care nu ești di Buzău, iar comentezi aiurea? 🙂
De ce Vernesti este în zone 3 ?
Sunt 7 km din centru . Mulțumesc !
Cel mai bine este să puneți această întrebare pe site-ul primarului Toma, pe buzaucityreport.ro.
Cand se vrea se poate . Este o decizie a ICCJ de a da afara toti functionarii publici care au iesit la pensie si cumuleaza pensia cu salariul sau sunt trecuti de varsta pensionarii dar nu au iesit la pensie si sunt in continuare angajati . In aceasta situatie se afla si functionari publici din cadrul Primariei sau a politiei locale si care ar trebui sa elibereze posturile pe care sunt incadrati . Prin micul nostru targ se aude ca nu se vrea sa se renunte la unii angajati si se vor reintoarce pe statele de plata printr-un ,, artificiu legal ” si anume prin contracte de colaborare . Interesant , pe o parte se doreste o reducere a cheltuielilor dar pe alta parte nu se doreste renuntarea la vechile metehne .
nu vad Spataru, Costesti, Budisteni, Gheraseni !!!!????? astea nu fac parte din judetul Buzau ???? primarele magnet ce zice de treaba asta ??? nu este DISCRIMINARE facuta de primarul toma fata de cetatenii din localitatile mentionate ?????
Primăria Costesti nu doreste să intre în ADI.
Există și o explicație: pe la Costesti și Spătaru circulă autobuzele dinspre Glodeanu, Mihăilesti, Movila etc.