Vezi AICI ce se montează pe marginea E85

În țările din vestul Europei e un lucru comun, un semn de civilizație și respect față de cetățeni.

În România, la Buzău, se știe, civilizația ajunge mai greu. În cazul de față, vorbim despre montarea unei protecții de zgomot (panouri fono-absorbante) pe E85 în dreptul noului cartier de case de la Spătaru.

Tot la capitolul surprize (plăcute), notăm tăierea vegetației pe drumul de la Buzău spre Brăila, curățarea șanțurilor de pe drumul spre Brașov și primenirea podului de la Hanul lui Țintă (vezi foto mai jos).

Toate aceste acțiuni (neobișnuite) s-ar datora și înființării la Buzău a unei Direcții Regionale de Drumuri și Poduri care să coordoneze Secțiile Drumuri Naționale de la Buzău și din județele vecine.

Așadar, veste bună pentru șoferi, drumurile naționale din jud. Buzău vor arăta din ce în ce mai bine.

Citește și:

loading...

11 comentarii la „Vezi AICI ce se montează pe marginea E85

  • Nu pot mari la 4 benzi dar pun chelului tichie de mărgăritar.

    Răspunde
  • Astfel de panouri se pun când faci un drum nou, nu celor care-și fac casele pe unde apucă, probabil acolo deranja „elita” aciuată prin acele locuri. În caz contrar trebuie montate în toate satele care sunt tranzitate de acel drum, să nu se facă discriminare, că și așa nu respectă nimeni limita de viteză, în localitate sau afară e același lucru,viteză = zgomot.

    Răspunde
  • Iar drumurile județene vor rămâne în continuare pietruite. Ca odinioară! Asta în timp ce tov. Neagu le dă bani moldovenilor din bugetul CJ Buzău, adică din banii noștri.
    Despre drumurile comunale nici nu mai vorbim.
    Ne mirăm că se face treabă?! Vai de noi!
    Normalitatea a ajuns anormalitate și invers.

    Răspunde
  • Cred ca de fapt sunt parapet antimiros ca să mascheze lipsa canalizarii!

    Răspunde
  • Fals, cartierul nu trebuia ridicat in lungul E85 !

    Infiintarea unui DRDP la buzau a avut considerente pur politice !
    Nu era nevoie de asa ceva …

    Răspunde
  • Sunt panouri ca să nu se vadă/simtă wc-uriledin fundul curții… 😉

    Răspunde
  • Panourile acestea sunt de-a lungul autostrazilor nu pe langa drumuri asa zise europene . Aceste panouri nu sunt puse asa cum faceti lipite de marginea soselei vu niste stalpi metalici care or sa aduca moarte . Oriunde langa sosea e o portiune unde sa poti opri la nevoie ( sa zicem vomita un copil ) dar sunt bani si comisioane de luat , de !

    Răspunde
  • Inutile ACUM. In doi-trei ani se da drumul la A7, E85 va ramane turistic si pentru riverani, precum situatia de la Sibiu, Arad, Brasov, Cta. unde drumul național e paralel cu autostrada (2-3 km intre ele). Eu zic ca s-a activat nea Leo de la ”drumuri” dupa ce l-au prins tovarasii cu chilotii-n vine, recte muncitori ai institutiei la dansul pe mosie. Aia e asa, cum a mai scris cineva mai sus, pentru stergerea pacatelor cu mana altora. Iar cum in zona aia s-au adunat precum insectele la ceva bun numai ”destepti” cu intrare pe ici si colo, mi se pare o situatie plauzibila. Scuaruri cand fac la intrari in localitati, sa nu mai intre ”bolovanii” cu suta in sat de se mai si infig in garduri, case, vaci, masini sau oameni, fara sa amintesc zgomotul produs? Ce gandeau moldovenii acum 5 ani https://www.crainou.ro/2017/11/24/scuaruri-la-intrarea-in-localitati/, sa nu dau exemple din Ardeal, ca-i alta tara acolo cred.

    Răspunde
    • Ideea cu scuarurile e, după părerea mea, riscantă. Mă tem că se vor produce mai multe accidente grave din cauza șoferilor care nu vor vedea scuarurile (se vor răsturna, vor ajunge pe contrasens etc.)

      Răspunde
  • atat @Redactia cat si @Drumetul – cum adica scuaruri ? La ce ar folosi zonele cu verdeata ?
    Poate vreti sa spuneti niste giratii iar localitatile sa nu se mai dezvolte in lungul drumului !!!
    In giratiile respective sa fie colectat si traficul local (localitatea sa se dezvolte ‘in adancime’) … asta ar merge si ar avea valoare atat pentru calitatea locuirii (mai putin zgomot,noxe) cat si pentru traficul de pe DN ( trafic mai fluent intre localitati si in acelasi timp temperat chiar la intrarea in localitati + eliminarea accidentelor aferente)

    Răspunde
  • Inseamna ca toti soferii se tampesc cand ajung la Buzau, si vor intra in plin in giratii si scuaruri, ca-n restul tarii sau prin Europa eu n-am vazut masini cu BZ implicate, in snopuri, in accidente de genul. A, ca s-au infipt doi-trei in rondul timid semnalizat de la Kauflandul vechi, de acord ca nu este un argument. Cred ca in Ungaria prea putine sunt localitati care sa nu aiba astfel de scuaruri la intrari. Scopul e sa reduci viteza in localitate. Daca din asta se moare, se intarzie, ne doare laba din incheietura sa dam de covrig, foarte bine atunci, suportati trepidatiile, vajaitul, zgomotul si, din cand in cand, pe cate unul nepoftit ajuns in casa, prin gard, cu masina. Desigur ca orice amenajare este periculoasa si pentru nimeni, daca se face la fel de inteligent precum neintelesul rond de la gara, ori trasarea benzilor ca-n noua zona centrala.
    Exemple de scuaruri si o giratie normala la cap> https://ibb.co/7j2srzp
    https://ibb.co/DrdVPgF
    https://ibb.co/FVMtjjH
    https://ibb.co/g4jP2qY

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.