Azi la ora 15.00 se întâmplă „minunea”
199 de cruci! Doar pe raza jud. Buzău.
Atâtea au fost numărate anul trecut într-un reportaj pe E85:
Doi jurnaliști de la Libertatea au numărat în 2021 de la București la Bacău 564 de cruci. Mai multe decât bornele kilometrice:
Vineri 20.12.2024 la ora 15.00 se va întâmplă o „minune”.
De la Buzău până la Focșani.
Vom scăpa, în sfârșit, de anunțurile poliției:
„Accident mortal, E85, la Crucea Comisoaiei”
„Coliziune la Oreavu pe E85 cu patru victime, din care două…”
Da, azi, la ora 15.00, e moment de mare bucurie.
Se va deschide ultimul lot al autostrăzii de la Buzău la Focșani: 36 de kilometri de autostradă între Rm. Sărat și Focșani Sud:
Din păcate, bucuria deschiderii de vineri de la ora 15.00 a fost umbrită puțin de anunțul că nu vom putea circula pe autostradă, de Sărbători, chiar de la București la Focșani.
Argumentul CNAIR e irefutabil. Haite de câini și cete de iepuri s-ar fi adunat pe margine, între Mizil și Stâlpu, și sunt pregătite ca la un semn să sară parapetele de protecție și să facă măcel:
Adio, dar raman cu tine! Nu ma refer la titlul filmului cu acelasi nume,ci la faptul ca ,dupa introducerea taxelor pe autostrada, E 85 va fi in continuare un pericol.
Scrie și de aglomerația din oraș. Scrie de nevoia a încă 2 poduri peste râul Buzău. Scrie de centura de la DEDEMAN spre vadu pașii ca nu se mai face. Scrie de promisiunile primarilor că asfaltează dar nu mai au bani dupa campanii, scrie despre lipsa de apă din judet. Astea stiri reale.
1) Am scris despre toate astea.
2) Ironie: aglomerația din oraș se datorează, evident, sărăciei. Oamenii sunt foarte săraci și de aceea umblă cu mașinile și umplu magazinele și coșurile de cumpărături.
Unde naiba s-au mai văzut taxe pe autostradă în România? Excepție face A3, dar și acolo este vorba de o taxă de trecere la pod la Fetești. Poate în momentul în care vom avea autostrăzi construite în parteneriat public-privat, cum intenționau să o facă pe cea de la Comarnic la Brașov, atunci da, vor fi taxe, cu siguranță. Mai ales că asta e făcută cu fonduri europene…
Totuși, nu zic că nu spunem adio definitiv lui E85, pentru că probabil unii, din motive de economie la carburanți, sau având mașini cu care știu că nu prea fac față la astfel de condiții de drum, or să prefere vechile rute, pe unde consideră că pot merge cu consum mai redus de carburant. Și va mai fi vorba de traficul local, între localitățile de pe DN2 sau cele unde nu poți ajunge de pe A7, decât cu mari ocoluri.
ASA ESTE DE ACORD CU OPINIA DVS.
Să micșoreze naibii acostamentul ăla la jumătate sau să pună bumpere la 100 de m ca idiotii vor continua să se creadă ca sunt pe autostradă ca tembelii de pe vremea lui Ceaușescu care puneau folie roșie să zică ca au și ei tv color.
Ar trebui, ori rovineta, ori taxa pe autostrada…!
La cum conduc compatrioții noștri, accidente vor mai fi destule și pe A7. Singura diferență e că nu vor mai putea pune cruci. Deci, per total, ieșim pe plus…