Care e cauza surpării carosabilului. Trei ipoteze

Probleme în rondul de la avion.

Ieri, o suprafață de aproape un metru pătrat din carosabil s-a surpat:


Sursa foto: facebook Info Trafic

Muncitorii au delimitat zona afectată, iar astăzi au început săpăturile în jur, pentru a determina cauza și a începe reparațiile.


Cauza este deocamdată necunoscută existând mai multe ipoteze:

1 Pentru că surparea s-a produs lângă un cămin de canalizare prima ipoteză e că de vină ar fi o spărtură a țevii de canalizare. În timp, apa a îndepărtat stratul suport, ajungându-se astfel la această surpare.

2 O altă ipoteză e că golul de material ar putea fi o consecință a forajului orizontal realizat cu două luni în urmă pentru realizarea canalizării înspre podul Mărăcineni.

3 Există și o a treia ipoteză că de vină ar fi o țeavă de la fostul sistem de termoficare al orașului sau chiar de la Iazul Morilor.

Citește și:

loading...

15 comentarii la „Care e cauza surpării carosabilului. Trei ipoteze

  • Probabil ” Spiru Haret ” și-a mai uitat vreo diplomă p-acolo !…

    Răspunde
  • Ferească Dumnezeu !

    O nouă temere, adunată la multitudinea celorlalte, în orașul Buzău, devine aceea de-a nu se surpa asfaltul cu tine cu tot.

    Oricum ar fi, e clar că de vina-s ceva forțe extraterestre acolo, nicidecum calitatea de 2 lei și 50 de bani a manoperii a tot ce se face frumos prin jungla asta.

    Răspunde
  • Azi ciocăneau cu un percutor montat pe brațul unui buldo (nu știu termenii tehnici dar se înțelege ideea), într-un capac de canal amplasat în dreptul stației Mol de după mall. Acolo s-a asfaltat deja cu un strat dar gurile de canal sunt montate perfect, dacă normativul cere strâmb, și mă refer la partea din beton care conține rama și capacul efectiv. Nu am înțeles ce făceau cei trei inși (șoferul și doi foarte atenți la punctul de impact dintre capac și sula din metal) , ori reașezau tot ansamblul capacului, cu japca, ori încercau să-l scoată ca să nu știu ce… s-a făcut verde și n-am cum să vă termin povestea. Nu pun poze că nici filmulețele din viața de zi cu zi în traficul ”modern” reușit de administrația actuală nu sunt permise pe acest site, nu mă obosesc aiurea. O așa lehamite e molipsitoare, ncsf.
    P.S. Solul de sub municipiu este îmbibat cu apă la o adâncime de nici 2 metri, motiv pentru care au existat probleme pe Transilvaniei ori Unirii – unde au săpat până a căzut unul cu mașina în șanțul semnalizat complet corespunzător pentru un sat de pigmei. Tot aia e cauza de ce la fiecare ploaie subsolurile de bloc put a rânced și sper să nu asistăm vreodată la o scufundare de bloc. Ar fi păcat să constatăm că din banii pe sport și alte chestii culturale complet necesare vieții unui oraș cu piața în centru s-ar fi putut face ceva pe la consolidări, lifturi care stau să cadă și fațadele criminale, fără să mai ședem inteligent după fondurile lui Pește.

    Răspunde
    • Acolo se ridică gurile de canal (capacele) la nivelul ultimului strat (pentru a se turna stratul de uzură). E normal ce se întâmplă.

      Răspunde
      • Normal e să aliniezi totul, să te asiguri că solul este tasat uniform și e ok geo, și apoi te apuci, nu cauți după aia explicații posibile, pe puncte. Stratul de asfalt turnat pe după canal va primi fisuri, că ”așa e normal” înțeleg. Asta ar explica multe chestii și eu, noi ne dădeam de ceasul morții.

        Răspunde
        • Ați descoperit „minunea”. În Buzău doar câteva străzi sunt modernizate ca la carte, cu strat suport conform normativelor. Făcute doar acum în administrația Toma: Transilvaniei, Crizantemelor, Păcii, Republicii, Vadu Pașii. Ca să faci fundația unei străzi „ca lumea” costă foarte mult. Și durează de asemenea.

          Răspunde
          • Nu știu dacă nenea redactor a publicat ultimul meu comentariu, la un alt articol, dar la penultimul semafor dinspre Ploiești pe banda autobuzului se lasă asfaltul. Să apară o nouă surpare?

            Răspunde
          • Ați uitat de cea mai „ca la carte” asfaltare: Bd. Industriilor. Eu nu contest buna intenție a d-lui primar, dar executarea planurilor și a lucrărilor mustește de incompetență.

            Răspunde
          • Coane, lasa laudele ca Transilvaniei deja e pamant de flori.
            Vadu Pasii e in BEZNA!
            Republicii nu era gata azi, o fi gata acum, mai pe seara.
            Celelalte sunt prea „calde”, asteptam toamna sa ne bucuram de esec si in acele cazuri.

            Răspunde
            • Din greseala in greseala spre victoria ” finala ” .

              Spargem asfaltul si turnam altul ……. aici sint banii dumneavoastra !

              Răspunde
        • Dacă se luau probe de compactare la foraje executat se elimina o posibila cauza. Poate nu s-au făcut compactarile dar s-au încasat.Cine știe?

          Răspunde
      • Normalul de la noi, căci normalul la alții înseamnă canalizare la bordură și covor asfaltic fără minunățiile de capace de canalizare pe suprafața de rulare.

        Răspunde
  • Este doar inceputul, forarea orizontala o sa ne aduca multe astfel de surprize pe viitor…
    Nu o poti face de dragul acoperirii unor investitii ( repede sa nu pierdem banii… pentru ei, ca la noi nu se gandeste nimeni ) facute fara cap, iar fizica si matematica sunt lucruri grele pentru politicienii buzoieni.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.