prim bz
neagu felicitare paste 2024
compania de apă felicitare
spital 2024 bun

Ce a făcut biciclistul în această situație ? (foto)

Înființarea pistelor de pe Bd. Unirii încurajează tot mai mulți buzoieni să folosească bicicleta.

Aspectul pozitiv are și un neajuns. Mulți pietoni pășesc, din neatenție, pe pista de biciclete.

Ce a făcut biciclistul din imaginea de mai sus ?

S-a dat jos de pe bicicletă!


Uneori e și mai rău. Iată ce fotografie ne-a trimis ieri (pe buzoienii.ro@gmail.com) un cititor căruia îi mulțumim:


Legat de pistele de biciclete de pe Bd. Unirii avem și o veste bună. Primăria Buzău a trimis solicitare de modificare către proiectant, astfel încât pistele să aibă continuitate.

Sunt câteva locuri pe Unirii unde pistele se întrerup, iar motivele pentru care proiectantul a decis astfel scapă multora.

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Ce a făcut biciclistul în această situație ? (foto)

  • Începeți aplicarea de avertismente si amenzi pentru pietoni. Va garantez ca în maxim o luna, nu mai vezi picior de pieton pe piste. A….dar stai…Mai întâi trebuie sa vezi picior de polițist comunitar în patrulare prin oraș!

    Răspunde
  • Biciclistul din primele poze este pe contrasens.
    Dacă ar fi venit alt biciclist din față, cum ar fi trecut unul pe lângă altul?

    Răspunde
  • Biciclistii circulau pe strada, unde acum a ramas o sg banda, ori pe trotuare copiii, doar ca acum mersul pe bicicleta este dirijat in sir indian si cu viteza primului pe aceasta fasie grena intermitenta care vine brusc si se termina de mai multe ori, nicaieri. Totodata, trebuie mentionat fenomenul de „sens” si „contrasens”, care trebuie asimilat de catre buzoienii chiar neautomobilisti. In cele din urma, problema parcarilor, care va exista si daca TOATE masinile din Buzau ar fi electrice sau hibrid, asa cum incurajeaza administratia prin acele statii de incarcare, posibil sa fie rezolvata individual de fiecare cetatean, asa cum poate. Inclusiv ocupand trotuarele.
    Deci, e „frumos”, cum ar spune unii.

    Răspunde
    • Băi oameni buni, hai să nu fim absurzi. Eu sunt biciclist și folosesc vehiculul din dotare zilnic. Nu este vina pietonului când el săracul nu are trotuar pe unde să meargă, ne mai lipsește un polițist de la rutieră să ne mai și dirijeze traficul pe benzi, respectiv trotuar. Efectiv oamenii nu au pe unde, și mie mi-ar plăcea să merg cursiv pe pista de biciclete dar ete’ că nu e posibil. De exemplu în Unirii Sud în stație la Le Big sau Profi oamenii stau buluc pe piste că na ce să vezi unde să aștepte omul autobuzul, la 10 metrii distanță?? Dacă e cineva de vină e proiectantul și beneficiarul dar poate că nici aceia. Nu ai cum să reconstruiești totul de la 0 , ca să împăcăm și capra și varza hai să demolăm toate blocurile de pe Unirii și să facem șosea cu trei benzi pe sens, trotuar decent, piste pentru bicicliști etc, pur și simplu nu ai cum dacă așa s-a construit acest oraș la vremea lui. Ce să faci, din rahat bici? Puțin probabil

      Răspunde
      • Se va rezolva cu statiile de autobuz de pe trotuar pe Bd. Unirii. Într-o lună probabil că se vor pune in functiune noile statii de pe mijloc.

        Răspunde
        • Și miile de mașini parcate acum pe mijloc, fie ale rezidenților, fie ale celor care au diferite implicații cu agenții comercianți de pe tot Unirii (clienți, angajați, patroni, aprovizionatori), unde se vor evapora ?!

          Știm, prin spatele blocurilor, unde, surpriza, din acest moment e revoluție fiindcă nu e loc pentru alte mașini, indiferent de care segment al Unirii vorbind, de la un capăt la celălalt.

          Răspunde
  • Pista de biciclete trebuie facuta pe partea carosabila, nu pe 1,2 m de trotuar.

    Răspunde
  • Pentru „deontologi”….
    Poate ar trebui să vă gândiți și la cât s-au mers cu bicicleta pe trotuare fara sa fie pistă de biciclete. Nu atunci nu au fost amendați bicicliștii.
    Și o singură bandă îngustă nu poate rezolva problema. Cred că este clar pentru toată lumea că atunci când se întâlnesc doi bicicliști nu au cum să treacă unul pe lângă celălalt.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.