prim bz
neagu felicitare paste 2024
compania de apă felicitare
spital 2024 bun

De ce plătim diferențe ? „Consumatori frauduloși!”

Compania de Apă Buzău a anunțat că a verificat 26 de consumatori suspecți.

Cu consum zero sau cu fluctuații mari de la o lună la alta.

Concluzia controlului ?

Compania de Apă Buzău: „S-au constatat neconformități la jumătate dintre consumatori:

Cinci consumatori frauduloși – apă și canalizare (în Buzău, Rm. Sărat, Săsenii Noi și Nehoiu)

Opt suspecți de fraudă suspecți de fraudă cu recomandări tehnice, juridice și comerciale (mun. Buzău)”

Compania de Apă Buzău a însoțit comunicarea și cu o fotografie relevantă.

Un imobil care „beneficia” de o țeavă paralelă, cu consum necontorizat.

Branșamente necontorizate au descoperit în luna iunie la blocurile din Buzău și cei de la Apometre Buzău:

Așa că, atunci când descoperim cu neplăcere, tradiționalele diferențe în facturile la apă, înainte de a înjura Compania de Apă Buzău și pe angajații ei, ar fi util, pentru corectitudine, să luăm în considerare și situațiile descrise mai sus.

Citește și:

loading...

16 comentarii la „De ce plătim diferențe ? „Consumatori frauduloși!”

  • CAB este nevinovată, nu! Nu contează că apometrele din apartamente sunt de o clasă inferioară de măsurare față de cele ale CAB, care măsoară orice picătură. Nu era normal să avem apometrele de aceeași clasă? Nu este normal să plătim DOAR cât consumăm, mai ales că unii avem apometre cu citire de la distanță? Nu ar trebui să avem un preț al apei cât mai scăzut?

    Răspunde
    • Am montat apometre tip radio iar la subsol nu curge nici o picatura dar tot avem diferenta de apa.
      Sa se coreleze citirea apometrelor sau este vorba de acoperirea pierderilor de pe traseu.
      Astepam inca o luna sa vedem .

      Răspunde
  • Tradiționalele diferențe trebuie să dispară dacă există contract între operator și consumator. Consumatorul se obligă să plătească apa ce este contorizată de apometru. Operatorul să-și recupereze pierderile legal. În instanță.
    În cazul asociațiilor de proprietari unde metrii cubi ce ies din magistrală nu se pupă cu metrii cubi însumați ai consumatorilor, operatorul facturează cantitatea de apă ce iese din magistrală, diferențele obținute sunt problema asociației de proprietari.
    Ce se întâmplă după apometru nu mai este treaba operatorului iar ce se întâmplă înainte de apometru este răspunderea exclusivă a operatorului.

    Răspunde
    • Operatorii de apa ar trebui sa verifice la sangebransamentele de la case, se uda gradinile.

      Răspunde
      • Ati găsit nereguli în Săsenii Noi și ați oprit apa în Zorești!!! Bună treaba!

        Răspunde
  • Să se verifice și apartamentele de la parterul Blocului 12 E, din Dorobanți 1, că acum 7 ani, eu le-am tras o țeavă separată de apă rece din conducta de la subsol!

    Răspunde
    • Care-i aia trasa de tine ?! Ca-s mai multe….

      Răspunde
  • Toate apartamentele ar trebui verificate periodic. Unii s-au obsinuit sa ‘consume’ putin, altii sunt prea ocupati sa mai faca lunar un drum la asociatie doar sa transmita niste cifre care pot fi comunicate cu tehnica moderna si altfel decat prin viu grai cand e sa fie la ghiseu angajatii si care nu e mereu in acord cu toate cate are de facut lunar un om activ in campul muncii si astfel se echilibreaza din condei. Ce o fi greu de realizat o aplicatie la care sa ai acces cu cod unic la care sa transmiti un index si astfel sa poti verifica oricand statistici, sa realizezi comparatii etc? Dar cei mai multi nu vor pt ca ar fi astfel mai greu de declarat fals.

    Răspunde
    • Conducerea ar trebui sa ia în calcul ți ca astfel de instalații pot fi făcute tocmai de angajații lor. E valabil și la curent, cu contoare măsluite la mulți operatori economici sau legați direct la iluminatul public chiar de angajații Electrica.

      Răspunde
  • Avea omul tur și retur, ce va ambalați atâta!

    Răspunde
  • dece nu mergeti sa verificati pe cei care stau la case,sunt multi cu instalatii duble,i-ati verificat pe toti,sau ne aflam in vorba

    Răspunde
    • Ati găsit nereguli în Săsenii Noi și ați oprit apa în Zorești!!! Bună treaba!

      Răspunde
  • Cuummm, pensionarzii comunistoizi INCA … fura ?! Ntz…ntz…ntz….

    Răspunde
  • Daca prețul la apa ar fi unul corect max 50 % din cel actual ,nu cred ca s ar mai fura atat !!
    Mai e un pic si apa de la robinet va fi cat cea imbuteliata ….!!!

    Răspunde
  • …cab să verifice periodic indexul apometrului, o dată la 3 luni , așa cum face electrica !….

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.