Două schimbări importante. „Vă rugăm să respectați…”

Rugăminte adresată șoferilor din Buzău după anunțul a două modificări importante:

1) Nu circulați pe banda destinată mijloacelor de transport în comun
(autobuzele S.C. Trans Bus S.A.)

2) Nu opriți/staționați/parcați decât în locurile special amenajate ca
parcări.

Șoferii nu mai trebuie să oprească pe Bd. Unirii Sud pentru a permite circulația autoturismelor inclusiv pe banda dinspre bordură

Primăria Buzău a făcut anunțul marți pentru a permite acomodarea șoferilor cu noile reguli. De luni, urmează ca Poliția Națională și Poliția Rutieră să verifice pe teren aplicarea noilor dispoziții. Cel mai probabil până la finalul anului se vor da avertismente, urmând ca în caz de neconformare din 2024 să se aplice inclusiv amenzi.

Întrucât autobuzele vor circula pe Bd. Unirii doar pe benzile din mijloc, călătorii sunt rugați să folosească noile stații.

Vezi, mai jos, comunicatul oficial al Primăriei Buzău:

Comunicat-UNIRII-2

loading...

35 de comentarii la „Două schimbări importante. „Vă rugăm să respectați…”

  • Unde-i stirea in care Toma „spunea” ca totusi vor fi lasate sa parcheze la bordura autoturismele?
    O fi fost tot un fake „AI”?

    Răspunde
    • Punctul 2):
      ,,Nu…parcați decât în locurile special amenajate ca parcări!”
      CARE PARCĂRI ?!?

      Răspunde
      • Foarte corect!
        Care locuri special amenajate?
        Unde?

        Răspunde
  • În sfârșit intrăm în normalitate dupa ani de haos, după ani în care am urcat în autobuze în Micro 3 doar prin noroi, stricând spațiul verde….

    Răspunde
  • Poliția Națională și Poliția Rutieră?! Care națională, Tereacă? Nu există nicio Poliție Națională! Este doar Poliția Română din care face parte și structura de rutieră!
    Națională este echipa de fotbal.

    Începe calvarul pe Unirii! „Mulțumim” Toma!
    Autobuzele electrice stau de mai bine de un an în garajul TransBus. Bateriile lor au de suferit. Plus că termenul de garanție curge degeaba, dacă este valabil de la livrare.

    Răspunde
    • Felicit acest comentariu.
      Bravos.
      Completez : de vreo 2 ani parcă sunt aduse și evident cu o lună înainte de alegerei vro fi scoase. Rușine tomy rușine.
      Cu deosebit respect Nelu Vasilache

      Răspunde
  • Ne-au tras-o Toma si UE, ne-au tras-o! Sa stea benzile goale, ca autobuzele trec din jumate in jumate de ora, ca sa dispara benzile de incadrare, sa se ingramadeasca masinile si sa dispara parcarile. Bravo! Mai votati si alta data!

    Răspunde
  • Un pas ar fi sa puna semne , interzis cu exceptie autobuze …de unde sa stie soferii ????

    Răspunde
  • GATA, incepe adevaratul haos pe Unirii!

    Răspunde
  • Totusi, astia care comentati aiurea, chiar nu ati iesit si voi din tara, ca sa vedeti care sunt solutiile gasite de cei care s-au confruntat cu problemele noastre acum zeci de ani ?!?

    Chiar nu pricepeti ca numarul de masini, majoritar harburi aruncate la gunoi de cei din vest, creste intr-un ritm mult prea mare si infrastructura rutiera nici nu poate face fata la asa ceva si nici nu are rost sa incerca asta, ca e inutil? Si ca e o prostie ce cereti voi?!? OK, sa zicem ca „Toma” va da voie sa parcati pe prima banda, gatuind circulatia si mai tare. Dar dupa voi, o sa isi cumpere harburi de „masini” si ceilalti vecini ai vostri din bloc, aia o sa vrea sa parcheze si ei pe strada, ce faceti, va luati la bataie, ca taranetii?!? Ca locuri de parcare tot nu vor fi suficiente. Poate aia or sa vrea sa parcheze si pe a doua banda, ce facem, transformam tot bulevardul in parcare, in fapt o expozitie de masini de epoca aruncate de vestici? Si pe unde mai circulam?

    Chiar atat de putin ganditi? Nu va intereseaza decat sa „parcati” voi ACUM pe Unirii, dar ailalti care isi vor lua harburi, unde parcheaza? Dar de circulat, pe unde mai circulam, de fapt?

    Am mai propus asta, transportul public trebuie modernizat, autobuzele sa circule des, introduse troleibuze pe traseele 7 si 8, cu orare afisate si chiar sa fie GRATUIT, astfel incat sa nu aiba nicio scuza cei care invoca pretexte ca sa nu-l foloseasca.
    Iar pentru masinile personale, la inmatriculare trebuie impusa OBLIGATIA de a detine loc de parcare in proprietate sau inchiriat. Pana nu ai loc de parcare, nu inmatriculezi masina.
    De asemenea, impusa taxa de tranzit a centrului, vrei sa treci cu masina, platesti.

    Facute parcari mari, gratuite sau foarte ieftine la marginea orasului, cine nu are loc de parcare, sa le poata lasa acolo.

    Iar Politia locala, pe care mi se pare ca o platim cam degeaba, dotata cu masini de ridicat, sa ridice tot ce e parcat ilegal, cu amenzi mari si taxa de riddicare, astfel incat un harb odata ridicat, proprietarul sa renunte sa il mai recupereze, sa fie dus la fier vechi.

    Buzoienii, mare parte din ei, vor sa traiasca ca la tara, sa isi priponeasca vaca rutiera pe unde apuca… iar mizeria din oras arata mentalitatea de coada-vacii a mulrora…

    Răspunde
    • Cei care stau la bloc au închiriat și câte două trei locuri de parcare. Cei care și-au cumpărat mașini după concesionare ar dori să plătească parcare dar nu mai cum. Cum e corect?
      In opinia mea corect este că fiecare proprietate să aibă în concesiune loc de parcare ,indiferent daca tu ,proprietar ,ai sau nu mașină. Poate au copii și vin in vizita ,vin rude din străinătate,nu au unde să își parcheze mașina. Că doar nu obliga primarul cu ce să mă deplasez .

      Răspunde
    • Sincer, nu cred că puteam să o spun mai bine.
      Iar pe unele trasee mai aglomerate ar trebui puse troleibuze sau chiar tramvai. În cap imi vin traseele 5,7 și 8, poate îl face și pe 11 mai des.

      Răspunde
  • Să înceapă circulllll…..! Și totuși lipsește bomboana pe tortul din arpacaș! Semafoarele „inteligente” puse în funcțiune la capacitate maxima, mai ales cele din rondul de la Episcopie!

    Răspunde
  • Rugam ca mijloacele de transport in comun sa circule numai pe benzile care le sunt destinate…

    Răspunde
    • Mda, cand sunt masini de gunoi sau taxiuri care opresc sa lase clienti, autobuzele violeaza benzile normale pe Transilvaniei. Sper ca nu vor primi amenzi nici masinile care ii ocolesc pe cei opriti sa daca la stanga. S-ar bloca iesirea din oras complet.

      Răspunde
    • Yupiii, cum cu morile de vant nu te poți bate, coroborat cu zicala „cel mai inteligent cedeaza primul”, in câțiva ani exodul din Buzău se va accelera și probabil peste încă un mandat vor mai rămâne circa vreo 27.000 de cetățeni de păstorit prin orașul acesta.

      Dar, hei, Buzăul întotdeauna a renăscut ca pasarea Phoenix, recomand citirea istoriei Buzăului, probabil cel mai distrus și reconstruit oraș din țară.

      Răspunde
      • Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere,permite sa secircule pe aceste benzi ale autobuzelor. La Buzau a apărut vreo Liga care sa atace aceasta lege ? La câte taxiuri și bolt în oraș sigur s-ar duce jumătate pe banda de autobuz și ar fi traficul mai liber.

        Răspunde
  • Nu ai cum sa disciplinezi proprietarii de hârburi! Când te uiți pe strada la ei realizezi ca nu ai cu cine! Ei doar VOR și gata! De oferit ei pot oferi doar gunoaie, mizerie și manele! Asta e Buzăul din păcate! Un sat transformat de comuniști in oras muncitoresc! Un Mizil la scara mai mare!

    Răspunde
    • Am auzit ca nu poti lua permisul si ai frustrari, asa e?

      Răspunde
    • Care hârburi nene? Pe Unirii sunt cu trei mașini la un apartament și alea de la Tesla? În ce secol te zbați? Nu mai bate câmpia Țintești, că oricum nu îți face Toma statuie.

      Răspunde
      • – Tereacă, ce faci ?
        – Ai lasat liber la comentarii ?

        Răspunde
  • Oile care o tot ard cu „masinile sunt rable din vest” sa se mute la Bisoca, acolo e aer curat, poluarea este absolut inexistenta, sunt piste pentru biciclete peste tot si, vestea cea mai buna, nu sunt „dusmani de clasa” care sa conduca „rable din vest”.

    Hai, tira la tara daca vi se par poluate orasele, neomarxistilor.

    La tara, la aer curat, puneti mana pe o sapa, faceti ceva in viata, poate asa strangeti bani si va luati o masina „jmechera”, cu dublu „jm”.

    Orasele sunt ale orasenilor, adica ale celor care vor si pot sa fie in pas cu vremurile traite, care vrea aer curat, salvarea planetei si alte lozinci retardate s-o tireze la tara si sa ne scuteasca de prezenta lor.

    Răspunde
    • Bravo! Buna idee. In frunte cu Toma, intaiul ecologist neomarxist al orasului. La Bisoca la primarie cu el, aer curat, fara mult trafic, cum ii place lui. Sa le puna alora stalpi si semafoare peste tot.

      Răspunde
  • Așa-i că vă doare schimbarea? Înapoiaților!

    Răspunde
  • @Catalin
    „Orasele sunt ale orasenilor, adica ale celor care vor si pot sa fie in pas cu vremurile traite, care vrea aer curat, salvarea planetei si alte lozinci retardate s-o tireze la tara si sa ne scuteasca de prezenta lor.”

    M-ai facut sa rad… In pas cu vremurile traite?!? Ha, ha, ha… din contra, mi se pare ca esti total deconectat de timpul prezent, traiesti chiar ca o … oaie, tu inca te crezi in comunism, vtei-nu vrei iti fac aia o fabrica poluanta in oras etc

    Nu, fii in pas cu vremurile, vremea rablelor pe strazi apune incet incet si odata cu ea si „orasenii” ca tine, care in buletin poate au la locul nasterii Carcaletii-din-deal, dar o ard ca sunt oraseni… Haida de !

    Daca o sa zaci, tu sau ai tai, pe un pat de spital, fie cauza noxelor emanate de harburile de pe strazi, o sa intelegi la ce te-a dus mintea pe tine si pe cei care vor un oras-parcare…

    Răspunde
  • Am 5 mașini electrice în tot neamul. Sunt cetățean modern, civlizat și non-poluant, sau nu? Am loc în orașul deschis și modern Buzău, sau nu? Nevasta lucrează în afara orașului, eu în centru, copilul e la școalăl la noi în cartier, intră de la 12, altul e la grădiniță de dimineața. Azi sunt 2 grade, ce bicicletă îmi sugerează toma să folosesc și pe care traseu să apucăm pentru ca să ajungă toată lumea la timp, să nu poluăm și nici să nu aglomerăm? Vreau să plătesc locurile de parcare pentru toate EV-urile deținute (casă și bloc), este capabil orașul deschis și modern să-mi ofere această posibilitate de a contribui financiar la bugetul local? Menționez că, potrivit minților unora, suntem un neam non-poluant și la zi în domeniul civilizației.
    toma a luat-o p-aia cu civilizația în gură, doar că ceea ce face el aici e civilizație a la Goe, pe sistem furculision (epatarea tradițional românească). Cine să-i zică lui ceva când toți primăreii asta fac în toată țara? Cine să-i zică lui ceva, când toată ”modernizarea” buzoienilor trece prin Olanda? Cine să-i zică lui ceva acum, când și de Cîțu se leagă după 1 an abia.
    P.S. Când renunță șefii funcționarilor publici la șofer și mașinile de serviciu?
    P.S.S. Iohanius a participat la sumitul încălzirii globale de prin Asia, de ziua națională, apoi și-a trimis consoarta acasă, la Sibiu, cu avionul privat, normal că electric!

    Răspunde
  • Adăugire: Dacă vara există aceste biciclete la comun, să ne deplasăm ca să fim sănătoși și cu spuzeli la fund și palme, să nu aglomerăm străzile împuținate și nenorocite ale orașului, jumate de toamnă, iarna și jumate de primăvară care mai e soluția agreată de mastertoma pentru deplasarea oilor cârmuite cu atâta grație proletară? Hibernăm, sau ne încăpățânăm să ne compotrăm precum oamenii normali?
    Cred că un test de inteligență obligatoriu pentru fiecare candidat la o funcție publică este mai mult decât necesar!!!

    Răspunde
  • Unii si-a luat apartament prin Orizontul îndepărtat si depind de masina ca nu are nici scoli, nici de unele la ei pe uliță.
    Normal ca ei depinde de mașini, ca ulitele e mai lungi pe camp.
    Pe unirii sud este extrem de simplu cu parcarea. Peste noapte locurile de parcare sunt pline de mașini cu numere de B, Ilfov sau alte mașini de firma sau dube.
    Tot ce trebuie este ca primaria sa verifice respectarea regulamentului parcărilor, problem solved. Daca se vrea, se poate. Daca nu se poate, nu se vrea.

    Răspunde
  • ce tot vorbiti atat de rable ca sunt persoane care au masini cumparate de noi sau masini de maxim 2-3 ani care nu au unde parca deoarece vecinii lor cu rable au cate 3-4 locuri de parcare ,daca vreti sa interziceti rablele le interziceti prin reguli clare adresate lor sau o alta categorie de oameni cei care se muta IN ORAS SI AU MASINA NOUA DAR NU POT PARCA DE RABLE CARE AU DEJA LOC DE PARCARE.

    Răspunde
  • DE CE NU SE DA PARCARE IN FUNCTIE DE VECHIMEA MASINII DACA TOT SE TRAGE CU POLUAREA IAR MASINILE ELECTRICE SA FIE PE PRIMUL LOC

    Răspunde
  • @Catalin: nu mai pune nick-name-ul meu ca-ti pui oile in cap.

    Răspunde
  • PS Pixele, nu mai posta in numele meu, arata cat esti de mic
    ….mic….mic….
    Beheheeeee…..

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.