E acuzat că a pus frână și apoi a fugit!

Probleme pentru Iulian Ureche, un profesor de sport de la Balta Albă (jud. Buzău).

Polițiștii și procurorul l-au reținut în cazul accidentului mortal de vineri de la ieșire din Rm. Sărat (E85).


Două autoturisme s-au ciocnit frontal, șoferul Loganului (1) decedând pe loc + plus patru răniți.

Polițiștii rutieriști care cercetează cazul au intrat în posesia unei înregistrări video care l-ar incrimina pe profesorul de sport.

Astfel, polițiștii și procurorul de caz au dispus reținerea acestuia întrucât:

1) Ar fi pus o frână care l-a determinat pe șoferul Loganului să intre pe contrasens (rezultând coliziunea frontală și accidentul mortal)

2) N-a oprit când a văzut ce s-a întâmplat, motiv pentru care e acuzat de părăsirea locului accidentului


După ce polițiștii au intrat în posesia imaginilor, s-a reușit citirea numărului de înmatriculare și, ulterior, identificarea și reținerea profesorului de sport.

Procurorul de caz a cerut arest preventiv, dar judecătorul de drepturi și libertărți de la Rm. Sărat a decis doar control judiciar.

Reporterul buzoienii.ro a încercat azi să obțină un punct de vedere și de la profesor, dar acesta refuzat. Apropiați ai acestuia susțin nevinovăția lui:

„Nouă ne-a spus că nu-i vinovat deloc, că șoferul din Vrancea circula cu viteză mare în spatele lui, că a văzut Loganul în oglinda retrovizoare și că urma tamponarea față – spate. N-a putut vira drepta pentru că acolo rula o autoutilitară și atunci s-a pierdut puțin cu firea. A încetinit și a închis ochii așteptând impactul. Care nu s-a mai produs întrucât Loganul a intrat pe contrasens. Apoi, nefiind implicat direct în accident a decis să plece când a văzut că și cel cu autoutilitara a făcut la fel”.

Pentru salvarea vieții șoferului Loganului (64 de ani, Vrancea) s-a chemat inclusiv un elicopter SMURD de la Galați. Din păcate, șoferul a decedat. Au rezultat și patru răniți: șoferul și doi pasageri din autoturismul 2 de Bacău (care circula regulamentar înspre Rm. Sărat) și o pasageră a șoferului decedat din Vrancea.

Citește și:

loading...

12 comentarii la „E acuzat că a pus frână și apoi a fugit!

  • Nu are relevanta profesia, dar parca prea multe știri în ultima vreme cu profesori implicați în incidente gen pedofilie,corupție,trafic de droguri,șantaj,etc. Chiar și nevinovat fiind oprești sa vezi starea celui din mașină. Fuga mai mult incrimineaza. Sa speram ca dreptatea va ieși la suprafață, deși e tot mai puțin posibil în ultima vreme din cauza instantelor putred de corupte.

    Răspunde
  • Nepăstrarea distanței regulamentare.
    C-așa prevede legea !

    Răspunde
  • Ce distanta regulamentara mai Ștef, poate vezi filmarea și o sa-ti dai seama ca este sicanare, profesorul tău a frânat nejustificat, nu avea obstacol în fata.

    Răspunde
    • În trafic tre sa te asiguri ca o sa ajungi acasă întreg nu tre sa aștepți sa aibă grijă alții de tine sigur mortul dumnezeu să-l ierte a vrut sa arate ca masina lui e cea mai smechera

      Răspunde
  • Nu prea se înțelege cum s a produs accidentul.

    Răspunde
  • Gata, rescriem si codul rutier?
    Unde, mai exact, este stipulat ca nu poti frana brusc?
    Dar ca e responsabilitatea celui care circula in fata sa aiba grija de cei care circula in spate?
    Eu cred ca formularea cu frana care a determinat soferul Loganului sa faca si sa dreaga ii apartine reporterului si nicidecum vreunui politist sau procuror.
    Singura vina imputabila atat moral cat si legal tine de neoprirea si neacordarea primului ajutor in situatia in care, el insusi a spus, a vazut ca a avut loc un eveniment rutier in spatele lui.
    Daca e adevarat (am dubii) ca politistii au facut si-au dres iar procurorul a cerut arest preventiv e cazul ca atat politistii cat si procurorul sa fie eliberati din functie pe motivul indubitabil al necunoasterii meseriei.
    Pe aceeasi linie, am remarcat in ultimii ani ca, in zona Buzaului, soferii masinilor cu numere de BR, VN si GL sunt foarte agresivi in trafic, in special prin nepastrarea distantei („lipirea” de masina din fata) si prin manevre violente de depasire (efectiv tasnesc din spate si intra foarte aproape si neasteptat in fata masinii depasite).

    Răspunde
  • Eu nu am inteles mare lucru. Deci asta a franat, iar ala din spate a intrat pe contrasens ca sa nu intre in el? Nu e publica filmarea? Pare frana intentionata? In mod normal, cel din spate trebuie sa pastreze distanta, iar daca iti franeaza in fata, aia e, intri in el, decat pe contrasens, unde iese moarte sigura.

    Răspunde
  • Greseala de incepator, sa iesi pe contrasens ca sa nu iti indoi tu tabla. Cand ai obstacol in fata calci frana si tii volanul drept daca nu ai timp sa te asiguri stanga dreapta. Altfel risti sa omori oameni nevinovați pe trotuare sau sa faci un impact frontal.
    Nu stiu circumstantele, dar vorba unuia de mai sus, masinile cu BR la numar sunt bombe. Cand mai pui numerele pe un logan si esti la inceput de varsta a treia si faci parte din generatia care crede ca a construit Romania, iese risc.
    Un prost ca asta mi-a pus mie frana in fata zilele trecute. Norocul lui ca de la o vreme ma bate constiinta si tin mainile in buzunar, ca altfel vedea cat este de prost de la o lungime de nas de asfalt.

    Răspunde
  • E plin E85 de „profesori” din astia care te depasesc si apoi iti franeaza brusc in fata fara motiv, doar ca sa te sicaneze pentru propria distractie. Cred ca in ultimii 10 ani am dat de cate unul la fiecare drum pe E85.
    Pana si in oras dai de multi „profesori” care iti taie calea si apoi franeaza brusc. In oras au noroc ca cel mult pot provoca daune la masini, deseori politistii tinand partea celui ce a taiat calea ca merg dupa principiul cine are avaria pe fata e automat vinovat.

    Ar fi cazul ca procurorii sa inceapa sa le dea niste puscarie cand se lasa cu victime, poate asa se mai potolesc „profesorii” astia care isi varsa frustrarile in trafic punand vietile oamenilor in pericol.

    E destul de clar ca pe filmare se vede ca nu a fost altceva decat o sicanare mortala, altfel nici nu s-ar fi complicat procurorii cu asa ceva, clasau cazul dand vina pe morti si gata.

    Răspunde
    • Care filmare? Unde ai gasit? Ca Tereaca doarme-n bocanci, nu ne-a pus nimic aici

      Răspunde
      • Dacă n-o am eu (filmarea) nu înseamnă că nu există. Grație filmării a putut fi identificat profesorul, ea e proba că șoferul nu a oprit după producerea accidentului și a dus la reținerea acestuia.

        Răspunde
        • Pai nu puneam la indoiala ca ar exista, doar iti reprosam ca nu ai pus si speram ca o sa pui intre timp. Vad ca nu… As cauta pe youtube, da mi-e ca nu gasesc la search

          Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.