Primar: „Ce tâmpenie! Ce-am cerut și ce-a ieșit!”

Situație tensionată în comuna buzoiană Florica.

Localnicii, în frunte cu primarul Ion Zaharia, sunt uluiți de ce s-a întâmplat în ultimele zile.

„Noi am cerut ani la rând lărgirea E85 pentru a se face o bandă de stocaj. Ca să nu mai fim tamponați din spate atunci când venind dinspre Buzău, oprim înainte de virajul la stânga către sat. Numai că în loc de lărgirea drumului și banda de stocaj ne-am trezit cu altceva, o tâmpenie”, s-au plâns localnicii din Floria în frunte cu primarul Ion Zaharia.

Mașină oprită pentru virajul la stânga. Risc de tamponare din spate. Zeci de accidente, unele mortale s-au petrecut astfel

Firma angajată de Compania Națională de Drumuri n-a lărgit E85, iar banda de stocaj s-a făcut 😂 doar prin trasarea cu vopsea pe asfalt. Pericolul, pentru cei care vor să vireze stânga spre Florica a rămas același.

În schimb, firma respectivă a înconjurat intersecția, de o parte și de alta, cu parapeți metalici.

„O tâmpenie. Acești parapeți nu ajută cu nimic, ba dimpotrivă. Din cauza lor, nu te mai poți asigura corespunzător când vrei să ieși din sat pe E85.

Trebuie să ieși cu botul mașinii pe E85 ca să vezi ceva, iar în timpul ăsta poți fi lesne tamponat de un șofer care vine dinspre București pe prima bandă. Probleme vor fi și iarna, parapeții vor ține zăpada pe drum”, a explicat primarul, care a cerut desființarea imediată a parapeților.

Norocul primarului e că sesizarea sa a fost băgată în seamă de prefectul Carmen Ichim. Cu pârgiile de care dispune, Ichim a reușit să-i convingă pe cei de la CNAIR de „tâmpenie”. Astfel, s-a dispus demontarea de urgență a parapeților.

Rămâne de văzut dacă prefectul de Buzău va izbuti să-i determine pe cei de la CNIAR să facă în intersecție ceea ce trebuie: lărgirea șosele și înființarea benzii de stocaj.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

8 comentarii la „Primar: „Ce tâmpenie! Ce-am cerut și ce-a ieșit!”

  • Dar inteligenta asta nu a reușit să ii convinga pe cei de la CNAIR sa faca a doua banda prin lărgirea acostamentului sa nu mai moara oameni?

    Răspunde
  • O bandă de accelerare este solutia,dar cei de la drumuri sunt ….praf. plimbați-i prin lume pe proiectanți, dar numai cei ce au IQ ridicat. dar la noi prostul stă in față (sau copii analfabetilor ce ne conduc, dar asta e o alta poveste). fiind un drum național se pot monta semafoare dirijabile in functie de trafic. dar la noi este greu. dacă vreți va pot reda 2-3 filmulete ca ex. din zonele prin care circul…

    Răspunde
  • Ce vor ei e o lucrare prea ampla ce necesita modificarea intregii structuri a drumului national european, lucru care nu se face la toanele catorva primari din sate uitate le lume si nici nu ar trebui sa se faca ca nu se justifica sa inchizi un drum pentru ca vor niste sateni sa scurteze drumul.

    Răspunde
  • Lucrarea e foarte buna, semnalizeaza intersectia foarte bine si o face vizibila de la kilometri astfel incat soferii ce circula pe E85 sa stie ca exista riscul sa se trezeasca cu unii sateni care o sa franeze brusc sau o sa apara brusc din camp sa le taie calea ca sunt nerabdatori sa ajunga sa manance mamaliga calda.
    Prefectul a facut o greseala ca s-a luat dupa primarul din sat si o sa desfiinteze lucrarea foarte buna de acolo. N-ai ce sa ceri de la ei, atata pot…

    Răspunde
  • Suntem de nerecuperat. Cititi comentariile anterioare sa vedeti modul imbecil de a privi o situatie ce trebuie rezolvata pentru evitarea accidentelor. Lucrarea nu este necesara doar pentru ” taranii care se grabesc sa-si manance mamaliga”- oare cat de superfiacial sa fii sa gandesti in felul asta – ci pentru toti participantii la trafic in zona respectiva deoarece sunt expusi unui risc. Dar daca autoritatile gandesc precum cei ce s-au exprimat anterior nu se poate rezolva niciodata nimic.

    Răspunde
  • Anonimul aceasta care a comentat, stie ce vorbeste?Ma intreb,de la cine a luat educatie???Ar trebui sa stie ca trebuie respectat si ultimul om din ultimul sat uitat de lume. In legatura cu construirea unei benzi de accelerate si una de stocare sunt foarte de acord

    Răspunde
  • Altele sunt prioritatile, sunt multe alte intersectii foarte importante de rezolvat inainte.
    Nu exista banda de accelerare si stocare nici in intersectiile de la Buzau si unii viseaza pe un drum satesc, un fost drum agricol asfaltat datorita unor politicieni ce aveau terenuri in zona pentru a isi facilita ei accesul la terenul din camp.
    Unii viseaza intersectie tip autostrada deja la intersectia aia cu un drum satesc care duce nicaieri, intr-o fundatura dintr-un sat ce exista doar datorita ajutoarelor sociale si de stat si in care nu calca nimeni ca n-are ce cauta pe acolo.

    Daca s-ar face prostiile alea la fiecare intersectie cu niste drumuri agricole ar insemna bagarea tarii in faliment, de banii irositi cu astfel de idei idioate mai bine s-ar face autostrada prin camp intre orase care sa nu aiba nici o iesire prin sate si nici o intersectie. Aia ar fi ceva util cu adevarat, o autostrada Buzau-Bucuresti care sa fie nederanjata de nimic.

    Răspunde
  • Rog pe toti cei care au comentat sa incerce sa iasa de pe acest drum in E85 si dupa aia
    sa -si dea cu parerea. Restul sunt afirmatii ale unor tampiti care nu stiu ca de pe acest
    drum ies tiruri care transporta graul produs la Asociatia agricola Florica ,grau din care se face painea pe care nemeritat o mananca.La distanta de 2 km intersectia cu drumul care duce la Glodeanu-Silistea a fost proiectata asa cuem trebuie adica cu banda de stocaj si banda de accelerare aici nu sa putut. Cel care a proiectat si cei care au aprobat proiectul probabil ca sunt cizmari asa ca lasati-ma cu CNAIR.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.