Toma: „Am angajat un inginer de la RATB și am mutat două polițiste locale”

Sunt primii trei lucrători ai noului centru de monitorizare a traficului din Buzău.



C-tin Toma, primar Buzău: „E vorba de un tânăr inginer pe care l-am adus de la RATB de la București și de două doamne de Poliția Locală, pe care le-am mutat aici. Deocamdată ei învață să folosească sistemul, iar în curând vor începe să ia decizii pentru fluidizarea traficului. Centrul de Monitorizare e dotat cu cea mai modernă tehnologie din România. Aici se pot lua decizii pentru 24 de intersecții din orașul Buzău, primele intrate în acest program”.


Cele 24 de intersecții dotate cu camere de supraveghere și semafoare (controlate de la distanță) sunt de pe Bd. Unirii, str. Transilvaniei, str. Obor și str. Al. Marghiloman.

Monitorizare a intersecției dintre Bd. Unirii și Bd. N. Bălcescu

Misiune dificilă

Prima și cea mai dificilă misiune pe care o au cei trei angajați e cea de corelare a semafoarelor de pe Unirii, Marghiloman și Transilvaniei.

O misiune dificilă întrucât sistemul (dotat cu inteligență artificială) e setat să lucreze în primul rând pentru autobuzele Trans Bus, care trebuie să primească verde atunci când ajung în intersecții.

Citește și:

loading...

13 comentarii la „Toma: „Am angajat un inginer de la RATB și am mutat două polițiste locale”

  • …sub pretextul de monitorizare trafic camerele de supraveghere sunt de fapt ptr ‘supraveghere’….big brother !….ca -n china sau nord-coreean!…

    Răspunde
  • Păi ….. nu erau semafoare inteligente care nu aveau nevoie de mână omenească și care învățau singure din datele și algoritmii adunați în toată această perioada de când au fost puse în funcțiune?
    Sau sunt calculatoare inteligente în carcasa cărora este de fapt câte o maimuțică (la fel ca în serialele The Simpson)
    Rondul de la episcopie nu avea nevoie de poliție înainte. Acum sunt semafoare , marcaje și echipaje de poliție.
    Evoluție, nu altceva

    Răspunde
    • Parca zicea primarul ca nu poate angaja ca sunt posturile blocate din cauza polițiștilor locali pe care nu poate sa i dea afara.

      Răspunde
    • Poliția e acolo sa-i supravegheze pe bravii șoferi din Gălbinași et comp! Cu ăștia nu te pui ca se urca peste tine la cât de “ șoferi “ sunt! Restul povesti ale “ opoziției impotente” ‘!

      Răspunde
      • Ma fraților care contestați tot, faceți un tabel frumos în ordinea alfabetica duceti-l la nea Costică Toma sa va programeze.

        Răspunde
        • Nu este nevoie, de data asta ne vom încolona, fie în ordine alfabetică sau nu, către secțiile de votare.
          Nicicând in istoria sa Buzăul nu va fi avut o participare la vot atâta de mare ca cea de peste câteva luni !

          Răspunde
  • Wow! Adica de fapt traficul inteligent va fi in functie de decizia a trei persoane pe masura ce se obisnuiesc cu sistemul? Pai ce fel de sistem este? Cred ca abia acum a iesit porumbelul. Semafoarele si alti senzori colecteaza valorile de trafic si cineva ar putea sa le ajusteze in functie de valori, decizia fiind de fapt tot umana si nu automata. Sau poate ne explicati de fapt cum au acesti 3 domni misiunea sa sincronizeze semafoarele de pe Unirii, Marghiloman si Transilvaniei.

    Răspunde
  • Cand baga si 2-3 femei de serviciu de la primarie sa ne fluidizeze din buton? Doamne, apara-ne si ne pazeste, deja rusii nu ma mai sperie, de astia care-s deja aici a inceput sa-mi fie cel mai teama

    Răspunde
  • PE CE CRITERI SAU FACUT ANGAJARI CA CU POLITIA LOCALA AVEA DIVERGENTE SI ERAU IN LITIGIU CU DIAGRAMA LOCURILOR DE MUNCA . ZCETI DOMN PRIMAR CA VREAU SI EU SA MA ANGAJEZ ACOLO SAU SI ALTI AR VREA NU .

    Răspunde
  • Doar cel mai modern sistem din Romania, decât numa’ doar atât ?!

    Pai daca nu-i cel mai șmecher de pe mapamomd, as cum am fost obișnuiți de către domnul primar, maxim să-l mai dețină doar încă 2 – 3 orașe ale planetei, nu primim !

    Răspunde
    • Daca avem un Dorel la butoane sa vezi show….

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.