Primele concluzii. Mult zgomot pentru nimic

Azi la prânz s-au pornit semafoarele de la episcopie.


Primele concluzii, pozitive.

Trafic normal, fără blocajele de care se temeau unii și pe care le doreau alții.

Va dura o săptămână-două până când șoferii se vor obișnui cu noua intersecție semaforizată, apoi va fi ca și cum așa a fost dintotdeauna.

Mesajul polițiștilor către șoferi:


Polițiștii rutieriști veniți azi în intersecție la deschiderea semafoarelor au observat o reticență a șoferilor de a folosi prima bandă (dinspre str. Transilvaniei), cea de lângă bordură (vezi foto sus și jos):


Silviu Dinu, șef Poliția Rutieră: „Șoferii pot accesa cu încredere această bandă, pentru înainte și la dreapta. S-a îndepărtat stația taxi tocmai pentru a se folosi banda întâi pentru circulație. Oricum, în această noapte, se va reface marcajul aici, pentru trei benzi, ca să fie totul mult mai clar”

Pietoni, atenție la semafoare


Odată cu semaforizarea intersecției, pietonii nu vor mai putea traversa când vor dori, ci doar la culoarea verde a semafoarelor pietonale:


Problema cea mai importantă din traficul buzoian care așteaptă rezolvare rămâne intersecția Bd. Unirii Nord cu Bălcescu:


Aici, șoferii au propus transformarea str. Mioriței în stradă cu dublu sens, lucru care ar rezolva imediat problema, mai ales că prin fața Școlii nr. 1 este și o bretea unde încap două benzi de circulat pe sens (către Bălcescu).


Strada Mioriței ar fi în acest fel folosită cu adevărat pentru circulație, nu ca parcare cum e acum:

Pe Mioritei abia trece câte o mașină, în timp ce dincolo, pe Unirii, e coloană de dimineața până seara:

Citește și:

loading...

12 comentarii la „Primele concluzii. Mult zgomot pentru nimic

  • Ca intotdeauna, zbiara unii ca nu se poate. Nu se poate opri circulația pe centru, nu pot face autobuzele dreapta pe doamna neaga, nu se poate interzice oprirea pe unirii, nu se poate, n-are cum, e imposibil. Nu se poate face stanga de pe unirii, ca se vor busi autobuzele cu masinile mici.
    Iata ca se poate, si dramele raman doar in capul inchipuitilor si doar in capul lor. In rest, ceilalți ne vedem de treaba, nu stam cu telefonul in mana pe filmare crezând-ne mari influensari.

    Răspunde
  • Nimic schimbat. Treaba rămâne ca și pana acum. Ce schimbare vedeți? Niște semafoare aiurea.

    Răspunde
    • Trebuia lăsat sens giratoriu cu prioritate stinga.

      Răspunde
  • Tocmai am trecut prin rondul de la Episcopie.
    Semafoarele poziționate aiurea. Marcajele vopsite aiurea.
    Nimeni nu ține cont de ele. Toată lumea merge cu precauție.
    Pietonii trec pe culoarea roșie.
    Poliția stătea și se uita fără să dea avertismente. Experimente pe banii nostri. Sensul giratoriu putea să rămână exact la fel , cu prioritate de stânga și se puneau în funcțiune semafoarele pe rând .
    Șamd

    Răspunde
  • Este din ce în ce mai clar că „inteligența” sistemului depășește capacitatea de înțelegere a „autorităților”. Duminica pe la 14:00 (trece și talciocul) fluidizează traficul cel mai bine. Atunci iese proba brici! Nimeni nu mai poate contesta utilitatea.

    Răspunde
  • Nu e vorba de blocaje, e vorba ca pe acolo treceau toti direct, fluid, acum s-a fragmentat circulatia, timp pierdut ca sa castige unii bani cu cumpararea si intretinerea semafoarelor. Nu aveau vreodata ce sa caute semafoare intr-un loc ca ala, chiar nu exista nimeni sa poata justifica asa ceva, e imposibil.

    Răspunde
  • Cum nu sunt blocaje? Da ce-s alea cand trebuie sa astepti la semafor aiurea in loc sa treci direct, ca pana acum?
    Sa intelegem ca noi suntem toti prosti, nu? Aproape toti soferii din Buzau, 99% din ei, au aceeasi parere despre aceasta „sistematizare si fluidizare”.

    Răspunde
  • Niciodată nu am rămas blocat acolo și nici nu am oprit/staționat mai mult de câteva secunde, când trecea vreun pieton sau acordam prioritate unuia din sens! Acum stau la semafor,chiar fără nici un rost! Repet concluzia mea: o porcărie pe bani mulți!

    Răspunde
  • Trec zilnic pe acolo în jurul orei 16³⁰ și pana ieri treceam de giratoriu către Marghiloman( dinspre Unirii) in maxim un minut, aseară am stat peste cinci minute.

    Răspunde
  • Ca si cum statul la semafor nu inseamna blocaj in trafic si poluare suplimentara. Asa cum si suprasaturarea Al.Marghiloman cu semafoare la fiecare intersectie, nu a dus la o afluire a traficului, ci la timpi suplimentari de pierdut in trafic.
    Sunt zone intens circulate si traversate de pietoni, unde este nevoie de un banal semafor cu buton de ani de zile (vezi trecerea de pietoni de pe strada Frasinet din dreptul Mall). Paradoxal, ca la cateva sute de metri pe aceeasi strada, imediat dupa sensul giratoriu ce asigura accesul in parcare Kaufland, exista un asemenea semafor. O alta intersectie unde este utila instalarea unui astfel de semafor, este cea de la Scoala 11 dintre strada Chiristigii cu Pietroasele. Idem trecerea de pieoni de pe Al.Marghiloman din dreptul scolii nr. 5 , a magazinului Fortuna si cea de la Gradinita nr.6. Sunt multe punctele in care este mai mult decat necesara instalarea unui astfel de semafor, vezi Republicii, Maresal Averescu, Stadionului, Unirii(la Calaret) s.a.m.d.
    De ce ne-o place sa ne scarpinam cu dreapta pe stanga si invers, pentru multi din noi este greu de inteles.

    Răspunde
  • Unde gasim noula Regulament de atribuire locuri de parcare pentru Viitorului? La sediu Urbis ni se spune sa ne uitam pe site, nu este actualizat insa. Ne poate da dl Tereaca un link? Pe site-ul Primariei Buzau nu am regasit.

    Răspunde
  • După manualul de utilizare al bulevardului Unirii, așteptam tiparea cât mai rapidă a manualului de utilizare al rondului de la Episcopie !
    Mulțumim !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.