Joi se schimbă și regulamentul. Modificare importantă

Luni și marți, bicicletele au fost readuse – după pauza de iarnă – în cele 48 de stații din oraș:




Față de primul sezon, Velocity are la Buzău mai multe noutăți.

În primul rând, din acest sezon există o firmă – cu angajați – care se va ocupa de gestionarea întregului sistem + repararea bicicletelor.

Apoi, de joi se va aproba în CLM noul regulament, care prevede o amendă de 100 de lei pentru cei care lasă bicicletele la o distanță mai mare de 15 metri de o stație.

Recordul distanței parcurse a fost stabilit pe 26 decembrie 2023 când o bicicletă municipală a ajuns până la Viperești, la 40 km de orașul Buzău

Regulament: În cazul în care bicicleta nu este returnată într-o stație de bike-sharing sau în proximitatea acestora (în cazul în care stația este plină se poate returna bicicleta lângă stație, dar nu mai departe de 15 metri de aceasta) utilizatorului ii se va aplica o taxa de serviciu de 100 lei.

Banii i se vor retrage utilizatorului de pe cardul cu care s-a înscris în aplicație.


Ionuț Apostu: „Am studiat regulamentele din mai multe orașe, inclusiv din străinătate, unde se folosește bicicleta municipală. Peste tot există astfel de amenzi în caz de abandon. Prin Europa amenda e de 100 €. Deci, la noi e bine, e de cinci ori mai ieftin”


Folosirea bicicletelor va crește în 2024 în Buzău după ce și Bd. 1 Decembrie a primit o pistă de biciclete generoasă.


Obiectivul pentru 2024 e realizarea unei piste de biciclete și pe str. Drăgăicii care să conecteze Bd. Unirii și Bd. 1 Decembrie cu Bd. Industriilor.


După ce va fi gata pista pe str. Drăgăicii atunci salariații din Zona Industrială vor putea folosi bicicleta ca alternativă la autoturismul personal pentru transportul către și dinspre serviciu.

Citește și:

loading...

7 comentarii la „Joi se schimbă și regulamentul. Modificare importantă

  • Poate explica cineva din primarie cat de cat de cat rational de ce au ales ca in proiectul str Republicii sa fie pista pe partea cu Gara, iar in proiectul str 1Decembrie sa fie pe partea opusa?
    Avand in vedere ca cele doua strazi sunt in fapt o mare strada in linie dreapta la jumatatea careia se afla Gara (punctul in care se schimba denumiriile strazilor)?

    Pe aceeasi logica ar fi trebui ca pe Unirii Sud pista pe stanga, si pe Unirii Nord pista pe dreapta de la Mc.

    Răspunde
    • E logic de ce. Pe 1 Decembrie trotuarul e lat pe partea cu blocurile, iar pista s-a putut face chiar pe trotuar. Dincolo pe Republicii s-a pista de biciclete s-a pus pe partea în care nu sunt intersecții cu străzi laterale.

      Răspunde
    • Poate să îmi spună și mie municipalitatea de ce în Parcul Marghiloman nu este nici o stație de biciclete,că de astfel e ditamai renovarea și lauda cu asta

      Răspunde
  • Nu sunt aduse peste tot inca.la Crang si micro 14 nu.

    Răspunde
  • Sa l vedeți pe Apostu mergând la serv cu bicicleta. Lasa mașina acasă ca toți buzoienii. Vreau sa vad toți bugetarii mergând la serv cu bicicleta.

    Răspunde
  • De ce nu se face revizia eșalonat ,nu la toate odată ? Cat a fost vremea frumoasă unde au stat ? Prea lungă perioada de inactivitate !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.