NOU. Cum se va circula pe Bd. Unirii în următorul an

Lucrările pe Bd. Unirii avansează, nu mai e mult până când șantierul va fi închis de la avion până în Bariera Ploiești.

Șoferii trebuie că au observat apariția în intersecții a stațiilor de autobuz (acele refugii pentru călători), dar și delimitarea pistei speciale pentru autobuze.

Informație utilă

Aproximativ un an de acum înainte șoferii de autoturisme vor avea voie să circule (și) pe pista specială de autobuz.

Important, pentru virajul la stânga, șoferii trebuie să se înscrie pe banda de pe pista de autobuz (vezi foto mai jos).

Unii șoferi o fac deja așa cum se vede în fotografia de mai sus – pentru virajul la stânga de pe Unirii către Patriei. Cei care merg înainte sau la dreapta pot folosi cele două benzi de lângă trotuar/stația de autobuz

C-tin Toma, primar Buzău: „Până când vom face, anul viitor, recepția lucrării, șoferii pot circula pe pista de autobuze. De asemenea, se poate parca în continuare pe Bd. Unirii de-a lungul bordurii”

În aceste condiții, în următoarele săptămâni, traficul de pe Bd. Unirii, inclusiv parcarea, vor reveni la normal (cel puțin până în toamna anului viitor). Lucrările ar urma să fie gata până la sfârșitul lunii octombrie.

Citește și:

loading...

13 comentarii la „NOU. Cum se va circula pe Bd. Unirii în următorul an

  • Pana la receptia lucrarii, ar trebui cel putin facute marcaje temporare(galbene) care sa ajute la luarea deciziilor de catre soferi in trafic.
    Dupa definitivarea lucrarilor, se vor vedea probleme ce vor aparea in intersectii pentru virajul la stanga si chiar la dreapta! Pt virajul la stanga vor trebui sa dea prioritate autobuzelor, sau vehiculelor aflate pe banda centrala, sau? Vor fi semafoare care vor avea timpii pt culoarea verde diferiti la vehiculele de banda centrala fata de cei pentru restul de 2 benzi?
    Cam ciudate situatii ……….

  • O tine sus si tare ca face 2 parcari etajate, una in zona Clubul Poltistilor si una pe Unirii Sud. Fiasco total. Parcarea rezidentiala e langa casa, nu „in zona” sau „cartier”. Desigur, va spune ca el a facut ce a depins de dansul iar noi suntem indaratnici, nu ca accesul facil, catre si dinspr (ca d-aia avem benzi unice acum, nu?!?), e o caracteristica a oricarui oras normal la cap.
    Pana acum, noi cei carcotasi am avut dreptate cand am sesizat problemele acestor proiecte, unele chiar de cand erau doar idei. Cred ca ar trebui sa asculte mai mult de noi.
    Parcarile rezidentiale UTILE sunt cele modulare, pe foarte verticala, nu supraterane cu 2-3 etaje si in rest pe orizontala si pe veci decat daca e vb de zona centrala. NIMENI nu va merge sute de metri de la si pana la masina. Mark my word! Altfel, sa faca doar parcuri unde e asfalt acum si au trasat si concesionat parcari, si sa faca in schimb 2-3 „etajate” la mia de apartamente, ca e aceeasi logica cu a dumnealui, daca are asa mare incredere ca vor functiona „centraluzant”.

  • Nu e obligat nimeni să îți facă parcări!
    Ba din contră!
    Dacă ar avea minte ar acționa ACUM și nu ar permite înmatricularea niciunei mașini fără
    DOVADA DEȚINERII UNUI LOC DE PARCARE PROPRIU, EXCLUSIV. Adică ai 1 loc, înmatriculezi o mașină, nu înmatriculezi 3 mașini dar tu ai doar 1 loc…
    Dacă nu se iau măsuri, orașul se va sufoca pe măsură ce tot mai multe epave rutiere devin accesibile unor categorii care nu par să poată gândi dincolo de „eu și atât”

  • Io, esti genial. De unde să iei loc de parcare, de la General Autocom??? Ia un Logan, îți dăm și-un loc de parcare, în miniatură! 🙂
    Blocurile actuale nu detin spații îndestulătoare pentru toate apartamentele, că în 86, când s-a clădit aproape tot Unirii, în primul rând nu aveai carburant, în al doilea rând, dacă aveai de unde lua carburant, se circula diferențiat în zilele când românul și-ar fi permis să se plimbe, adică duminica, că sâmbăta era sereleu și erai cu soț, iar duminica mergeau doar cei fără (sau invers). Nu mai spun cât stăteai cu anii să-ți vină rândul la o mașină. Daca dl primar Toma doar va izgoni cetățenii din oraș, pentru că nu-și aclimatizează politica administrativă la nevoile actuale și la trendul buzoienilor, apoi tooot se va mira că unde sunt cetățenii. Și s-ar numi ”Comedie mută și neagră, de Buzău”. Alt brand bun pe lângă cel cu ceapa.
    Regula cu locul de parcare o poți impune construcțiilor noi, dezvoltatorilor. Așa da, are logică și soluție.

  • Nu e obligat sa faca locuri de parcare dar impozite si taxe este obligat sa perceapa?
    Pentru ce soliciti impozite pe masini?
    Autorizatii pentru constructii noi faca loc de parcare se dau?

  • OB! Nu ai loc de parcare, nu îți iei mașină! Simplu!
    De ce să fie obligați ceilalți oameni să suporte lipsa de minte?!? Întâi îți găsești loc de parcare, plătești, îl construiești, treaba ta.
    Numai DUPĂ îți iei „mașină” adică „benveu” scăpat de la REMAT prin țările vestice.

  • “ Majoritatea covârșitoare a cancerelor pulmonare sunt cauzate de fumat, dar , unul din 10 cazuri în Marea Britanie se datorează poluării aerului.”
    Probabil ca in Buzau sint 5 cazuri din 10! Aerul e irespirabil la ore de virf, dar vorba aia: nu mi se poate intmpla tocmai mie. La motoare, baieti!

  • Unirii sud are parcari suficiente in spate, dar oamenii se incapataneaza sa aiba 3-4 masini acasa, dube, masini cu valoare sentimentala.
    Impozitul triplu nu ar rezolva problema ca ar inmatricula masinile pe alti membri ai familiei.
    Primaria sa nu lase sa mai parcheze in unirii sud decat rezidentii adevarati si doar o masina de apartament. Controalele sa fie stricte, nu ca acum cand pe locuri rezidentiale sunt parcate dube, rulote si masini de firma, ii doare in pix de tichetul care trebuie afisat la parbriz in mod obligatoriu.
    Daca se vrea se poate. Dar na, bogatii se vor opune. Asa ca de vina nu este primaria, prieteni. Tot noi suntem ca ne credem smecheri.
    La o numaratoare simpla veti vedea ca sunt parcari peste numarul de apartamente. Asa ca succes primariei sa ia deciziile care se cer.

  • Io, esti genial de tot! Merci, nu m-am gandit la asta acum 6 ani, cand am luat masina (noua), si deja aveam apartament in oras de vreo 25 de ani. Nu m-am gandit la asta nici la votare, ca daca mi-ar fi spus cineva, poate ma mai gandeam unde pun stampila. Dar am sa vad cum fac sa-ti urmez sfatul.
    Daca vrei neaparat sa faci ceva, acorzi bonificatii directe sau indirecte substantiale – nu simbolice, facilitati, sugerezi ca e mai util intr-un fel, iar cetatenii pot alege, daca li se pkiaza pe nevoile lor. Nu FORTAT se face treaba, mai IO!

  • @IO, primarul a spus acum ca in oras sunt 12.500 de locuri de parcare si 60.000 de masini. Asta ar insemna ca doar cei 12.500 pot sa isi cumpere masini noi, in timp ce restul vor ramane cu masini vechi? Sa nu mai zic de solutia cu mutatul masinilor seara, se va produce o poluare de nedescris.

  • OB! Ce spui tu sună frumos, dar din păcate nu merge cu târlanii! Înțelegi? Poate că tu ești un om cu bun simț și care, ca și mine, respecți regulile și ești atent ca acțiunile tale să nu producă disconfort altora.
    DAR, uită-te în jur: e plin de bizoni. Ba nu, de bouri, știi ca ăia din Moldova medievală.
    E, fauna asta care NU PRICEPE DECÂT DE GHIOAGĂ.

    Civilizația se impune cu forța, așa s-a făcut și în Vestul ăla după care ne curg balele. Bine, cum au început să ajungă RRomulanii pe acolo, se duce și civilizația lor de râpă.

    Gândirea tâmpită a „Gigeilor” care cred că cineva (Primăria, Toma sau chiar Auraș 🙂 ) TREBUIE SĂ LE FACĂ parcări au o mentalitate la fel de primitivă ca și o anumită specie care se înmulțește necontrolat și apoi orăcăie „să li se deie, casa, mâncare, bani de alocații etc” din munca celor care mai și muncesc. Dar ei nu pun mâna să facă ceva util.

    Așa și cu parcările: ÎNAINTE să îți iei mașină, TE GÂNDEȘTI dacă ai loc unde să o parchezi, nu o cumperi și apoi CERȘEȘTI să-ți facă CINEVA loc de parcare. Pare simplu de priceput…

    Locurile sunt limitate, licitează, plătește să ai loc. Nu ai bani, închiriezi la cineva în curte sau pe teren, pui droașca acolo. Nu îți permiți nici așa? Vinzi droașca! mulți au mașini care valorează mai mult decât apartamentele lor terminate comuniste, ceea ce arată mentalitatea de iobagi dezrobiți de curând… și, apropo, multora tot „cineva/statul” le-a dat și apartamentele alea, deci sunt obișnuiți cu pomana…

  • Sunt 60.ooo masini si au mai ramas 12.500 de locuri de parcare, in TOTAL. Omitem ceva absolut esential: mare parte dintre noi locuim la case, in oras, deci nu merge socoteala dlui primar ca aceasta criza se datoreaza exclusiv nr mare de autovehicule. Revin la discutia cu buzoienii care au buletin aici si locuiesc in comunele limitrofe, iarasi se mai scad din autoturismele care ”inopteaza”. Mai constat, ca nu am cum, faptul ca solutia la desfiintarea a 600 de locuri de parcare, dispuse rezidential, adica la distante omenestei fata de locuinte (blocuri), este sa se faca 300 in loc, in doua ZONE. E de plans.
    Catre Io, daca ar gandi precum spui tu si companiile private, n-am mai avea internet, televiziune, gaze, apa, energie electrica. Nici de mancare, ar ramane un singur magazin, UNIC, si aia e. Probabil ca e buna si o lege care sa limiteze, sa inghete numarul de cetateni?!? D-aia se zice ca-n administratia locala ajung decat ”eminentele” care nu au loc in privat.
    Apropo de cei care suntem (si) la case, pe cand o hotarare locala care sa se si aplice prin care cei care detin curte sa-si parcheze autoturismul inauntrul ei? Mare parte dintre strazi si stradute sunt sufocate din cauza ocuparii trotuarelor, mai tot timpul. Aici cand ne mai civilizam, domnule primar? Dar pe cei care depoziteaza, cand construiesc, materialele de constructii (nisip, balast), pe trotuare/domeniu public, cand ii rugam frumos sa respecte bunul comun si implicit pe ceilalti cetateni?
    Concesionarea locurilor de parcare rezidentiale a fost o mare greseala, pentru ca nr lor nu este indeajuns fata de necesar. Acest necesar insa a fost creat artificial tocmai prin concesionare, pentru ca ”inainte”, locurile erau aproape toate ocupate de catre cei care erau prezenti fizic in apartamente. Acum, in we, de sarbatori, in vacante, de vineri pana luni dimineata si in fiecare zi lucratoare, dupa pranz, e – nu e ocupat locul, trebuie lasat gol. De aceea trotuarele si orice spatiu care mai e cat de cat liber il vezi incarcat cu masini. Cei care spun ca sunt locuri pentru toti ignora aceasta realitate si le-as recomanda sa studieze listele de pe site-ul Urbis, cand s-au licitat pentru fiecare bloc sau zona si vor constata neprofesionalismul celor care au gandit si apoi aplicat aceasta idee cu concesionatul, DOAR pentru ca in alte parti a mers (fara sa aprofundeze conditiile initiale si sa caute solutii inainte de aplicarea cu capul inainte si ochii inchisi). Masinile abandonate sunt si ele insignifiante ca nr si oricum sunt vizate de catre politistii locali, le vine randul, dar nu sunt o problema majora. Dube, tir-uri eu n-am vazut, iarasi, intr-un nr care sa reprezinte o pondere in aceasta problema. Vreti exemple? Blocurile PTTR, ca sunt la indemana oricui sa constate, 80 de ap aproximativ, nu cred ca mai mult de 30 de spatii sunt marcate si concesionate. Niciun autoturism abandonat, nicio duba. Unirii Sud, nici nu are rost, oricine poate sa faca o plimbare la orice ora si sa constate ce am spus mai sus. Iar care are 2-3 masini, ca sa fie iarasi, o cauza, ar trebui sa fie sute, iar aceste sute sa-si si permita sa concesioneze, de familie, tot atatea locuri cate masini. Gandim putin inainte sa ne exprimam?
    DE CE nu concesioneaza DUPA ce au locuri destule, pe principiul ”sa nu facem gunoi, dar puneti intai cosuri din 50 in 50 de m, totusi!”???
    Multumesc si scuze pentru ditamai mesajul, ma potolesc ca mai mult mi se umfla vena si ramane nevasta singura cu copiii.

  • 1.Nu conteza unde este locul de parcare daca este in cartier ,in zona la max.1-2 km distanta de bloc, bine ca se face ,e bine si asa decat in afara orasului,sunt persoane care fac aceste deplasari pentru un loc de parcare inca de acum,aaaa nu vrei sa parchezi esti comod, platesti de 10 ori mai mult simplu,macar de ar face parcari.
    2.Masinile pe care le cumperi de peste 10 ani vechime(fac referire doar la asinile sh) sa fie analizate cat mai atent, nu corespunde, nu va fi inmatriculata a.i. sa nu mai intre orice masina in tara iar daca nu se poate la nivel de tara, sa nu intre in oras cu aceste masini (vechituri).
    3.nici cei de la case sa nu mai ocupe strada gratis,nu au loc in curte sa plateasca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.