Primăria Buzău încearcă să aducă totuși un „nume mare” de Revelion

„Căutăm sponsori!”.

E anunțul făcut de primarul Toma legat de Revelionul 2024 de la Buzău.

„Din pricina restricțiilor impuse de guvern nu putem aloca, din bugetul Primăriei Buzău, decât 50 de mii de euro pentru întreaga seară de Revelion. Organizare, scenă, focuri de artificii, artiștii locali, cu tarife reduse. Căutăm acum să găsim sponsori pentru a aduce totuși pe scenă unul-doi artiști recunoscuți la nivel național, cu notorietate. Oamenii au nevoie și de distracție, măcar în seara de Revelion”, a spus primarul Toma la Focus TV.


În anii trecuți, la trecerea dintre ani, la Buzău, au concertat Ștefan Bănică, Irina Rimes, Carla’s Dreams, Andra, Voltaj etc.

Revelionul 2024, Târgul de Crăciun și Orășelul Copiilor vor fi organizate luna viitoare, ca și anul trecut, tot în Parcul Crâng.

Piața Dacia va fi protejată de astfel de evenimente care ar putea afecta centrul abia renovat.

Citește și:

loading...

10 comentarii la „Primăria Buzău încearcă să aducă totuși un „nume mare” de Revelion

  • Datorită, nu din pricina restricțiilor. Marcel a reușit brusc imposibilul, peste noapte, să scoată din haznaua banului public niște artiști. Dacă mai curmă și hemoragia sportivă, și-a meritat soarta bună de până acum.
    Cum ar fi Revelion și Târg de Crăciun la muzeul Astra, nu în Piața Mare, când zic Sibiu?
    Dar la Brașov nu în Piața Sfatului, că se rânește centrul?!!

    Vicele responsabil cu cultura se face de hândel. Primarul e părerless. Noi, spectatori.

    Răspunde
  • HAI CA V A TRASO DOMNUL CIOLACU V A TAIAT ROBINETUL NASPA DOMN ARHITECT PE CINE MAI PACALITI ACUM SA L ADUCA PE STEFAN BANICA ANDRA SI CINE O MAI FI ADUCETIL PE MARIO BUZOIANUL CA E PRIETENUL DUMNEAVOSTRA

    Răspunde
  • Vrem pe Abi Talent. Posibil sa aiba resedinta pe la casele de pe Cuza Voda sau pe Al. Marghiloman, deci de acasa pana pe scena face doar un minut. Posibil sa coste mult, ca papucii Gucci e scumpi, dar si semafoarele din 20 in 20 de metri au costat mult si ele, nu ne pare rau, daca e sa fie circ, panarama si bahaus, sa mergem pana la capat, si pe trafic, si pe divertisment, panarama completa. Si un maraton de videochat cu premii de la primarie pe partea de cinematografie, ca orasul colcaie de talente tinere care-ti taie calea cu Mertanu, si gata, suntem un oras complet. Complet terminat.

    Răspunde
    • 50.000 euro e putin ???? Aloooo si 5000 euro era ok ! Sa puna artificii de 2000 euro si de 3000 muzica la boxe ! Sa nu mai aruncam cu banii !!!
      Sponsorizez copii bolnavi, nu cantari de prost gust !!!

      Răspunde
  • Nu i dădeam nici un ban !!! Să se dea el mare !!!!!

    Răspunde
  • 50.000 de euro ?????? pai banii astia nu ii face un om obisnuit intr-o viata si se vor arunca intr-o seara si mai se spune ca sunt putini mai bine s-ar face ceva util cu banii aia decat sa se aduca artisti care nu au concerte in noaptea respectiva pe motiv ca ar fi mai ieftini.

    Răspunde
  • … păi dacă vor un nume mare, să îl scrie cu Times New Roman de 136…

    … poate totuși scăpăm de urlători de manele…

    Răspunde
  • Idei de sponsori: Troia , Concas , Stabag
    Daca nu se poate asa merge si: Compania de apa, Urbis, Transbus

    Răspunde
    • Nu le mai da idei, ca si-asa si-au infundat toti amantele in companiile alea, cu salarii nemeritate

      Răspunde
  • Terminati cu circoteca pe bani publici, ca sa adunati cateva sute de non-contributori pe platoul din centru.
    Gata, ajunge !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.