prim bz
neagu felicitare paste 2024
compania de apă felicitare
spital 2024 bun

Proiect schimbat. Veste bună pentru șoferi

Astăzi, muncitorii de la Strabag au rezolvat favorabil cererile, de bun simț, ale șoferilor.

A fost micșorat scuarul, pe ambele părți ale Bd. Unirii, astfel că relația cu Calea Eroilor se va face pe trei benzi (una dintre ele, cea de pe mijloc, e banda specială).

Trotuarul scuarului a fost mutat, astfel că stâlpul care susține semaforul a ajuns acum pe carosabil
Stâlpul cu semafor va fi îndepărtat atunci când Swarco va veni cu noile semafoare
Carosabilul s-a lărgit la șase metri și pe sensul dinspre Calea Eroilor

În aceste zile cei de la Strabag fac diverse reparații, unele dintre ele modificând proiectul (cu erori) inițial.

Din păcate, acțiunile se fac cu frâna trasă întrucât Swarco (firma care a câștigat contractul de schimbare a semafoarelor) n-are muncitori cu care să lucreze. Pentru săpăturile de prin centru (zona rondului de la episcopie) Swarco a năimit niște muncitori de prin Buzău.

Citește și:

loading...

21 de comentarii la „Proiect schimbat. Veste bună pentru șoferi

  • Rog proiectantul sa dea banii inapoi! A, stai, cica nu proiectantul e responsabil din moment ce proiectul e ala fix si batut in cuie de catre UE. Tare imi e ca incepe mare dans, cu banii astia europeni.
    Auziti, da aia care locuiesc prin zona str Transilvaniei, nu au cereri de bunsimt cand zic ca au de mers km pentru a intoarce, ca Europa, ca reguli, ca banda unica…??? Prea ne-ati mintit, vine ziua platii curand.

    Răspunde
  • Azi, cozi inutile create de noua sistematizare, chiar in centru, ca nu toate masinile dinspre Moldova apuca sa iasa din intersectie inainte de a veni verdele pe ruta bulevard-Palat, pentru ca acolo sunt trei directii si doar doua benzi ramase. La fel si in sens invers, dinspre MacD spre Moldova, apuci de 2-3 ori semaforul la o coada nu mai lunga dincolo de trecerea anterioara (semnalizata doar printr-un semn, ca vopseaua galbena provizorie e scumpa). Dinspre palat virand spre unirii Sud, incaleci bordura ca la f1. Mare belea ne-a pus pe cap primarul cu proiectul asta. Cineva l-a pacalit aratandu-i planse frumoase, ori e nepasator. Stai ca vin parcarile, alta buleala si acolo daca-s cele anuntate deja.

    Răspunde
  • O zona cu probleme asemanatoare este cea de la intersectia Unirii cu Balcescu si celelalte intersectii ale Bd.Unirii ce urmeaza spre Maracineni.
    Nu exista liniaritate de la un tronson la altul.

    Răspunde
  • Ce vina are swarco? Daca montau deja semaforul si il cablau, acum venea iar strabag sa mute bordura ca proiectul licitat e prost??? Nici nu au de ce sa se grabeasca aia de la swarco din moment ce strada nu este gata si se circula contrar tuturor marcajelor si semnelor, ca iese un talmes-balmes mai mare decat este. Dar peste tot unde mai lipseste cate o dala, o bordura, pamant sau gura de canal, si ma refer la al industriilor, tot swarco? Eu zic ca un OM, cineva, ar trebui sa-si asume toate aberatiile produse in Buzaul ultimilor ani, ca de minciuni, ordine militare si idei (ne)marete sunt aproape satul. Cum sa spui ca proiectul a fost cu erori? Pai si care-s consecintele? Trebuia sa iasa in secunda doi Toma la raport si sa se prezinte in fata cetatenilor, smerit, si sa anunte cum ”razbuna” el nervii si banii cetatenilor, adica ce masuri s-au luat. Din pacate dl Toma a girat, catre ”victoria finala”, in contrast cu locuitorii care vad zi de zi din teren realitatea orasului, toate nazbatiile astea, iar ca sa inveti din greseli trebuie in primul rand sa accepti, ca un BARBAT adevarat, ca esti si ai fost neprofesionist.

    Răspunde
  • proiectantul ? pai cine a aprobat proiectul ? nu beneficiarul ?
    proiectantul putea sa faca ce vroia el…. beneficiarul aproba sau nu proiectul.

    Răspunde
  • Toata sistematizarea de pe b-dul Unirii lasa de dorit, arata clar lipsa de profesionalism : „sa fie frumos” – asa cum zicea primarul Toma nu este echivalent cu a fi util, facut pentru oameni, pentru perspectiva. Continuati pe linia observatiilor de bun simt venite din partea cetatenilor si desfiintati statiile de autobuz si benzile speciale, redati intreg bulevardul circulatiei auto, asigurati fluenta traficului !

    Răspunde
    • @Primariade2lei, Amin și Aleluia !!!

      Desființați tâmpeniile alea de scuaruri nealiniate și mai încropiți încă doua benzi de circulație.

      Țineți pe marginea Unirii niste tentative de copaci, parțial uscați și neinfrunziti peste jumătate din an pentru cică umbra și oxigen, care pot fi înlocuiți cu ceva copăcei mai „discreti”, eventual și verzi întregul an.

      Autobuzele, conduse de tot felul de „profesioniști”, sa circule la bordură că si-asa încurcă destul traficul.

      Iar pistele de biciclete ar fi trebuit să facă parte/așezate pe marginea carosabilului, cam ca pe la dobitocii aia de occidentali. Ar fi fost mult mai simplu pentru practicanți, fara sa se-ncurce pe la intersectii de șapte mii de borduri mai joase, mai înalte, după cum le-au pus tot felul de Dorei precum și de trecători care se plimba fix pe liniile alea roșii de trebuie să-i ocolești că dacă-i claxonezi te-njura.

      Nea treacă, dac-o punea nenea Toma de-un brainstorming împreună cu noi, ăștia de mai și trăim pe-aici, la firul ierbii, incropeam o modernizare fix pe nevoile noastre, nu harababura din momentul asta, fara nici un orizont viabil.

      Răspunde
  • Iar după ce se intră pe Calea Eroilor, între sediul Integral și stația de carburanți OMV, se circulă pe o singură bandă pe sens, fiecare cu două rânduri, ca odinioară, deși se putea lărgi la două benzi pe sens, dar nu a vrut tov. Toma.
    Legat de bd. Unirii, cea mai bună soluție era păstrarea vechii sistematizări și modificarea trotuarelor astfel încât să se permită parcarea oblic, în spic, în genul unor bulevarde din București. Se obțineau astfel trei benzi pentru circulația vehiculelor, se creeau foarte multe locuri de parcare, dar se păstrau și scuarurile cu spațiu verde de pe mijlocul bulevardului.
    Dar, când nu ai nicio viziune raportată la acest oraș, se ajunge la ceea ce avem acum…

    Răspunde
  • … un nene, mai sus, cică vrea parcari în spuc pe Unirii. Mă, nene, voi gândiți mai departe de nas?!?
    Ok, îți face parcare în spic și îți parchezi tu acolo ‘benveu’. Gata.
    Da’ ce facem MÂINE ? Că, la fel ca tine, și ceilalți „cetațeni” se vor trezi că vor și ei rable auto si cer și ăia parcări. Pe ăia cum îi rezolvi?!? Sau faci ca stuțul?!? Îți rezolvi tu și gata?!? Păi ăla o să vrea locul tău și tot așa.
    Tăicuțule, mașina e un lux! Dacă ești sărac de nu îți permiți o casă cu curte, poți merge cu autobuzul, că nu vomiți, te asigur.
    Nu e obligat nimeni să îți facă ție parcări, nu e obligat nimeni să plătească să îți facă ție parcări, nu e obligat nimeni să inhaleze gazele de eșapament ale rablelor care trec ITP-ul „românește”, dar scot fum ca rachetele…o să umpleți spitalele de oncologie cu demența voastră ca fiecare coclete să aibă o mașină !

    Răspunde
    • Daca nu e nimeni din administratie nu e obligat sa faca nimic de banii colectati de la populatie, atunci de ce e fortata populatia sa cedeze jumatate din munca lor ca taxe si impozite catre administratie?

      In loc sa iti versi frustrarea ca esti sarac pe administratie, ti-o versi pe cei ce sunt un pic mai instariti ca tine si au pus bani deoparte sa isi cumpere o masina, o casa, un bun ceva mai mult decat au tu sau ceva mai frumos decat ai tu. Pune mana la munca si o sa ai si tu lucruri mai frumoase si nu o sa mai fii plin de frustrare, ura si amaracine pe semenii tai.

      Răspunde
  • Io, ești vai de capul tău. Ești fan Toma și nu gândești rațional. Nici să te exprimi corect în limba română nu ești în stare. Spre știința ta, eu merg pe jos sau cu bicicleta, dar dețin și un autovehicul cu motor hybrid Euro 6. Nene poți să îi spui lu’ tac’tu.
    Este nevoie de locuri de parcare. Plătim taxe și impozite și pentru așa ceva, măi, asistatule!

    Răspunde
    • @Vasile: nene, taxe și impozite nu plătești ca să îți facă cineva parcare. Ți-ai luat mașină? Asigură-ți singur loc de parcare!
      Eu am propus să NU se mai înmatriculeze mașini până când săracul nu face dovada că deține loc de parcare. Nu ai loc de parcare? Nu îți iei rablă.
      La noi înca e mentalitatea de iobag că ‘trebue’ sa ai mașină, altfel ești ‘fraier’. Nu, nu de la lipsa mașinii ți se trage…
      Orașul trebuie eliberat de rable, nu aglomerat din ce în ce mai mult, o să crăpi și tu de la poluarea lor, asta vrei? Foarte bine!
      Așa că, nene, du-te …

      Răspunde
      • Esti destept, si de destept ce esti esti atat de sarac incat nici o gioarsa nu iti permiti si ii urasti pe cei ce au masini bune care platesc pentru detinerea si exploatarea acelei masina intr-o luna cat nu incasezi tu intr-un an.
        Verifica legea, o sa constati ca pentru a lua un loc de parcare trebuie sa faci dovada ca ai masina, ceea ce e logic.
        Ce nevoie de loc de parcare ar avea unul care n-are masina? Se apuca de bisnita cu locuri de parcare?

        Răspunde
      • Io, ești dăuna totală! Nu ai înțeles nimic din ceea ce am spus; citești, dar nu înțelegi ceea ce citești. Asta înseamnă că ești analfabet funcțional! Mașina, de cele mai multe ori, este o necesitate, nu mai este un lux. Dacă tu nu ai așa ceva, nu suntem noi de vină. Nu poți să impui să ai loc de parcare pentru o mașină cumpărată. Pe de altă parte nu poți avea locuri de parcare pentru toate mașinile. Dar, nici nu poți să elimini locurile de parcare când numărul de mașini (și, implicit, încasările la bugetul local și central) crește de la o zi la alta.

        Răspunde
      • Io, frustratule (tu ești același cu ciobanul ăla de mai behăie pe-aici din când în când ?! Că și ăla are o problema cu numărul de mașini de prin Buzău), Romania inca este la coada UE la numărul de mașini la mia de locuitori precum și la numărul de km realizați cu autoturismul/capita, prin urmare problema n-o constituie numărul de mașini ci proasta administrare a spațiului.

        In Romania exista orașe cu o densitate auto de 2x mai mare decât a Buzăului dar traficul e mai ok, oare cum o fi posibil ?!

        Răspunde
    • Tu poti sa dormi linistit, daca esti antiToma nu te imbolnavesti de la poluare.
      Parcarea in spic pe unirii este de cacao. Multi parcheaza dube pe acolo, ba mai mult mai isi cumpara cocalarii cate un Dodge Ram sau Ford F150 de parca ar sta in Beverly Hills. Daca la Cartefour jos gasesc varianta optima de a bloca doua trei locuri, neaparat de persoane cu handicap, pe Unirii au doua optiuni: fie sa incalece spatiul verde pana la pista de biciclete, fie ies in Unirii si iau banda.
      Ia zi Vasile, care varianta ti se pare mai buna?

      Răspunde
      • Nu crezi ca e si vina primariei care se incapataneaza sa puna borduri inalte, fortand oamenii sa parcheze cu fundul in strada?
        Pe Unirii acum daca vrei acum sa parchezi in spic, daca n-ai un Ford F150 n-ai nici o sansa sa te duci cu roata la bordura astfel incat sa nu iti ramana fundul in afara. Bordura e inalta si daca nu opresti inainte sa o atingi cu botul masinii te alegi cu bara fata rupta.
        Daca n-ai nici senzori pe masina, pentru majoritatea e greu sa estimeze la milimetru unde e bordura, asa ca sigur din precautie vor avea tendinta sa opreasca din timp la distanta de bordura pentru a nu risca sa isi avarieze masina.
        Deci cumva e o problema creata de primarie. Prin alte orase am vazut borduri joase si erau si tesite la unghi de 45 de grade… la noi nu gasesti asa ceva in multe zone nici in zonele unde sunt treceri de pietoni sau alei de acces in curte sau intre blocuri spre parcare.

        Răspunde
      • Vezi ca Dodge RAM si Ford F150 parcheaza legal pe locurile de handicap.
        Detinatorii de astfel de masini au aproape garantat certificat de handicap, altfel n-ar fi achizitionat acele masini.
        Avand certificat de handicap sunt scutiti de impozit care la acele masini e enorm ca au motorul mare.
        La masinile alea daca n-ar avea certificat de handicap ar plati anual contravaloarea unui autoturism doar ca impozit, dar daca au certificat de handicap nu platesc nici un leu nici ca impozit, nici ca taxe, nici la parcari, si multe alte avantaje financiare si nu numai.

        Răspunde
  • Autoturismul personal era lux acum 30-40 de ani, si asta in Romania. Acum este bun de larg consum, nu mai e investitie. De ce sa mai cheltuim bani cu asfaltarea, daca nu dorim trafic rutier??? Pentru autobuze si biciclete? Imperiul roman s-a dezvoltat nu cu trotuare construite, ci cu DRUMURI, sa aiba unde circula carul cu contribuabilul, sclavul, cetateanul, nobilul ori imparatul. Sunt absolut de acord ca pot exista cetateni aflati la prima sau a doua generatie de relocati din mediul rural, usor sau mai mult debusolati, care asimileaza mai greu regulile, nevoile diferite decat cele traditionale dar si informatia. Astia-s de obicei obtuzii si cei care persista in „educatia” stramoseasca, unde satul romanesc e format in general dintr-un neam extins, cu acelasi aspect, nevoi si placeri si care cu greu permite accesul veneticului, respectiv acceptarea cu greutate a faptului ca diversitatea face umanitatea sa raspunda mereu unor provocari noi, deci sa evolueze, si nu invers. Cred ca astea-s cauzele acestui proiect dar si a logicii unor suporteri ai acestei sistematizari.

    Răspunde
  • scuza cu U.E. e simpla cand e spre avantajul unora stiti voi cine, se poate modifica ca asa zis U.E. dar cand e vorba sa modifici ceva ce este in dezavantajul unora dintre noi stiti voi cine ex (pensii speciale) nu se poate .

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.