Toma a zis da, mai trebuie avizul Poliției Rutiere

Jumătate de veste bună pentru taximetriștii din Buzău.

Aceștia ar putea fi lăsați să circule pe benzile speciale de pe mijlocul Bd. Unirii.


Primarul Toma pare să-și fi dat acceptul, mai trebuie avizul Poliției Rutiere:


Taximetriștii susțin că legislația le este favorabilă:

„Taxiurile pot circula în localități pe pistele special amenajate pentru mijloacele de transport auto în comun, fără a perturba circulația acestora” – Legea 38/2003, Art. 20, Alineat 5


Taximetriștii susțin că acceptarea lor pe banda specială va ajuta la defluirea traficului de pe Bd. Unirii.

Pe de altă parte, măsura ar putea să nu le convină celor de la Trans Bus din două motive:

1) Sunt în concurență pentru călători cu taxiurile

2) Autobuzele ar putea pierde câteva secunde la semafor din pricina taxiurilor

Rămâne să vedem în zilele următoare verdictul Poliției Rutiere Buzău.

Citește și:

loading...

13 comentarii la „Toma a zis da, mai trebuie avizul Poliției Rutiere

  • …le ia clienții lu’ transbus direct din stațiile de autobuz !….e bună treaba!… și încă 10 secunde prelungire culoare verde la semaforul autobuzului!!!
    … aren’t we cool??…

    Răspunde
  • Oarecum corect. De ce oarecum sta audienta si intreaba? Pentru ca ar fi total corect sa poata intra pe banda speciala doar dupa ce Transbuz isi termina orele si in weekend.
    Sa mergi cu taxiul pe banda speciala cand ai autobuze unul peste altul mi se pare pe barosaneala.

    Răspunde
    • Concurenta taxi și autobuz ? Când vreodată? Taxi folosesc persoanele care au nevoie sa ajungă în diferite locuri unde nu ajunge autobuzul ,plus ca trebuie sa plătești puțin peste prețul unui bilet de autobuz și sa te bucuri de confortul călătoriei. Deci dacă se face Concurenta taxi / autobuz,nu trebuie sa beneficieze și taxi, doar taxele pentru autorizații se duc la primărie. Dar Bolt /Uber nu face concurenta? Ca au voie sa stea parcați prin tot orașul nu in statii ca la taxi și mai iau clienți fără sa comande, doar asa ca scrie pe masina.
      Acolo primăria nu încasează nimic, asa ca poate desființați toate stațiile taxi.

      Răspunde
  • Vai…Vai… Ce primar sensibil la dorințele electoratului… Muta stația de taxi, acum dă voie la taxi pe banda de autobuze… Face dezbatere pe puținele locuri de parcare care au mai rămas în spatele blocurilor pe Unirii …

    Răspunde
    • Dacă sta taximetristul după 3 autobuze și nu depășește pe banda continuă e greu de crezut, mai ales cand majoritatea taximetriștilor sunt de culoare, unii neștiind sa citească dar au permis

      Răspunde
  • Dar taxiurile nu sunt masini la fel ca masinile noastre? Cine imi poate spune vreun motiv logic pentru care sa poata avea prioritate? Sunt electrice? Nu polueaza? Un taxi polueaza dublu, ca pleaca de la baza lui la client, merge unde vrea clientul, apoi se intoarce iar la baza. Dupa, suna iar clientul, iar pleaca de la baza, iar il duce inapoi, iar se intoarce la baza.
    In concluzie, e un fel de santaj. Vrei sa ajungi mai repede? Baga banu! Practic te forteaza sa nu iti folosesti masina ca sa poti ajunge mai rapid unde ai nevoie.
    La autobuze are o logica (nu la noi, unde merg goale 3 sferturi din timp), ca spui ca sunt multi calatori si ajung mai repede toti deodata, dar la taxiuri este strigator la cer, discriminare infecta!

    Răspunde
  • Oare transportul alternativ (Bolt/Uber) o să aibă voie sa circule pe banda din mijloc?
    Sunt tare curios… Vom trăi și vom vedea 🙂

    Răspunde
  • Taxiurile au tot dreptul să circule pe banda specială,ca în toate orașele europene.Sunt transport persoane local agreeate de RAR.

    Răspunde
    • Ba, argumente logice, nu ca asa fac si altii, asta e non-argument. Polueaza la fel, cara tot atatia oameni, ocupa acelasi spatiu.
      Singurul motiv este obsesia elitelor de a obisnui oamenii sa nu detina nimic. Si nu e conspiratie, au declarat-o direct si politicieni, si oameni din corporatii. Locuinta, transportul, totul trebuie sa fie un serviciu, omul nu trebuie sa detina nimic, totul se plateste altora cand ai nevoie. Toti trebuie sa fie dependenti, ca niste catei ascultatori. Cand ai casa ta, mijlocul propriu de transport, devii nesimtit cu stapanii tai. Si conducatorii chinezi si oligarhii occidentalii si-au dat seama de asta, deci implementeaza sisteme de credit social. Dar acel credit social nu poate functiona cand omul are bunul lui. Cand are chirie, transport public, i le poti bloca atunci cand ridica ratul la stapani. La chinezi sunt multi care dupa postari pe net li s-a anulat abonamentul pe tren, pe autobuz, la vestici sunt care au fost pusi pe lista neagra a bancilor, a aplicatiilor de inchirieri de locuinte etc. The future is bright, 1984 scrie pe noi. Iar prostii aplauda. Uneori imi e scarba de rasa umana si de faptul ca ii apartin.

      Răspunde
    • nu neaparat. sunt afacere privata. daca se aproba ar trebui sa poata circula doar daca au clienti in masina.

      Răspunde
  • Să circule pe banda de autobuz dar să stea și la semaforul autobuzului care după cum știm durează mai puțin.
    Iar despre semafoare numai de bine, ne-au terminat psihic, mai ales când cel de la pitoni dau verde pe anumite porțiuni ale drumui iar pietonii uită să se mai oprească.

    Răspunde
  • daca se aproba chestia asta atunci ar trebui sa poate circula pe benzile de autobuz doar cand au clienti in masina.

    Răspunde
  • ca sa fim corecti : daca se aproba taximetrele/uber/bolt & co acestea ar trebui sa aiba voie sa circule doar cand au clienti – cu verificare pe camere video + bonurile fiscale aferente care sa demonstreze ca acestea desfasoara activitatea in mod LEGAL atunci cand au circulat pe benzile speciale … nu ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.