prim bz
neagu felicitare paste 2024
compania de apă felicitare
spital 2024 bun

Inginer Troia: „Până aici va veni asfaltul!”

„E prea mare, domnule! De ce l-au făcut așa mare ?”

E constatarea și, totodată, întrebarea multora dintre șoferi legată de celebrul, de acum, rond de la Drăgaică.


Ing. Nica Chirițoiu de la Troia – care se ocupă în acest weekend de asfaltarea zonei – e de altă părere.

Și ne-a arătat cu degetul un lucru important:



„Oamenii care zic acum că rondu-i prea mare nu știu ceva. Uitați, până aici va veni asfaltul când vom turna și stratul doi. Vor mai rămâne doar doi centimetri între asfalt și nivelul acestei borduri și a dalelor. Șoferii vor putea călca pe aici cu roțile mașinilor”, a explicat ing. Chirițoiu de la Troia.



O altă veste bună e că azi muncitorii de la Troia vor munci – din nou – până spre seară pentru a termina de turnat primul strat de asfalt în toată zona șantierului.


Citește și:

loading...

18 comentarii la „Inginer Troia: „Până aici va veni asfaltul!”

  • Totusi sa speram ca viteza cu care se face lucrarea nu va afecta nivelul calitatii, cum s-a intamplat in alte cazuri.

    Răspunde
  • Adica a recunoscut de fapt ca este prea mare. Iar soferii pot sa calce dalele respective. In ce cod rutier sau lucrare de infrastructura se face frumos ca sa fie frumos, dar regulile, marcajele si realizarile sunt pentru a fi incarcate? Soferii vor fi nevoiti sa treaca si peste acele dale.

    Răspunde
    • Nu vor fi nevoiți deloc. E spațiu suficient să treacă două autobuze în același timp, chiar și fără a trece peste dale.

      Răspunde
      • Sa mergi sa faci poze la câteva zile după. Negrul cauciucului se va vedea pe dale.

        Răspunde
      • Poate in rond, doar ca la coborârea de pe pod nu încap nici măcar un autobuz și un turism din cauza scuarului de pe mijlocul podului.

        Răspunde
    • O să fie ceva între rondul de la Gară, unde dalele și asfaltulul sunt la același nivel, și rondul de la Kaufland 2, unde este diferență mare între dale și asfalt.
      Și nu mă plâng sau altceva că doar locuiesc în cartierul Poștă și weekendul ăsta am ocolit tot orașul și sunt de părere că au făcut bine că au blocat tot ca să lucreze nestingheriți de trafic.

      Răspunde
    • Salut! Cum , nu stiai?! Pai daca sensurile gitatorii au fost „inventate”de romani, orice e posibil!.

      Răspunde
  • În cazul acesta să înțelegem că nu este vreo problemă dacă vom urca cu mașinile pe rond?

    Răspunde
  • … așa că ce mai așteptăm:șo pe rond , pe mama lui!…

    Răspunde
  • Dacă au pus dale pentru trafic pietonal…..ajungem la situația din Piata Daciei cu aleea ce duce în parcare la hotel. Rămân la părerea ca asfaltul e sfânt și dalele din rond vor ceda relativ repede!
    PS Poate când se vor finaliza toate șantierele îl vom cunoaște și noi pe celebrul proiectant!

    Răspunde
  • …’inginer troia’ are un nume,presupunem, ca să știm pe cine înjurăm!…

    Răspunde
  • ce importanta are cate pot urca sau nu pe rond , in primul rand nu e normal sa te urci pe rond sa poti trece si nu s-a raspuns la intrebarea noastra ci doar se ocoleste raspunsul DE CE L-AU FACUT ASA DE LAT CE MAI MIC NU SE PUTEA ??? de inalt putea sa-l faca de 2 metri daca aveau ei prea mult material .

    Răspunde
  • De ce nu se va mai permite accesul din Viitorului in Sensul Giratoriu??

    Răspunde
    • NU se va mai permite accesul din sensul giratoriu către Viitorului. Explicatia e că soferii care vin din rond si vot să facă stânga catre viitorului ar putea bloca rondul și să ajute la formarea coloanelor pe podul Drăgăicii. DE aceea se va prelungi insula pentru a nu se mai putea face stânga catre Viitorului.

      Răspunde
  • se va marca si intersectia ?
    daca circuli spre eroilor pe prima banda pe unirii iar cel de pe a doua va merge drept vei avea o intalnire cu un semafor….

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.