ACUM! Carambol la ieșire din Buzău

Carambol produs în urmă cu câteva minute la ieșirea din Buzău înspre Hanul lui Țintă (pe acest sens de mers).

Trei autoturisme, Opel de Buzău, Golf de Buzău și Opel de Bacău, primele două cu șoferițe la volan, s-au tamponat față-spate.

Totul a pornit de la un șofer tâmpit care a ieșit de aici, de la ceapă, și nu s-a asigurat. Noi am pus brusc frână, ca să nu-l facem praf. Dar, apoi, în noi au intrat aceste două autoturisme care veneau din spate. Ăsta, tâmpitul, care a ieșit de la ceapă, a fugit când a văzut ce s-a întâmplat”, a explicat ce s-a întâmplat un pasager din Opelul de Buzău.

Opelul de Buzău (șoferiță de 21 de ani la volan, patru ocupanți) în care s-au înfipt cele două autoturisme din spate
Golful de Buzău (șoferiță de 24 de ani) care a intrat primul în Opelul care a frânat. În Golf și în Opel se aflau câte patru persoane din Sărățeanca (Merei) care veneau de la un botez
Opelul de Bacău (tot 4 ocupanți, șofer de 20 de ani) care a intrat în Opelul de Buzău
Locul de pe marginea drumului unde se vinde ceapă și de unde ar fi plecat autoturismul care a provocat accidentul

Cele două șoferițe necesită îngrijiri medicale minore în ambulanță (mai mult s-au speriat).

Și în autoturismul de Bacău, un bărbat acuză dureri în piept, dar fără a solicita ajutor medical.

Întrebare.

Șoferi și pasageri din cele trei mașini, printre care și un bărbat cherchelit d ela botez, se întreabă acum cine-i va despăgubi pentru daunele produse autoturismelor. Vinovatul, cel cu ceapa, a dispărut „ca măgarul în ceață”.

Citește și:

loading...

7 comentarii la „ACUM! Carambol la ieșire din Buzău

  • Din pacate, nu va putea fi tras la raspundere ala care nu s-a asigurat, deoarece odata ce primul din spatele lui a reusit sa franeze, el nu mai are nicio raspundere. Dupa aia, cei din spate, legal vorbind, nu au pastrat distanta, deci se fac vinovati.

    Asta se intampla des cu masinile de scoala care franeaza brusc in mijlocul intersectiilor, deoarece instructorii sunt niste cocalari sinistri care nu sunt in stare sa evalueze nivelul celor pe care-i scot prin trafic si sa isi ia masuri.

  • Presupunand ca e adevarata povestea cu cel iesit de la ceapa, ar rezulta ca primul, cel cu Opel Insignia busit in spate a fost luat de fraier de cel ce l-a busit in spate.
    Vinovat de accident va fi scos cel ce nu a pastrat distanta de siguranta si nu a franat la timp, adica exact ala ce a busit din spate (adica cel cu VW Golf si cel cu Astra).
    Insignia va lua asigurarea de la cel ce l-a busit in spate (care inteleg ca e cel cu VW Golf) si isi va repara bara spate, aripa spate si stopul. Asta daca nu cumva vinovatul are pile la politie si va aranja sa fie scos curat nevinovat, si atunci va trebui sa se descurce cel cu Insignia singur. E deja cunoscut ca la pe aici vinovatii se stabilesc in functie de cine are pila mai buna sau cine are plicul mai gros, de aceea se dau numai decizii inverse desi e clar cine e vinovat, cand ajunge dosarul la agenti se inverseaza vinovatii in functie de cine e mai bazat.

  • Pana la urma pe cine căutați? Vânzătorul de ceapa a făcut accidentul? Dacă căutați indicii cine vindea ceapa în locul acela, știu eu persoana

  • Toți care vind ceapa , legume pe marginea drumului ar trebui amendați marfa confiscata , acolo sunt numai samsari care nu fac altceva decât evaziune fiscala. În realitatea nici unu din ei nu sunt producători reali

  • Bravo anonimule ! Se vede ca te bate nevasta , ca nu imi explic frustrarea ta .Nu cu ciomagul se indreapta societatea ,bai nazy .

  • In primele doua masini erau soferite, relevant, ce sa zic. Intr-una dintre masini era un barbat cherchelit, buna observatie in stabilirea vinovatilor. Dati niste detalii de doi bani, fara nicio legatura cu accidentul. Jurnalism de cancan.

  • Nu este primul și probabil nici ultimul accident din zona ceapagiilor de Buzău. Lăsând la o parte legalitatea acestui tip de comerț și imaginea dezolantă și necivilizată, nu știu de ce nu se sesizează cei de la siguranța rutieră. Dacă tot sunt tolerați acești comercianți, să li se amenajeze câte un refugiu pe fiecare sens, cu benzi de decelerare și accelerare.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.