Fabrica de ulei își face parcare. Vezi AICI unde

Această imagine, cu tiruri înșirate de-a lungul Bd. Industriilor e ISTORIE.

Tirurilor nu li se va mai permite să ocupe o bandă pe sens după finalizarea lucrărilor de modernizare.

Bunge, fabrica de ulei, s-a conformat noilor directive și își va amenaja în zilele/săptămânile viitoare o parcare pentru tiruri (vezi foto mai jos).

Conform informațiilor buzoienii.ro, un privat va amenaja pe Șoseaua București (fostă Spătarului) o parcare de tiruri pe care o va închiria fabricii de ulei.

Parcarea va fi construită pe un teren gol din vecinătatea IDM Dinamic.

Perspectivă: în câțiva ani pe toată Șoseaua București la frontul stradal, pe o parte și pe alta, se vor amenaja hale de producție și desfacere, sedii de firmă, parcări etc.

Întrebare: dacă fabrica de ulei își rezolvă problema, oare ce va face fabrica de zahăr ?

Citește și:

loading...

6 comentarii la „Fabrica de ulei își face parcare. Vezi AICI unde

  • Fabrica de zahăr?! Mai există așa ceva?! Ultima dată ambalau zahărul produs în Bulgaria. În plus, fabrica deține foarte mult teren nefolosit, deci loc de parcare ar fi, dacă va fi cazul.
    Șoseaua București ar trebui lățită la două benzi pe sens, cât încă se mai poate.

    Răspunde
  • Fabrica de zahar are un spațiu imens în interior! Încap cel puțin 20 de tiruri!
    Cunowc curtea bine! Însă nu doresc acest lucru!

    Răspunde
  • Aceste costuri se vor regasi FIREȘTE in costul per litru al produsului.
    Si atunci, întrebarea, a asfaltat zona respectivă pt buzoieni sau deranjau tirurile???
    Cu deosebit respect Nelu Vasilache!

    Răspunde
  • E bine, in 31 de ani si vreo aproape 6 de „Toma”, ca un operator privat sa nu mai incalce legea. Minunat!?! Poate nu realizam intervalul de timp, dar in acest rastimp Planeta a ajuns de la Iphone 7 la Iphone 12, si de la S7 la S21.
    Bunge este acea a treia cea mai mare firma din domeniu, internationala, care, din 2004 de cand fiinteaza in Romania, a inregistrat numai pierdere (cu o exceptie in 2007). In 2020, la o cifra de afaceri de 1.94 mld lei, a reusit o pierde de 71 milioane, adica a vandut de 1.94 mld si a cheltuit 2.01 mld lei. Ce firma sta 17 ani intr-un mediu de afaceri de unde produce doar PIERDERE? Hotie pe fata, iar cand Dragnea a impus impozit pe cifra de afaceri l-au trimis la studii, inclusiv „redactia” aici de fata. Astia-s motorul economic si al Buzaului, cu salariati localnici doar pentru mana de lucru ieftina, ca sefimea e de la ei, si un amarat de imposit pe teren care iata, acum, se intoarce sub forma de lucrari de reabilitate a unei artere distrusa (si) de camioanele parcate atatia ani in zona. Noi suntem prosti, nu ei, ca nu ne aparam drepturile. O metastaza sociala, inceputa de mass-media, ca la Buzau, e rara…
    Nici nu stii daca sa preferi nemernicia si hotia de dinainte de 2016 ori prostia cumulata cu fudulia…
    Uite aici, domnul din „redactia”, subiect cu date oficiale https://www.listafirme.ro/bunge-romania-srl-16791351/, sau nu te intereseaza analiza si fenomenul social reprezentat de acesti „mari” anagajatori?

    Răspunde
  • GABI si RADU , treziti-va , E VORBA DE FABRICA DE ULEI 🙂

    Răspunde
  • Ce mare minune…sa se elibereze banda nr. 1 dintr-o artera atat de importanta!
    As fi invitat oficialii sa stea cateva zile acolo, sa vada ce ambuteiaje se produceau. Iarna, cand aparea zapada era circ, poate si 15-25 de minute de blocaj total! Daca se intampla sa fie si vechicule ale ISU, Salvare etc…tragic!
    Singura motivatie (relativ oficiala), care circula era: „Se incaseaza bani de la aceasta firma”. Serios?
    Sunt firme in zona cu tranzit de peste 10-15 camioane zilnic si nu stationeaza unul in exterior. Sunt programari logistice, eventual – daca soseste tarziu si s-a oprit programul companiei, asteapta pana in ziua urmatoare, in interior (!), dar atat!
    Deja era regula, aproape toti circulau pe banda nr.2, indiferent daca era libera B1, indiferent cu ce viteza rulau. Sa circuli cu bicicleta pe acolo?!? Sport extrem, pe langa camioanele stationate!
    De ce sa sufere un intreg oras, sute, mii de vehicule (lunar) pentru cativa operatori economici indolenti, care mai si afecteaza partea carosabila cu manevrele: asfalt, borduri etc… (as amintim si de cati stalpi de iluminat public au fost loviti in zona? cel putin 4)
    La noi, in Ro, atunci cand auzi de „Zone Industriale” imaginea este apocaliptica, de ghetou; in vest nici nu realizezi ca sunt de fapt zone de productie, se acorda interes major peisagisticii.
    Se poate si la noi, tine de buna-vointa, perseverenta, imaginatie, bun-gust etc

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.