Pe roți! Proiect pilot încercat în jud. Buzău

Așa ceva n-ați mai văzut în România!

Separatoare de sens pe roți!


Proiectul pilot la nivel național va fi încercat în jud. Buzău, pe E85, la Crucea Comisoaiei.

Două avantaje:

1) În caz de accident, circulația nu va mai fi oprită, ci dirijata pe partea liberă

2) Iarna, când ninge viscolit, intervenția utilajelor de deszăpezire va fi ușurată



Citește și:

loading...

5 comentarii la „Pe roți! Proiect pilot încercat în jud. Buzău

  • Excelent! În loc să fie implementat sistemul 2+1 (vezi secțiunea Movilița-Sinești) care reduce numărul de accidente, implementăm un sistem care, în caz de accident, protejează traficul.
    Excepțional!

    Răspunde
  • De cand se tot discuta pe la toate posturile TV si pana acum, lateau drumul de 20 ori, asigurand fluiditatea circulatiei pe un drum deja sufocat de trafic!!!
    Sistemul 2+1 aplicat deja in zona Movilita – Sinesti arata incapabilitateasi incompetenta autoritatilor. Exact ca la cei din calea ferata , in loc sa mareasca viteza de deplasare prin refaccerea terasamantului, ei reduc viteza de deplasare ca sa nu pice trenul de pe sine. La fel si in cazul sistemului 2+1 cu benzi alternative. Nu au refacut(largit) inrastructura de zeci de ani si invocand siguranta circulatiei, se stranguleaza fluxul.

    Răspunde
    • Exact! Au venit cu tot felul de soluții din filme sf dar puteau f simplu sa lățească putin drumul. Poate rămâneau câteva porțiuni prin sate ca acum dar nu era o problema.

      Răspunde
  • Pilot la noi în județ și poate că în Regat, în Transilvania am dubii iar în Europa certitudinea că pilotul a crescut, e nene mare acum.
    Vreo idee când trec Carpații și la noi amenajările în genul scuarului, cu treceri de pietoni aferente în localități, în intersecțiile cu drumuri secundare. Sau pe cine trebuie să ducem la studii aprofundate pentru a dibui șmecheria și cum se face? Prefectul, că a mâncat o pâine foarte bună de la secția de drumuri, n-are niște idei în direcția foșilor colegi? Nimic, moarte clinică?
    De ce în România măsurile sunt pentru a reduce viteza pe drum, pe apă, pe cale ferată, aer, adică de creștere a duratei totale unei călătorii?? E un fel de secolul semi-vitezei la noi sau cum??? Acum încercăm să înlocuim automobilul cu bicicleta, când restul Uniunii le combină de așa manieră încât să se completeze, nu să se încurce ori elimine o metodă pe alta.
    În fine, unde ne strângem să-i aplaudăm pe cei de la drumuri? Se pun bani sau luăm fiecare cadou?

    Răspunde
  • Tot nemulțumiți băieți?Tot la aruncat rahat?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.