Toma așteaptă vestea. Peste două zile

UPDATE. Judecătorul a amânat sentința pentru luni – 15 martie.

Știrea inițială

„E ultimul termen la Curtea de Apel Ploiești. Miercuri ar trebui ca judecătorul să anunțe câștigătorul”, a anunțat azi primarul C-tin Toma.

E vorba de cel mai mare proiect pe fonduri europene al orașului Buzău – 18,5 milioane €. E și cel mai așteptat de șoferi întrucât vizează modernizarea Bd. Unirii, str. Transilvaniei și a Aleii Industriilor.

Cele trei străzi mari vor avea piste de biciclete, cabluri îngropate și trotuare noi. Pentru Bd. Unirii se va amenaja și pistă dedicată pentru autobuze, taxi și, probabil, autoturismele cu minimum patru ocupanți.

Judecătorul Curții de Apel Ploiești va decide asupra contestației Hidro Salt împotriva Strabag.

Lucrările nu vor începe imediat întrucât firma câștigătoare mai trebuie să facă proiectarea.

Zilele următoare Primăria Buzău va anunța și câștigătorul licitației pentru alte trei străzi importante: Bd. 1 Decembrie, Bd. Republicii și Iazul Morilor. Se speră că aici nu vor mai fi contestații.

Se vor reabilita carosabilul, dar și trotuarele. Plus cabluri îngropate. În foto, trotuarul de pe Republicii

O altă stradă cu mari probleme, Horticolei (unde trebuie excavat un metru pentru realizarea terasamentului) – a fost lăsată Urbis Serv.

De lunea viitoare (15 martie) vor reveni la serviciu și cele patru echipe de asfaltatori de la Urbis Serv care vor intra direct pe aleile Arinului (spatele Bd. Unirii Sud) și Castanilor (zona Muzeului Județean) – unde trebuie finalizate lucrările.

Citește și:

loading...

10 comentarii la „Toma așteaptă vestea. Peste două zile

  • Dacă se asaltează Transilvaniei de la Ursus si pana la Clubul Polițiștilor, o sa incep sa cred ca visele devin realitate, de 26 de ani a fost doar peticita, trotuarele arată jalnic,iar cand trec masini de mare tonaj in viteza zici ca a venit cutremurul.

    Răspunde
  • Apropo, ca autobuzele merg cu 5 oameni multe din ele, ditamai mastodontii, nu e poluare mai mare decat masinile cu 1 singur ocupant? Daca o luam dupa eco-bio, acele autobuze ar trebui trimise pe centura la ce randament au!

    Răspunde
  • Promisiuni și iarăși promisiuni, când vine vorba de lucrări de amploare! Aștept să văd…am terminat bd. Unirii și str.Transilvaniei, în 2021, apoi…mai vedem! Cât despre Iazul Morilor…probabil o ambiție personală a lui Toma pentru sifonarea aiurea a banului public! Era suficient un parc împădurit în zonă, care se realiza mult mai repede, cu costuri infinit mai mici și…într- un singur mandat!

    Răspunde
  • As avea si eu o intrebare: de ce in Romania strazile nu se fac din beton si un strat de asfalt care sa l protejeze de patrunderea apei asa cum se face in E Europa. N-am inventat eu asta. Este doar o observatie. Nemtii au de pe vremea lui Hitler drumurile facute asa.Si mai mult decat atat de ce nu punem toate utilitatile pe trotuare, care sa fie placate cu dale si sa se poata interveni fara sa stric i asfaltul sau ss astepti r acordarea la una din utilitati dupa 5 ani cand iese din garantie??????

    Răspunde
  • Chiar as vrea sa raspunda un specialist la intrebarile de mai sus. Zilele trecute am vazut un reportaj de la Chinezi si am constatat ca si ei fac asa strazile. Nu convine firmelor care su tot timpul de lucru? Pai de ce nu cerem prin caietul de sarcini???? De 30 de ani ne cautam numai de asfaltari!!!!!

    Răspunde
  • Deci la un proiect de o asemenea amploare, as spune chiar strategic pt Buzau, la cum arata strazile, tu accepti srl-uri. In condițiile astea, se puteau orienta spre pfa-uri.

    Răspunde
  • Ce vă mai place să aruncați cu mituri în ventilator! Sunt și străzile din orașele Germaniei pline de capace de canal! Într-adevăr, diferența este că acestea sunt la nivel cu asfaltul ceea ce presupune multe operațiuni și costuri aferente. O să vedem cum le vor face și specialiștii austrieci de la Strabag pe Transilvaniei! Pot să pariez de pe acum că vor adopta stilul românesc iar când se vor deteriora vor da vina pe traficul greu.
    Utilități precum cabluri, conducte de gaz, conducte de apă pot fi dirijate către trotuare dar canalizarea este mai greu de adus în zona trotuarelor. În primul rând ar trebui două magistrale, câte una pe fiecare trotuar și la un moment dat tot trebuie unite, deci tot va exista o zonă unde canalizarea traversează carosabilul.
    Cazul ăsta ideal poate fi pus în practică doar acolo unde apar zone rezidențiale de la zero sau unde condițiile concrete din teren o permit. Prima utilitate care a apărut într-o zonă urbană a fost canalizarea. În multe locuri străduțele sunt înguste, erau doar pentru căruțe.

    Răspunde
  • Ce legatura are forma juridica de organizare a unei societati, cu activitatea prestata, in sine ?!

    Răspunde
  • Ce-are bre, SRL-ul? Cu ce te deranjează forma juridică? Dacă era SRI-ul mai ziceam! Ditamai firma austriacă Strabag tot SRL este. Probabil erați impresionat dacă în denumire mai avea denumiri gen Holding, Corporation, Trading, Logistic, Invest, Mega, Giga și bineînțeles omniprezentul Internațional.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.