Vezi AICI cât costă plimbarea cu bicicleta municipală

Reporterul buzoienii.ro a remarcat azi pe Bd. Unirii, lângă sediul RER, un panou cu tarifele de folosire a bicicletelor municipale.




Astfel, închirierea unei biciclete pentru 30 de minute costă 3 lei.

Pentru încă 30 de minute se mai plătește 4 lei.

Mai convenabilă le poate părea unora varianta abonamentului anual de 250 de lei, unde abonatul poate folosi gratuit bicicleta 30 de minute în fiecare zi.

48 de stații de bicicletă se montează în aceste zile în orașul Buzău, cu 475 de biciclete inteligente din care câteva zeci vor fi triciclete.

Unde vor fi stațiile

Crâng 1+2, Autogară Nord, Autogară Sud, Gară CFR, Parc Marghiloman, Bd. Unirii 1…9, Aleea Trandafirilor 1+2, Cuza Vodă, Spital CFR, N. Titulescu, T. Vladimirescu, Piața Dacia 1+2, Aurora Mall 1+2, Aurel Vlaicu, Ice Magic,  LPS 1+2, Șoseaua Brăilei 1+2, Obor, Lic. Marghiloman, Stadion Gloria, Șc. nr. 11, Parc Tineretului, Colegiu Hasdeu, Colegiul Eminescu, Lic. Filipescu, str. Transilvaniei 1+2+3, Aleea Industriilor 1…5, Bd. 1 Decembrie (bloc ANL).

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Vezi AICI cât costă plimbarea cu bicicleta municipală

  • Și cât sa fie? 30 de bani pentru cinci zile? 2 lei abonamentul anual? 7 lei dacă vrei sa te plimbi e ok. Dacă mergi la munca dai 3 lei și faci și mișcare. La întoarcere mergi pe jos. Cel mai ieftin e sa îți cumperi bicicleta ta și sa mergi cu ea pana te saturi. Sau și mai ieftin sa găsești un prost sa îți cumpere una sau chiar doua sa le folosești moka.

    Răspunde
  • Acum sa speram ca vor fi si folosite… de cat mai multi buzoieni !!
    Numai ca am tristul feeling ca aceste biciclete vor sta mai mult de decor… deci neutilizate !!
    De ce ?? Pentru ca :
    1) oamenilor nu le va conveni sa scoata bani pentru asa ceva (mai ales ca preturile s-au scumpit in ultima vreme si cei mai multi buzoieni nu stiu cum sa-si chiverniseasca mai bine banii)
    2) vor socoti ca sunt inutile (mergand pe ideea ,,,asa cum am putut trai pana acum atatia ani, fara bicicleta, asa putem trai in continuare””)
    3) sunt fixati in ideea deplasarii tot cu masina, indiferent unde au treaba prin oras… poate sa fie si la 100 de metri de casa…. doar pentru ca socotesc masina ca fiind absolut indispensabila fata de existenta lor (si cu care pot face, gandesc ei, si impresie), in gandirea lor bicicleta fiind doar pentru copilandri si pentru cetateni mai prosti
    4) buzoienii adepti si iubitori ai mersului cu bicicleta au bicicletele lor proprii

    Dincolo de acest pesimism, initiativa e cat se poate de laudabila , in ton cu statele civilizate !!
    Ce nu pricepe Toma inca, e ca pe romani nu-i poti alinia la standardele Occidentului civilizat (din pacate) !!

    Răspunde
      • Să vedem la toamna+iarna cat de utile vor fi, și dacă a meritat investiția în” metropola” Bz

        Răspunde
  • Duminica sunt de vânzare în talcioc.. :)) rumenia

    Răspunde
  • Nu o sa inchirieze nimeni. Cine vrea sa mearga cu bicicleta, are deja bicicleta proprie, de ce ar plati ?
    In plus pe unde sa mergi ? Pistele.sunt o gluma proasta, in rest te starcesc masinile….
    Nu este despre civilizatie, pur si simplu nu ai pe unde …

    Răspunde
  • Ideea este buna dar trebuia aplicata cand in oras exista cu adevarat infrastructura rutiera
    Pistele de biciclete sunt ceva sa fie facut dar numai piste nu sunt.
    Prea inguste,pietonii nu au educatia celor din vest si merg de-a valma ,ba pe piste ba pe trotuar.Aceste piste au traseu intrerupt ba sunt pe troruar ba dispar.Apoi treci pe sosea sau nu sunt deloc dar incep mai incolo,mai mult te dai jos de pe bicicleta decat pe ea..
    Soselele sunt degradate in cea mai mare parte,ciclismul fiind o aventura daca nu ai experienta,soferii te desconsidera si-ti inchid calea la intersectii sau semafor oprind chiar langa bordura.
    Va fi haos si nr.de accidente va creste cu siguranta dupa inceperea de inchiriere.
    Orasul Buzau nu este pregatit inca pt.inchirieri de biciclete.
    Inainte de aceasta idee, cineva din primarie,poate chiar cel care a proiectat stupidele piste sa fi mers 4-5 zile prin tot orasul cu bicicleta si observa ca este destul de complicat dar vorba autorului,mergem cu masina si 100 de metri iar cei de pe biciclete sunt niste prosti dar numai atunci cand medicul le spune ca au colesterolul sau tensiunea mare si au risc de avc sau infarct se mai gandesc ca poate nu sunt prosti bicicliati care merg pt.miscare.

    Răspunde
    • Nu l-am ales tocmai pe Toma Constantin ca sa ma ”civilizeze”, sa fim seriosi, cu tot respectul! Consider ca sunt mult prea departe fata de ideea dansului in domeniu, deci merci dar nu! In plus de asta, civilizatia occidentala presupune o societate diversificata, cu nevoi si solutii diverse, nu fixe, stabilite la ”varf”, ”varf” care e ales si desemnat, nu mostenit sau primit cadou de zi aniversara sa se joace de-a SIM CITY cu noi. Mai mult, aia de fac ceva si apoi noi ii copiem, fac pentru ca asa se potriveste la ei sa-si rezolve problemele. Noi nici macar nu avem aceleasi probleme si le luam cu totul rezolvarea. Pai ce layout are un oras din SUA, Franta, Japonia sau Italia, si cum sunt orasele romanesti, stilul nostru de viata – ca ne place cand ne lauda turistii ca suntem latini si caldurosi si saritori si pe naiba altfel decat aia din Europa de vest???
      Va rog eu frumos sa-i transmiteti dlui primar ca, pe vremea noastra, ca suntem cam de-un leat, copiatul se nota cu UNU, la scolile pe care le-am facut eu. Aia e!

      Răspunde
  • Foarte frumos mobilierul urban. Prezența lor permanentă acolo va face bună impresie turiștilor. Pe ce loc mai suntem?

    Răspunde
  • @valeriu
    Pietonii sunt needucati după cum susții, dar bicicliștii care merg pe trotuar sau merg pe interziz sau contrasens sunt ok ? Eu pentru sănătate practic sport și nu ma simt vinovat când merg cu autoturismul, nu ma gândesc la mediu. Poluarea este provocata de industrie, transport aerian și mai ales testarea armamentului militar în poligoane sau teatre de război.

    Răspunde
  • Cum ar veni sunt strict pentru agrement, nu sa se-nghesuiasca lumea să meargă spre/dinspre serviciu cu ele, asa cum se tot trâmbița, fiindcă nu-i nici rentabil financiar, nici logistic și nici n-ai pe unde circula cu ele. Le vor folosi câteva persoane, maxim de câteva ori, se curiozitate, așa cum voi face și eu și cam atât. Probabil vor exista exemplare pe care nu le va atinge nimeni vreodată…

    Ciclismul, in sine, este o chestie de agrement, nu mai aruncați cu milioanele aiurea că n-or fi descoperit buzoienii bicicleta până să le-o arate Toma, în anul de grație 2023 !
    Măcar am lămurit și cu „investiția” aceasta !

    Faceți străzi noi, lărgiți actualele strazi, faceți parcări, punct, nimic altceva !

    Odată cu prosperitatea, omul tinde să-și achiziționeze autoturism, exact ca și occidentalul, asta-i realitatea pura și n-o poate curba nici un fel de vizionar de la vreun palat, nici măcar cel mai votat vizionar din galaxie, care a-nfrânt Parisul in luptă dreaptă !

    Hristos a înviat !

    Răspunde
  • Nu pricep: cum face omul mișcare daca bicicleta este electrica ?!

    Daca se încurajează mișcarea și mai putina poluare, de ce nu biciclete normale, care ar fi fost și de 10 ori mai ieftine ?!
    Mai ales că, uitandu-ne pe străzile Buzăului, cei care au vrut o chestie cu ghidon dar motorizata, și-au luat trotinete electrice, n-am văzut niciodată o bicicleta electrica prin Buzău.
    Aspectul acesta nu ridica semne de-ntrebare ?

    Răspunde
  • Cum sa fie mai scump decat un bilet de autobuz sa iei o bicicleta sa te plimbi doar pana in capatul strazii?
    Chiar isi imagineaza cineva ca in loc sa se plimbe fara stres cu autobuzul pana unde are treaba va veni sa plateasca mai mult ca sa dea o tura cu bicicleta si sa transpire si sa riste sa isi mai rupa si vreun os sau mai rău.
    S-a vazut ce s-a ales de initiativele private cu inchirieri de trocariciuri… au sfarsit prin a le cauta prin lacuri si ghenele de gunoi, ca cei ce le-au inchiriat le-au dus unde le era locul la mizeriile alea… undeva pe fundul unui lac sau in ghena de gunoi unde nu mai pot deranja pe nimeni.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.